וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבו עליק: הצצה למלון הכי מפואר בחברון

מלון אבו מאזן ששוכן בלב חברון נחשב לספוט הכי מעודכן בעיר. בריכה, חדר כושר וספא לא תמצאו בו, אבל עיצוב עם אמירה מקומית דווקא כן. יש אפילו שירות של צחצוח נעליים וכורסת עיסוי

אפרת בראשי חברון. לואי אבו הייקל, מערכת וואלה! NEWS
את פני הנכנסים למלון מקבל צוות עם מדים אדומים/מערכת וואלה! NEWS, לואי אבו הייקל

תשכחו כל מה שידעתם על מלונות בוטיק עם לוק מפונפן ותחושה של פנטזיה. מלון חדש שנפתח בלב חברון מעמיד סטנדרט אחר בתעשיית התיירות, לפחות בזו שקיימת בשטחים. המלון נקרא על שם בעליו – "אבו מאזן" והוא ניצב בציר הראשי של העיר, רחוב א-נימרה בין השוק ההומה, חנויות האטליז ומסעדות הפועלים. בעליו, מסעדן מוכר בעיר רכש את הקרקע לפני מספר שנים והחליט להרחיב את עסקיו בצורת אירוח שונה. חברון, הנחשבת למעוז החמאס בשנים האחרונות, לא ידעה מלון מימיה וסביר להניח שהאטרקציה החדשה פועלת תחת עיניו הפקוחות לרווחה של ארגון הטרור השולט בעיר. ארבעה חודשים מיום פתיחת המלון אנחנו מבקרים בו ובוחנים מקרוב את הטעם האסתטי.

מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
המלון מבחוץ נראה כמו שילוב של מבצר ומבנה משרדים/לואי אבו הייקל

במלון אבו מאזן שמחזיק בארבעה כוכבים, 51 חדרים המחולקים כמו ברוב המלונות בעולם לפי סטנדרטים שונים. בקומה העליונה נמצאות הסוויטות וככל שיורדים כלפי מטה החדר מוגדר כפחות "מפואר". אל תתנו למילה מפואר להטעות אתכם. הפאר איננו מסתנכרן עם המילה בפועל. אפשר להגיד שיש כאן רצון ליצור מראה עשיר באמצעות שנדליירים עצומים מקריסטל (או יותר נכון, משהו שנראה כמו קריסטל). שופוני קוראים לזה. כמה שיותר גדול, מרווח ומנצנץ יותר טוב במונחים של המקומיים, כמובן. יש גם שימוש בשיש וכורסאות ענקיות שמאפשרות לאורחים לנוח בלובי שמתהדר בתקרה גבוהה במיוחד. מעבר לאירוח בחדרי השינה שעל פניו עוצבו די סימפטי, מלון אבו מאזן מציע אולם כנסים גדול ואולם אירועים מרווח. יש אפילו לאונג' בקומה העליונה שעדיין לא מוכן וגורלו די מוטל בספק. "זה עסק יקר" אומר ג'מאל בנו של אבו מאזן, מבעלי המלון. "נשלים את העבודה בלאונג', כשנכנס יותר לעניינים ותהיה יותר אפשרות כלכלית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
שנדלייר עצומים משתלשלים מהתקרה/לואי אבו הייקל

מבחוץ, המלון נראה כמו הכלאה של מבצר ומבנה משרדים. רוב האדריכלות בו מבוססת על אבן מאסיבית עם שילוב מצומצם (יחסית) של חלונות זכוכית. כאן המקום להזכיר שזכוכית הפכה לחומר פופולארי במבנים גבוהים, גם אם לא מדובר בגורד שחקים שנוגע בעננים. האפקט של החוץ החודר פנימה הופך משמעותי בעולם העיצוב, אך משום מה החליטו שלא להשתמש בו במלון האמור. על מרפסות שצופות על התרחשות הצבעונית והתוססת שיש בעיר הזו ויתרו. רק אללה יודע למה. אך למרות העדר אלו מן הראוי לציין, כי האורחים שיזכו להתארח בחדר עורפי וגבוה, ייהנו מנוף טבע פתוח.

חברון אמנם נחשבת לעיר מסורתית ושמרנית, ובכל זאת, ניכר כי עיצוב הפנים של המלון רוצה להתרחק מהדימוי המיושן והעתיק. מאמץ מבורך לכשעצמו, הניכר גם בשימוש בצבעים מפתיעים כמו כריות נוי ורודות שמעטרות את הלובי, תקרה אדומה וגם כורסאות אדומות שאפשר למצוא בסוויטה המלכותית.

מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
בקומת הלובי רצון להציג עיצוב מעודכן/לואי אבו הייקל

בריכה אין במלון אבו מאזן בשל הפונקציה שלשמה הוקם, גם לא מכון כושר או ספא, במקום אלו המלון מציע כורסת עיסוי. בין הפסיליטי'ז שכן אפשר למצוא באבו מאזן נכללת חנות המזכרות המאולתרת שקיימת בכניסה ומציעה מבחר של פריטים אותנטיים כדוגמת קומקומים לקפה שחור, עלי ומכתש ונעלי קש הפרושים על הרצפה. למעוניינים יש גם שירות של צחצוח נעליים, וסיורים ברחבי העיר, כשלנשים מומלץ להגיע בצניעות.

מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
בחדרי השינה עיצוב מאופק וסולידי/לואי אבו הייקל

"המלון משרת כרגע אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל שמעוניינים להזרים כסף לאזור השטחים ולהחיות את התעשייה באזור" מציינת לינה המורי, דוברת המלון. "בימים אלו אנחנו מארחים קבוצה ממכון גתה הגרמני, שמאכלסים כ-20 חדרים". מנהל המלון רוג'אח אבו עלאן, בעל ניסיון של עשרות שנים בניהול מלונות בישראל מוסיף כי יש התעניינות גם מצד ישראלים ששוקלים להגיע ולהתארח באטרקציה החדשה. האמנם?

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
חנות מזכרות מאולתרת בכניסה למלון שבה המזכרות מפוזרות על הרצפה/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
יש גם אפשרות לערוך במלון אירועים פרטיים/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
פינת ישיבה בסוויטה המלכותית של המלון/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
חדרי הרחצה עם עיטורי דקור על הקירות/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
מבט לקומת האירועים העליונה של המלון/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
תקרת הלובי/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
הבר בחדר האוכל - שירות עצמי/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
חדר זוגי סטנדרטי במלון/לואי אבו הייקל
מלון אבו מאזן בחברון. לואי אבו הייקל,
האטרקציה הכי מוארת בחברון/לואי אבו הייקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully