וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה דיאנה שוב כובשת את הכותרות בבריטניה

26.1.2015 / 11:04

הבית המפואר של דודי אל פאייד - מאהבה של הנסיכה דיאנה עומד עכשיו למכירה ב-70 מיליון פאונד. הצצה מיוחדת פנימה לפני כניסת הדייר החדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשבת בג'קוזי ולצפות ברביירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת קשה להאמין אך כמעט 18 שנים חלפו מאז מותה של ליידי די. הנסיכה דיאנה מוויילס, הייתה אחת הדמויות הציבוריות האהובות בעולם והמדוברות ביותר. מלבד מפעלי הצדקה הרבים בהם תמכה שהקנו לה את הכינוי "נסיכת העם", חייה ואהבותיה העסיקו את הצהובונים שעות נוספות. כעת, הנכס שהצית את אהבתה האחרונה עומד למכירה.

בנכס מפואר בעיירה סן טרופז שבריביירה הצרפתית, בו כ-30 חדרי שינה עצומים שעושים חשק לחלום שעות נוספות התאהבו הנסיכה דיאנה והמיליונר המצרי דודי אל פייאד. כעת אביו של אל-פייאד, שהוא גם הבעלים של כלבו הרודס היוקרתי, מוכר את האחוזה בעבור סכום מדהים של 70 מיליון פאונד (כ-98 מיליון דולרים), כך על פי ההערכות.

הקיץ האחרון של דיאנה החל ביולי 1997, אז הוזמנה על ידי מוחמד אל פייאד ואשתו הייני להתארח בווילה יחד עם שני בניה, וויליאם והארי. השלושה שהו בבית האורחים המפואר. אל פייאד הזמין למקום גם את בנו דודי בן ה-42 אותו דיאנה בקושי הכירה. במהלך החופשה חיזר דודי אחר דיאנה והרומן בין השניים פרח. במהלך השבועות הבאים שבו השניים לאחוזה לבדם מספר פעמים והפליגו יחד על אחת מהיאכטות של משפחת אל פייאד בים התיכון. מספר ימים לפני מותם צולמו השניים מסתודדים על היאכטה, מה שהפכה לאחת התמונות האחרונות של השניים, שנהרגו בתאונת דרכים טרגית בפריז ב-31 באוגוסט.

המתחם המדובר מתפרס על פני 16 דונמים בקהילה הפרטית והסגורה לה פארק דה סן טרופז. הוא נבנה ב- 1860, אז היה רכושו של הדיפלומט והמהנדס הצרפתי פרדיננד דה לספס, היזם והאחראי על כריית תעלת סואץ ופנמה. גם השכונה טובה: בין הדיירים בווילות הסמכות תוכלו למצוא גם את הבעלים של לואי ויטון, ברנרד ארנו.

בנכס, שעיצובו כמעט ולא השתנה מאז שהתה בו הנסיכה לפני כ-18 שנים, וילה ראשית עם תשעה חדרי שינה (בהם חמש סוויטות), חדרי קבלת אורחים גדולים, שני מטבחים, חדר משחקים לילדים, בריכת שחייה ומרפסות רחבות ילדים. בבית החוף של המתחם תשעה חדרי שינה, בריכה מקורה ובריכה חיצונית, מועדון לילה עם קולנוע ובר, חדר כושר וסאונה. נוף המפרץ המרהיב משתקף מהחלונות. מרפסת הגג משמשת גם כמנחת מסוקים, בית הסירות הענק יכול להכיל בתוכו גם סירת מרוץ ובמזח עגנה לעיתים קרובות היאכטה של אל פייאד. המתחם כולל כמובן את בית ההארחה המפואר על ארבעת חדריו, שם שהו דיאנה ובניה. מלבד כל אלה כולל המתחם ביתן אבטחה, מגרש טניס ומגורי צוות.

דוברו של אל פייאד אישר כי איש העסקים החליט למכור את הנכס, לאחר שלדבריו, בקושי השתמש בו מאז גדלו ילדיו. "הוא חשב על כך רבות", אמר הדובר מייקל קול לדיילי מייל הבריטי. "זהו רגע מר-מתוק עבורו. הוא ומשפחתו צברו זיכרונות מאושרים מסן טרופז לאורך השנים ותמיד יזכרו את קיץ 1997 באושר גדול וכמובן בעצב עצום על האופן שהוא הסתיים".

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
הנסיכה דיאנה ודודי אל-פאייד. ספלאש
דיאנה ודודי בתמונות משותפות אחרונות/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מלמעלה על האחוזה הרומנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה דיאנה. GettyImages
האישה המוערצת ביותר בבריטניה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבואת האחוזה מתהדרת ביצירות אמנות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל חדרי השינה צופים לנוף כחול/מערכת וואלה!, צילום מסך
הנסיכה דיאנה. GettyImages
לפחות נהנתה בימיה האחרונים/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנכס שתי בריכות שחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully