וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לאצבעות: כך תשמרו על כפות הידיים בזמן הניקיונות

עם כל הכבוד לניקיונות הסיזיפיים לקראת חג הפסח, צריך לזכור גם לשמור על בריאות כפות הידיים. איך תגנו עליהן ותתחזקו כראוי? מומחים משיבים

מניקור לנשים. ShutterStock
אל תשכחו שהן כלי העבודה העיקרי שלכם/ShutterStock

כמו בכל שנה, כשהאביב מגיע ומרמז על בוא הפסח, הוא מזכיר גם שהגיע הזמן לנקות את הבית ניקיון יסודי. עם ביעור החמץ בכל פינה בבית, תישפך גם לא מעט אקונומיקה על האריחים והרצפות וזאת כדי לקבל את התחושה שהבית לא רק נטול חמץ, אלא גם נקי, סטרילי ומקורצף. ידוע שחומרי ניקיון מכילים חומרים כימיים העלולים להזיק לעור הידיים. היות והידיים השחקניות הראשיות כשמדובר בניקיון, המטרה להגן עליהן ככל שניתן כדי שלא ייפגעו.

מניקור לנשים. ShutterStock
קצרו את הציפורניים לפני הטבילה במים/ShutterStock

על פי ד"ר ז'נה ויגדורצ'יק - רופאת עור מומחית של שירותי בריאות כללית במחוז שרון שומרון, האקונומיקה וחומרי ניקוי לכלים הם המזיקים ביותר לעור הידיים ועל כן צריך להשתמש בכפפות בזמן הניקיון. כפפות מגומי אינן מספיקות לדברי ד"ר ויגדורצ'יק ועדיף לשים מתחתן כפפות כותנה או להשתמש בכפפות גומי עם ביטנה מכותנה. בנוסף, רצוי למרוח על הידיים קרם סיליקון, אותו מורחים לפני הניקיון, אשר חוסם את חדירת החומרים הכימיים לעור ותמיד עדיף לעבור לחומרי ניקיון טבעיים ללא חומרים כימיים המונעים אדמומיות ויובש של העור.

ענבל סיטין בעלים של "שושקה בוטיק יופי" בתל אביב, ממליצה להיערך מראש לניקיונות ככל שניתן וזאת על ידי קיצוץ הציפורניים לאורך קצר ובכך, למנוע חשש שהן יישברו בזמן הניקיון. בנוסף, שימוש במחזק ציפורניים איכותי יעזור לגשת למלאכה כשהציפורניים חזקות וקצרות. סיטין ממליצה גם להתמיד במריחת קרם ידיים מועשר בשמנים ארומתיים וחמאת שיאה, על מנת להתגבר על היובש של כפות הידיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מניקור לנשים. ShutterStock
מרחו את הידיים בשמנים שיגנו על העור גם מסביב לציפורניים/ShutterStock

מה יעלה בגורל המניקור?

מי שחשב לשמור על הלק בזמן הניקיונות כדאי שיחשוב שוב. סביר להניח שלק, עמיד ככל שיהיה, לא ישרוד את הניקיונות של חג הפסח. מי שבכל זאת רוצה לקחת את הצ'אנס, ממליצה סיטין לגשת למכון היופי הקרוב ולמרוח לק ג'ל שאמור להחזיק כשבועיים שלושה על גבי הציפורניים. יחד עם זאת היא מזהירה שכשמדובר בניקיון כל כך יסודי, גם הוא עלול לפשל. על כן הכי בטוח לשמור את פינוק המניקור ומריחת הלק לסיום הניקיונות.

מניקור לנשים. ShutterStock
עבדתם בפרך? מגיע לכם פינוק צבעוני בסוף/ShutterStock

הסתיימו הניקיונות, מה עכשיו?

ללא קשר ליום ניקיון מרוכז ד"ר ויגדורצ'יק ממליצה על תיחזוק הידיים באופן שוטף ויום יומי על ידי שימוש בקרם ידיים שומני ובשמנים המזינים את העור ובכך מגינים עליו. רצוי להימנע משימוש בסבונים לא איכותיים המייבשים את העור. סיטין מצטרפת להמלצה ומציעה גם לשמן את העור סביב הציפורניים עם שמן הזנה ייעודי ואחת לכמה זמן לעבור טיפול של מניקור פראפין, המזרים מינרליים וויטמינים ובכך משקם את העור והציפורניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully