וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי כלב: סמסונג משיקה בית טכנולוגי לכלבים

9.3.2015 / 20:41

מערכת בידור, דיספנסר חטיפים, ג'קוזי והליכון. כך נראית המלונה העתידנית לכלב מבית סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית חלומות להולכים על 4 מבית סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלב בר מזל אחד עומד להפוך לבעלים הגאה של המלונה הכי נחשקת בעולם: חברת סמסונג עיצבה לאחרונה מלונת היי-טק בשווי 30 אלף דולרים שגם ההולכים על שניים לא היו מתנגדים לקבל. 12 מעצבים התאגדו למרתון ייצור שנמשך שישה שבועות עד שהציגו לעולם את "בית החלומות לכלבים". הכלב שיזכה בתחרות הכלבים הגדולה בעולם המתקיימת בברמינגהאם ייהנה ממערכת בידור, דיספנסר חטיפים המופעל על ידי רגלי הכלב, ג'קוזי והליכון.

"הצורות המעוגלות והחומרים הרכים מעניקים למלונה תחושה עתידנית", סיפר טובי האדן, מנהל הפרויקט."יש בתוכה כמה תוספים שווים כמו ההליכון המכוסה בדשא, כזה שיגרום לכלב תחושה של טיול מחוץ לבית. יש גם בריכת-הידרו בה הוא יוכל להירגע לאחר סיבוב על ההליכון". המעצבים מבטיחים כי המלונה בטיחותית לחלוטין ומעוצבת בצורה שמתאימה במיוחד לאופן בו כלבים נהנים להתכרבל. "בשביל לקבל תחושה יוקרתית", הוסיף האדן, "הוספנו טפט המלא בתמונות של כלבים וטאבלט של סמסונג. ולכל זה מצטרפות גם כריות מפנקות".

טרם ייצור המלונה העתידנית, ביצעה סמסונג סקר בקרב 1,500 בעלי כלבים וגילתה כי רבע מתוכם היו רוצים שלכלבם יהיה הליכון וטאבלט או טלוויזיה. מבין הנסקרים, 64% אמרו כי הם מאמינים שחיות המחמד שלהם ירוויחו מטכנולוגיה מתקדמת ומגאדג'טים וכ-,18% סיפרו כי היו שמחים לו חברם הנאמן היה זוכה גם בג'קוזי משלו.

אנדי גריפיתס, נשיא סמסונג אלקטרוניקה בבריטניה ואירלנד סיפר כי "באמצעות בית החלומות הזה רצינו להביע את הטרנד הגובר בחיבור בין טכנולוגיה לחיות מחמד: מכלבים שיש להם פרופילים ברשתות חברתיות עד לבעלי הכלבים המשתמשים בשיחות וידאו כדי לבדוק מה שלומם". המלונה, שעוצבה לרגל תחרות הכלבים שסמסונג מעניקה לה חסות, נעשתה "מתוך הבנה כי הכלבים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה", הסביר גריפיתס. "ולכן המלונה כוללת בתוכה את כל הפיצ'רים שכלב העתיד יזדקק להם".

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נא לא להפריע בזמן הצפייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן חטיפים שיוצאים בכל פעם שהדייר לוחץ ברגלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש כאילו רץ בפארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully