וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 שיטות לסידור ארון הבגדים של הדיירים הקטנים בבית

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

18.3.2015 / 12:43

רגע לפני טרפת הניקיונות לקראת הפסח אספנו לכם כמה טיפים לסידור מושלם של ארון הבגדים של הילדים. מקופסאות אחסון ועד קולבים קטנים

אילוסטרציה. ShutterStock
רוצים סדר מופתי? תתחילו לשנן/ShutterStock

כהורים, אתם בטח רוצים שילדיכם יהיו מסודרים ושהמילה בלגן לא תופיע אצלם בכלל בלקסיקון. החדשות הטובות הן שזה תלוי בכם. באמצעות ארגון ארון הבגדים של ילדיכם תוכלו ללמד את הנסיך הקטן שלכם כבר מגיל צעיר איך לשמור על הסדר. הנה כל השיטות לארון ילדים שייראה טיפ טופ ושימשיך להיראות כך גם כשהילד יגדל.

אילוסטרציה. ShutterStock
כי הגובה כן קובע/ShutterStock

מוטות תלייה

ילדים הם נמוכים יותר מהמבוגרים, כך שהם יכולים לנצל את המרחב שלהם בצורה יעילה יותר. במקום שורה אחת של מוטות תלייה כמו אצל רוב הארונות של המבוגרים, הילדים שלכם יכולים להשתמש בשניים או שלושה. התקינו בארונם כמה מוטות כדי לספק להם גישה נוחה יותר לבגדים שלהם וגם לחסוך מקום. במידה והמוט נמצא גבוה מדי מהישג ידיהם של הילדים, נצלו אותו כדי לתלות בו דברים שלא תרצו שלילדכם תהיה גישה חופשית אליהם. לחלופין, ניתן להתקין מוטות שיורדים מטה באמצעות כפתור. כך הילד יוכל להרגיש עצמאי ולהגיע לכל בגד מבלי לבקש מכם ההורים עזרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תיק בית ספר. ShutterStock
איפה תולים את הילקוט כשחוזרים מבית הספר?/ShutterStock

ווים על הקיר

נצלו שטחים "מתים" על הקיר שאינם מכוסים על ידי מוטות ומדפים, ותלו עליהם ווים. הם יאפשרו לילדים לתלות עליהם חפצים רבים, כמו למשל ילקוט. מומלץ לתלות וו מיוחד עליו הילד יתלה את הבגדים שהוא מתכנן ללבוש למחרת לגן/ לבית הספר.

קופסאות נעליים. ShutterStock
קופסאות לנעליים טובות לא רק לדיירים הגדולים בבית/ShutterStock

קופסאות אחסון

כדי שילדכם ישמרו על הסדר, נסו להקל עליהם בכך שתשתמשו בקופסאות אחסון שקופות, כך שיהיה קל לאתר בהן את החפצים. על כל קופסה הדביקו תווית שתזכיר לילדים באיזו קופסה להכניס את חפציהם. למשל ניתן למיין חפצים לפי התוויות- "נעליים", "צעצועי לגו" ו"ברביות".

מגירות. ShutterStock
דאגו שלכל ילד תהיה לפחות מגירה אחת לכל החפצים הקטנים וכלי הכתיבה/ShutterStock

מגירת ציוד

לכל ילד חייבת להיות מגירה שמכילה עפרונות, מחברות, מחקים וכל ציוד לבית הספר. כך, כשילדכם יסיים מחברת, הוא מיד יוכל למצוא במגירה מחברת חדשה. בכלל, כדאי להעדיף מגירות שאינן עמוקות מדי. הרבה יותר קל לשמור על סדר במגירות לא עמוקות משום שקל להבחין בחפצים שבתוך המגירה.

סידור ארון הבגדים. ShutterStock
לא תמיד הקולבים הסטנדרטיים מתאימים לבגדי ילדים/ShutterStock

קולבים לילדים

לעיתים בגדי ילדים נופלים מקולבים של מבוגרים משום שהקולבים גדולים מדי. לכן רכשו קולבים קטנים המותאמים לבגדי ילדים וכך כל בגד יישאר תלוי בגאווה.

חדר ארונות. ShutterStock
חולקים מקום? דאגו לחלוקה שווה/ShutterStock

ארון משותף

אם יש לכם כמה ילדים שחולקים ארון משותף, דאגו שלכל ילד יהיה מספר שווה של מדפים ומגירות. כדי לסמן את החלוקה, הדביקו על המדפים טפטים בצבעים שונים, או דאגו לקופסאות אחסון בצבעים אחרים. שיטה זאת תעזור לכן לנצל באופן הטוב ביותר את השטח בארון ותמנע מריבות וויכוחים בין ילדיכם.

צעצועים. ShutterStock
מיותרים? אז למה אתם מחכים/ShutterStock

להיפטר מחפצים מיותרים

עשו לעצמכם מנהג כך שבכל שלושה חודשים תבקשו מילדיכם להוציא מהארון את הבגדים והצעצועים שלהם ולחשוב טוב טוב מה מיותר עבורם ומה הם רוצים להשאיר. בגדים שקטנים עליהם, צעצועים פגומים או כל חפץ שהילד כבר לא אוהב- הניחו בתוך שקית ותרמו לנזקקים. הארון יהיה מסודר יותר והילד יעשה גם מעשה טוב על הדרך.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully