וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 הרגלים לבית מסודר

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

3.3.2015 / 14:28

לא נבקש מכם להיות חולי ניקיון. אבל סידור מינימלי של הבית באורח קבוע בהחלט ימנע פוגרום בלגניסטי. כך תשמרו על סדר יום יומי

תאמינו או לא, אבל בקרבנו מסתובבים אנשים שהבית שלהם נקי תמיד, על אף שהם כמעט לא מנקים אותו וגם לא מעסיקים עוזרת. איך זה יכול להיות? הכל שאלה של הרגל. לפניכם כמה הרגלים פשוטים שאם תיישמו אותם, אנחנו מבטיחים לכם שביתכם יישאר נקי ומסודר כל השנה.

בגדים על הרצפה. ShutterStock
מפתה לזרוק על הרצפה אבל טרחה לסדר אחרי/ShutterStock

לשים את הבגדים במקומם

בלילה, כשאתם עולים על פיג'מה, זה מאוד מפתה לזרוק את הבגדים שלבשתם על הכיסא או על הרצפה. אבל זה לוקח רק כמה שניות להכניס אותם לסל כביסה אם הם מלוכלכים, או בחזרה לארון. אתם תהיו אסירי תודה על כך כשלא תצטרכו לחפש אחר גרביים תועים, או לקפל ערמות עצומות של בגדים.

פומפיה. ShutterStock
אתם באמת צריכים את הפומפייה שלא בשימוש כבר שנים?/ShutterStock

אל תחזיקו דברים מיותרים בבית

תגידו את האמת, האם אתם באמת זקוקים למייבש חסה או פומפיות לגבינה? אם אתם לא צריכים את החפצים האלה, עדיף שתיפטרו מהם. תרמו אותם לאנשים שבאמת חסר להם, וכך תשמרו על סדר.

תיקיית מסמכים. ShutterStock
מסמכים שלא רלוונטיים מקומם בפח/ShutterStock

השליכו לפח מסמכים ישנים

יש לכם במגירה קבלות מהסופר מרקט של קנייה שעשיתם לפני ארבע שנים, תפריטים של מסעדות שכבר מזמן נסגרו או מגזינים שלא קראתם כבר יותר מעשור? בנו לעצמכם הרגל להשליך לפח את העלונים במיותרים ואת המסמכים החשובים לכם תייקו בקלסרים או תיקיות.

כפית מלוכלכת בקפה. shutterstock, ShutterStock
כתם קפה ינוקה במיידי/ShutterStock, shutterstock

שימוש במטלית מיד כשמתלכלך

שתיתם קפה והשולחן בסלון התלכלך? העבירו מיד מטלית. הרבה יותר קל לנקות לכלוך כשהוא נוצר מאשר להסיר כתמים שהצטברו במשך כמה וכמה ימים.

כריות  נוי ורודות. Tiah1, ShutterStock
כמה שיותר כריות נוי יותר בלגן/ShutterStock, Tiah1

אל תעמיסו כריות נוי על המיטה שלכם

זה נכון שכריות נוי מוסיפות לעיצוב הבית, אבל עדיף שעל המיטה שלכם יהיו כמה שפחות אביזרים. כך לא תבזבזו זמן יקר על סידור המיטה, אחרי שאתם קמים משינה.

נעליים. ShutterStock
נעליים יכולות לעשות בלגן הרבה יותר מגודלן/ShutterStock

הניחו את הנעליים והמעילים במקומם

הגעתם הביתה עייפים מהעבודה וכל מה שבא לכם זה להשליך לרצפה את הנעליים ולזרוק את המעיל על המיטה. אבל במקום להתעצל, השתדלו להניח את הנעליים בארון או במתקן הנעליים, ואת המעיל תלו על קולב מיד כשאתם נכנסים לביתכם.

ערימת כלים מלוכלכים בכיור.. ShutterStock
לא רוצים כיור כזה בסוף היום? הקפידו לתחזק/ShutterStock

אל תתנו לכלים להיערם בכיור

לא רוצים לבלות שעה שלמה בשטיפת כלים? בכל פעם שאתם מסיימים לאכול שטפו את הכלים, ואל תמתינו שערמה גדולה של צלחות וכוסות תפוצץ את הכיור. זכרו שעדיף לחלק את השטיפה לכמה מנות קטנות מאשר לשטוף עשרות כלים פעם בשבוע.

חדר ילדים עם צעצועים. ShutterStock
לא להשאיר חדר ילדים מבורדק/ShutterStock

שימו את הדברים בחזרה במקומם

התרגלו להחזיר כל דבר למקומו מיד לאחר השימוש בו. כל לא תהיה לכם ערימה של מגזינים, ספרים וצעצועים על שולחן הקפה שלכם. מילה שלנו, יותר לא תצטרכו לנקות בפאניקה את הבית לפני שהאורחים מגיעים.

שואב אבק. ShutterStock
שאבו דקות ספורות כל שבוע ותראו תוצאות/ShutterStock

שאבו אבק 3 פעמים בשבוע

אם תשאבו אבק כמה דקות, פעמיים או שלוש בשבוע, לא תצטרכו לבזבז את כל הסופשבוע על ניקוי עמוק ורציני. במקום זאת תוכלו לנוח מול הטלוויזיה. נכון שזה משתלם?

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully