וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך הסתיימה מסיבת הרווקות הזו

מערכת וואלה! בשיתוף סנו

27.2.2015 / 9:54

חולת הניקיון שלנו ערכה מסיבת קאפקייקס בבית. הקמח עף לכל הכיוונים, הסוכריות התעופפו על השטיחים ונחשו מי בא לנקות בסוף

הכנת קאפקייס. ShutterStock
מי ניקה את כל הבלגן של הקאפקייקס?/ShutterStock

אם תשאלו את חברותיי מה טעם החיים הן יענו לכן "מסיבת רווקות". מאז שספרתי להן שאני מאורסת לרועי, הן התעסקו באופן אובססיבי בארגון האירוע, כאילו מדובר ביום ההולדת ה-90 של שמעון פרס. אני הייתי מסתפקת בערב שקט בבית קפה, אבל הן התעקשו שצריך לחגוג את ימיי האחרונים כרווקה עם 50 בקבוקי אלכוהול, מוזיקה רועשת וחשפן אחד.

"רק לא חשפן!" הודעתי לבנות. הרעיון שגבר זר ייכנס אליי הביתה מחופש לשוטר ואז יתפשט מולי, פשוט זעזע אותי. ובכלל, מה רועי יגיד כשישמע על כך? איימתי עליו שאם ילך למועדון חשפנות אני אחשוף בפניו את שיטות העינויים של דאעש. אז ברור שגם לי אסור לחזות בחשפן מוציא את השפן מהכובע.

במקום זאת, הצעתי לחברותיי שנעשה בבית שלי סדנת קאפקייקס. הן מיד הביטו בי המומות כאילו הצעתי להן לצפות במרתון של התכנית "הכל הולך". "יהיה כיף וטעים, אני בטוחה". אמרתי להן. "ויצאו לכן תמונות יפות לאינסטגרם". זה כבר שכנע אותן.

בזמן שרועי חגג את מסיבת הרווקים שלו בבר שכונתי (אני מקווה שזה לא שם קוד ל"מועדון גוגו"), נכנסו אליי הביתה ליאת, דניאל, נועה, רווית ושמרית- שפית ומדריכת סדנאות קאפקייקס. ישבנו לנו בפינת האוכל מסביב לשולחן כשמול כל אחת הונחו צלחת עם שוקולד מומס, קערה עם סוכריות צבעוניות, כוס סוכר, ביצים, כוס חלב, מיכל קצפת, קערה עם קמח ואבקת אפייה.

"בנות חמודות, היום אנחנו נכין קאפקייקס שוקולד מתוק- מתוק". אמרה השפית שמרית שדברה כמו הכפילה של קרין גורן. "אחרי שנכין את הבסיס, נוכל להתפרע עם הקרם. לקשט ולהפוך את הקאפקייקס לחלומי. תרגישו חופשי להיות יצירתיות ולצייר כל מה שמתחשק לכן. הולך להיות לנו ערב מתוק-מתוק!".

הערב באמת התחיל מתוק. כל אחת מאתנו שקדה על הקאפקייקס שלה. ניפינו קמח, הפעלנו מיקסר ובין לבין ריכלנו על גברים וקבלנו עצות משמרית על חיי נישואין מאושרים. אבל מהר מאוד האווירה הפכה להיות מרה, ושום סוכר לא עזר להמתיק אותה. הכל התחיל להשתבש כשדניאל הפילה בטעות את קערת השוקולד על הנעליים החדשות של רווית. רווית צרחה עליה והעיפה לעברה קמח שהתפזר בכל הרצפה. ליאת התערבה ואמרה ש"הנעליים גם ככה לא משהו, אז מה את עושה רעש?" ורווית שפכה עליה אבקת אפייה שעיטרה גם את השטיח. ליאת ההמומה ניסתה לשפוך על רווית שוקולד ובטעות פגעה בנועה, ועל הדרך גם בתנור הלבן שלי. נועה קמה ממקומה וזרקה על הבנות סוכריות צבעוניות שלכלכו את כל המטבח.

אני ושמרית עמדנו המומות והבטנו בחברותיי מתנהגות כמו חבורת ילדות בנות 10. הרצפה הייתה דביקה ומכוסה כולה בשוקולד, השולחן נראה כמו אחרי אסון טבע וכל פינה במטבח ספגה מטח של קמח. לפני שהספקתי לצרוח בייאוש צלצול פעמון נשמע. בפתח הדלת עמד גבר שרירי וחטוב, לבוש בחליפה של כבאי "היי מותק, הזמנת חשפן?" הוא שאל בקול בס עמוק. הבנות הביטו בי בהתנצלות. אני חייכתי לחשפן ואמרתי לו: "תקשיב, אני אשלם לך כפול ממה שהן שלמו לך אם במקום להתפשט תנקה כאן את הבית". לרגע הוא התמהמה אבל לבסוף הסכים. וכך, אני והבנות, שמהר מאוד השלמנו כולנו, זכינו לראות גבר חתיך במיוחד מקרצף את כל הבית. לא יכולתי לבקש לעצמי מסיבת רווקות טובה מזו.

לכל טורי הניקיון של אניטה ולהצעת הנישואין

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully