וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל כולם: הפנטהאוז החדש של ג'ורג'יו ארמני

18.2.2015 / 7:41

ג'ורג'יו ארמאני מעצב פנטהאוזים בבניין חדש במומבאי. מגדל המגורים הזה צפוי להיות השני בגובהו בעולם וכדי לגור בו כדאי שתכינו 1.4 מיליון פאונד

יח"צ - חד פעמי

מג'קי קנדי ועד מיק ג'אגר, האיש שהלביש כמעט את כל אייקוני התרבות בעולם החליט לשאת על כתפיו השזופות אתגר נוסף. מעצב העל ג'ורג'יו ארמאני בן ה-80 צפוי לעצב מספר דירות באחד ממתחמי המגורים האקסקלוסיביים בעולם, "וורלד טאוואר ואן" (World Tower One) שבמומבאי. כשתושלם בנייתו בשנה הבאה, יהפוך הבניין למבנה המגורים הגבוה בעולם. בכך, הוא ישבור את שיאו הטרי של בניין פארק אוויניו 432 בניו יורק, שרק באוקטובר האחרון, זכה בתואר הנחשק.

הדיירים הפוטנציאלים שישלשלו מכיסם כשמונה וחצי מיליון שקלים (1.4 מיליון פאונד) לזולה שבדירות, ייהנו מבית בן שלושה או ארבעה חדרים וממערכות הבידור והאבטחה החדשות והמתוחכמות ביותר שקיימות כיום בשוק. המבנה יכלול 300 דירות יוקרה ופנטהאוזים שיתפרסו על פני 117 קומות, אליהן יעלו במעליות שמהירותם כמעט זהה לזו של אצן אולימפי. דיירי הקומות העליונות ייהנו אף מנופה המרהיב של מומבאי ושל הים הגדול בעולם, הים הערבי. בגורד השחקים היוקרתי יבנה מרכז תענוגות פרטי הכולל בריכות שחיה, אולם כושר וספא. כל דירה תכלול חדר קבלת פנים רחב ידיים, מטבח הכולל בתוכו חדר ארוחת בוקר, סוויטות שינה וחדרי אמבטיה חלומיים.

"סטודיו ארמאני קאסה לעיצוב פנים יוצר חווית מגורים ששורשיה בפילוסופיה של ארמאני, אך כזו שעדיין מעוררת את כל הצבעים, החיוניות, האנרגיה, הטקסטיל ואת המורשת המפוארת של הודו", נכתב באתר הרשמי של גורד השחקים. עוד נכתב כי תחת פיקוחו האישי של ג'ורג'יו ארמאני, תיווצר "הרמוניה" בכל הבתים שישדרו "פשטות, רגישות ותחכום". הצבעים הדומיננטיים בחדרים יהיו אפור-חום, שוקולד, אפור וקרם.

סוכנות הנדל"ן מאחורי "וורלד טאוואר ואן" היא Lodha, שעיקר פנייתה היא להודים עשירים המתגוררים בבריטניה. 25 אחוזים מרוכשי הדירות במייפייר, שכונת היוקרה ברובע ווסטמיניסטר, הם הודים ועל פי ההערכות, כ-3,000 משפחות הודיות עשירות נמלטות מהקיץ הלוהט של תת היבשת ומבלות מספר חודשים בלונדון. בשנה וחצי האחרונות בלבד הוציאו אותן משפחות כמיליארד פאונד על בתים ובתי עסק במייפייר ובווסט אנד לפי הדיווח בעיתון הדיילי מייל.

זו רחוקה מלהיות הפעם הראשונה שארמאני משתעשע בעיצוב פנים לעשירים. כבר בשנת 2000 הקים את חברת ארמאני קאסה העוסקת בעיצוב רהיטים, גופי תאורה, מטבחי יוקרה, טקסטיל ואקססוריז לבית. לפני כארבע שנים חבר ארמאני לחברה ספרדית עימה עיצב חדרי אמבט. חברת ארמאני קאסה אף לקחה חלק גם בפרויקט ישראלי. כך שאם גם חשקה נפשכם להתהדר בבית ממותג, תוכלו להתגורר בפרויקט "העיר בלבן" שבשכונת נווה צדק. לאלו בינינו שיותר קצרים בתקציב המגורים, אולי תוכלו להסניף קצת ארמאני בחנות הישראלית שלו תל אביב.

Instagram
מבנה המגורים הגבוה במומבאי. דיילי מייל, צילום מסך
מבנה המגורים השני בגובהו בעולם/צילום מסך, דיילי מייל
מבנה המגורים הגבוה במומבאי. דיילי מייל, צילום מסך
כך יראה קו הרקיע במומבאי/צילום מסך, דיילי מייל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך נראים החדרים במלון ארמני במילאנו וסביר להניח שכך יראו גם הפנטהאוזים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרי עבודה במלון ארמני שבמילאנו סגנון שיחזור על עצמו גם בהודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully