וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת נוורלנד של מייקל ג'קסון קמה לתחייה

9.2.2015 / 8:02

מייקל ג'קסון שוב כובש את הכותרות. האם חוות נוורלנד של מלך פופ תהפוך בקרוב למרכז לנפגעי תקיפה מינית?

מייקל ג'קסון. GettyImages
לא יורד מהבמה - מלך הפופ/GettyImages

דמותו הייתה שנויה במחלוקת בחייו ובמותו, אך על דבר אחד אי אפשר להתווכח - מייקל ג'קסון היה אחד התופעות המוזיקאליות הגדולות של דורנו. כעת, באופן די אירוני יהפוך ביתו של אחד הזמרים הפופולריים למרכז שיקום לילדים שעברו תקיפה מינית. רק בחודש אוגוסט האחרון סיפרנו לכם שביתו של ג'קסון השוכן בלאס וגאס עומד למכירה וכעת מדווח ה"ניו יורק פוסט" שכבר כמה קונים פוטנציאלים הציגו את חזונם לעתידו של המקום.

אחד מהם, איש עסקים מקומי, הציע להסב את הנכס למרכז קטינים לנפגעי תקיפה מינית, למרות השמועות הרבות על עברו המפוקפק של ג'קסון, שהואשם (וזוכה) בהתעללות מינית מספר שנים לפני מותו. "המטרה להשתמש במקום כדי לעזור לילדים להתאושש מהטראומה בסביבה שקטה", סיפר לעיתון גורם המעורב במכירת הנכס. "על פי התכנית, ילדים יגיעו למקום לקבלת טיפול, והוא גם יעסיק שם פסיכולוגים שיסייעו לקורבנות בעזרת רכיבה על סוסים, הידועה כטיפול המסייע לשיפור הביטחון העצמי של הילדים". שני מועמדים אחרים לרכישת הנכס הציעו להפוך אותו לאטרקציה לזכר ג'קסון ואיש עסקים נוסף הציע 40 מיליון דולר תמורת השטח כדי להסב אותו למרכז גמילה.

עם זאת, הרבה גבות יורמו אם התכנית הראשונה תצא לפועל, בשל הפרשה האפלה שאופפת את החווה. בשנת 2005 ג'קסון הועמד למשפט בקליפורניה לאחר שהואשם בהתעללות מינית בגאווין ארויזו בן ה-13. אחד האישומים נגד ג'קסון טמון היה בעובדה שהצליח לפתות את ארויזו ומשפחתו בנוורלנד. המשטרה פשטה על הנכס וג'קסון עזב את הבית זמן קצר לאחר מכן והודיע כי לא ישוב לשם יותר, כי חש ש-70 שוטרים "חיללו" את ביתו בחיפושיהם. לאחר משפט שארך 14 שבועות, ג'קסון זוכה מכל האישומים.

27 שנים חלפו מאז רכש ג'קסון את השטח והפך אותו ל"נוורלנד" (אזכור ל"ארץ לעולם-לא" של פיטר פן, בה ילדים לעולם לא מתבגרים) ובנה בו פארק שעשועים, חנויות ממתקים, קולנוע וגן חיות. בבית שבעה חדרי שינה עצומים, 12 חדרי רחצה, בר אירוח, גלריה לאמנות ואפילו כנסייה.

לאחר הפרשה שטילטלה את תעשיית המוסיקה ואת ג'קסון, נסגרה החווה בשנת 2006 ורוב אנשי הצוות שעבדו בבית פוטרו. ב-2008, בשל חובותיו הכספיים של ג'קסון, החווה הועברה לידיו של איש הנדל"ן תומס ברק. שנה לאחר מות אביה, שבה בתו פריס לבית ילדותה והחליטה לשפצו אחרי שנים שבהן הנכס עמד ריק ולא תוחזק. את פארק השעשועים החליפה בגן זן למדיטציות והקדישה אזור שלם לפיטר פן, הגיבור הבדיוני האהוב על אביה.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אחוזת נוורלנד בלוס אנג'לס של מייקל ג'קסון. GettyImages
אחוזת נוורלד בימים הטובים/GettyImages
אחוזת נוורלנד בלוס אנג'לס של מייקל ג'קסון. GettyImages
נראה כמו מתחם קרקסי/GettyImages
אחוזת נוורלנד בלוס אנג'לס של מייקל ג'קסון. GettyImages
שער הכניסה לחוה של מייקל ג'קסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully