וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרת סבון: ארמון הבועות שאתם חייבים להכיר

הוא נחשב לאחד הבתים הקסומים בעולם, הספוט הכי חם שבו נערכים תצוגות אופנה וקוקטיילים נוצצים ועכשיו, הוא הולך לארח את מיטב המוזמנים בפסטיבל הסרטים שנערך בקאן. הצצה מיוחדת לבית הקיט של מעצב האופנה פייר קרדן

עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

בפאתי קאן שפתחה את אירועי פסטיבל הסרטים הבינלאומי, שוכן אחד הבתים הקסומים בעולם. הוא משמש למסיבות, אפטרים ואפילו תצוגות אופנה כמו זה האחרונה של מותג דיור - שהתארחה בו השבוע. תצוגת הקרוז האמורה הצליחה למגנט את מיטב תעשיית היופי, לא מעט בשל הלוקיישן הפומפוזי.

הבית ששייך למעצב האופנה הצרפתי פייר קרדן בן 92 נבנה ב-89' בסגנון חללי, אם תרצו סטייל מדע בדיוני. הוא משמש את המעצב כבית קיט שמאכלס את דייריו רק מספר ימים בשנה.

הבית משתרע על 1,200 מ"ר וכולל עשר סוויטות מפוארות, שכל אחת מהן עוצבה על ידי אמן אחר. הבועות מהוות חלונות שמהן ניתן לצפות לבריכה ובקו ישיר גם לים שממול. נראה כי עוד רגע הבועות שמקיפות את המבנה ירחפו באוויר כמו בועות סבון אמתיות ויתעופפו מעלה בקסם ציורי.

ברוח חגיגות קאן, המסיבות, הקוקטיילים, השמלות והפפיונים, הבית של מעצב האופנה הולך לעבוד שעות נוספות ולארח בימים אלו הרבה מאוד מוזמנים נוצצים.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
ארמון הבועות של פייר קרדיאן בצרפת. צילום מסך
סגנון אדריכלי כמו מדע בדיוני/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully