וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של וולנטיין

28.1.2015 / 15:18

חבילות נופש ובילוי רומנטי ברחבי ארצות הברית משחזרות לקראת הוולנטיין את האטרקציות בסרט "50 גוונים של אפור". שחקו אותה כריסטיאן ואנסטסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה עצומה וחלונות פנורמיים במלון נירה קלדוניה, באדינבורו, סקוטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום האהבה המתקרב בצעדי ענק מביא עמו בשורה קצת אחרת: לא עוד שוקולדים ולבבות אדומים, הפעם תחגגו את ה-14 בפברואר בסטייל קצת יותר אפל. הסיבה לכך נעוצה בהשקת הסרט המצופה "חמישים גוונים של אפור" המבוסס על רב המכר משנת 2011 שנמכר ביותר ממאה מיליון עותקים. סיפורם של איש העסקים המצליח כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל הצעירה סחף המוני מעריצים ברחבי העולם, שאף מסיירים במקומות בהם ביקר הזוג הבדיוני, פרי מוחה של הסופרת הבריטית אי. אל. ג'יימס.

לכבוד אותם האנשים בדיוק מספר בתי מלון סופר מעוצבים בארה"ב (ואחד בסקוטלנד) יפנקו את הזוגות המתארחים בוולנטיין הקרוב, יום השקת הסרט, בחבילה מורחבת ומיוחדת לאלו הרוצים לשחזר את מעללי הספר.

כך זה נראה בסרט:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מושקע מהמצעים ועד הווילונות במלון נירה קלדוניה, באדינבורו, סקוטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נירה קלדוניה, באדינבורו, סקוטלנד

לא רק את ארה"ב כבש הרומן האירוטי חוצה היבשות הזה, גם הסקוטים החליטו שהם רוצים לקחת חלק בחגיגה. החבילה המורחבת כוללת אמבטיית שמפניה בסכום של כ-3,000 דולרים. תמורת 1951 דולר תאלצו להסתפק בכוס שמפניה, שהות של שני לילות, ארוחת בוקר סקוטית, עיסוי וקופסה קטנה ומעוצבת במיוחד הכוללת אזיקים, נוצה, שוט ושמן אמבט. המלון המפואר, בין הרחובות המרוצפים של העיר החדשה, מכיל בתוכו גם מסעדה רומנטית בצבעי שחור וזהב. במלון 28 סוויטות מפוארות, טרסות וגינה פרטית מתוחזקת בגרסה ירוקה כל השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדריכלות ירופאית בחזית מלון נירה קלדוניה, באדינבורו, סקוטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר רחצה חלומי במלון נירה קלדוניה, באדינבורו, סקוטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון אקלקטי במלון פרסונלוטי, סן פנסיסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרירכת הספר שסחף מיליוני נשים ברחבי עולם - 50 דוונים של אפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלונות אוונטי, קימפטון ואינק 48 במנהטן, ניו יורק

אם התמזל מזלכם והגעתם לתפוח הגדול ביום האהבה הקרוב, האפשרות להשתכן באחד ממלונות אוונטי, קימפטון ואינק תמורת 659 דולרים ללילה. כאן תוכלו להנות מחוויית "50 גוונים" עם בקבוק שמפניה שימתין עם הגעתכם לחדר. משם תמשיכו לאחת מהחנויות של רשתות ההלבשה התחתונה "לה פרלה" או "אייגנט פרובקטור", ולרכוש מוצרים בשווי של 200 דולרים. הסיור התרבותי בעיר כולל שני כרטיסים למוזיאון הסקס. עם שובכם ימתינו לכם מעדנים כמו צדפות, בננות, אבוקדו ותותים מצופים בשוקולד. במהלך היום תוכלו גם להתפנק מעיסוי זוגי.

בתוקף מה-5 בפברואר עד ה-1 במרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר שינה במראה עכשווי במלון פרסונלוטי, סן פנסיסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזית מלון פרסונלוטי בסן פנסיסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלונות פרסונלוטי, סן פנסיסקו

רשת מלונות פרסונלוטי מציעה את חבילת "50 גוונים של אישה". עבור תוספת קטנה של 150 דולרים בלבד תקבלו לחדרכם קופסה קטנה מלאה בצעצועים למבוגרים של חברת "מינה לייף". "קופסא שחורה דיסקרטית", כך לדברי המלון, "שמחזיקה בתוכה את המפתח לחיים בתוך הסצנות האהובות שלכם". החבילה המשודרגת כוללת הפתעות משודרגות. יש גם נקודה חברתית: חלק מההכנסות מהחבילות הללו יתרמו לקרן למלחמה בסרטן השד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזית מלון אדג'ווטר בסיאטל בוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכרבלים מול האח במלון אדג'ווטר בסיאטל, וושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה חמים במלון היטמן בפורטלנד, אורגון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון היטמן בפורטלנד, אורגון

מלון היטמן שהופיע בין דפי הספר בו התקיים המפגש הרומנטי הראשון בין אנה לכריסטיאן כבר התרגל למעריצים: "קיבלנו את התופעה הזו באהבה ואנחנו מעודדים את האורחים שלנו, וגם את אלה שאינם מעריצים, לחוות קצת את הסיפור במהלך ביקורם", אומרים במלון. הברמן המקומי כמו מורגל למזוג את קוקטייל "50 גוונים של ג'ין".

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליהנות משמפניות בדיוק כמו בסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבילת "האלה הפנימית" כוללת את בקבוק היין שחלקו הדמויות בספר ועניבה אפור. בחבילת "צ'ארלי טנגו אין גבולות" שעולה כ-2,750 דולרים נוגשים יין ומתאבנים עבור שישה אנשים, סיור בהליקופטר מסביב לעיר אליו תגיעו בלימוזינה, ורדים לנשים שבחבורה וארוחת ערב במלון. הכריסטיאנים שביניכם יכולים להשקיע 7,500 דולרים לחבילת "אורגון לשניים" הכוללת שישה לילות רומנטיים הכוללים ארוחות ערב במסעדות ידועות, מסע קניות, מדורה על החוף ומכונית יוקרה לנסיעותיכם בין האתרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבט פרי סטנדינג ונוף חלומי מבחלון במלון סיאטל בוושינגטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון אדג'ווטר בסיאטל, וושינגטון

חבילת "ללא אזור אפור" ("no grey area") שמציע המלון המשתכן במדינה בו מתרחשת העלילה מנצלים את קרבתם למוקד העניינים ודורשים לא פחות מ-14 אלף דולרים עבור החבילה המפנקת. תמורת הסכום האסטרונומי הזה ניתן לנהוג במכוניתו של כריסיטיאן גריי, אאודי R8 ספיידר, לטוס מעל שמי סיאטל במסוק, ספר הקאמה סוטרה יוצב בחדר השינה לצד בקבוק השמפניה המועדף על אנסטסיה סטיל "בולינגר אוז" וקומץ של מתאבנים.

בתוקף עד ה-28 בפברואר.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully