וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלושה יוצא אחד: רומן אברמוביץ' בונה מגה אחוזה בניו יורק

רומן אברמוביץ', הבעלים של קבוצת צ'לסי משלים בימים אלו עסקת נדל"ן מטורפת של שלושה בתים שיהפכו בקרוב לאחת האחוזות הגדולות בתפוח

הבית החדש של רומן אברמוביץ' בניו יורק. splash
שלושה טאון האוס בניו יורק שיהפכו למגה אחוזה של רומן אברמוביץ'/splash

זה הולך להיות אחד הבתים הגדולים והפומפוזיים ביותר בניו יורק. האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ' - בעלי קבוצת צ'לסי - בונה בית חדש בלב התפוח, שישמש אותו, את זוגתו היפה דאשה זוקובה ואת שני ילדיהם המשותפים. מדובר בנכס יוצא דופן. אם לדייק זהו בלוק שלם שהמיליארדר רכש לאחרונה וצפוי לעבור בזמן הקרוב שיפוצים בהתאם לצורכי הבעלים. אברמוביץ' התאהב ברחוב 75 באפר איסט סייד שבמנהטן והבין שטאון האוס אחד ניו יורקי לא יתאים לצרכיו האישיים. באוקטובר האחרון רכש המיליארדר את הבית השוכן במספר 11 ברחוב תמורת 29 מיליון דולר. חודשיים לאחר מכן הוסיף לו את הבית הסמוך במספר 15 שנרכש תמורת 18 מיליון דולר. השבוע, אברמוביץ' משלים את הרכישה עם חתיכת הפאזל החסרה - בית מספר 13 המאופיין כמו האחרים במראה צר וגבוה שעלותו כ-20 מיליון דולר.

הטריו היוקרתי הזה צפוי להפוך בקרוב למגה אחוזה. על פי הניו יורק פוסט, מוכרי הנכס האחרון כלל לא ידעו שאברמוביץ' בכבודו ובעצמו הוא הרוכש. אחד המעורבים בעסקת הנדל"ן הזו מסר כי יום אחד הייתה דפיקה בדלת ומאחוריה עמד רוסי עשיר. נתון אחד משמעותי שהמוכרים לא ידעו הוא עד כמה עשיר אותו האיש, אילו ידעו – סביר להניח שתעריף הבית הזה היה מתייקר.

אברמוביץ' עשה את עיקר הונו באחזקת מניות של ענקית הנפט הרוסית "סיפנפט" הפך ב-2003 לבעליה של קבוצת הכדורגל האנגלית "צ'לסי". מגזין פורבס פרסם לאחרונה כי הונו מוערך ב-9.3 מיליארד דולר. מלבד האחוזה החדשה בלב התפוח שאליה צפוי לעבור עם משפחתו בקרוב, אברמוביץ' מחזיק גם ביאכטה הגדולה והמפוארת בעולם המכונה "אקליפס" בשווי 1.2 מיליארד דולר, כמו כן במטוס סופר-ג'מבו (A380) של איירבוס, גם הוא הגדול בעולם ששוויו כ- 300 מיליון דולר.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
רומן אברמוביץ', צ'לסי. Richard Heathcote, GettyImages
בקרוב בתפוח הגדול - רומן אברמוביץ' משנה כתובת/GettyImages, Richard Heathcote
היאכטה של רומן אברמוביץ'. AP
"אקליפס" היאכטה המפוארת של אברמוביץ' - 1.2 מיליארד דולר/AP
רומן אברמוביץ ובת הזוג דאשה זוקובה. AP
אברמוביץ' וזוגתו דאשה זוקובה בקרוב על המטוס הפרטי לאמריקה/AP
רומן אברמוביץ ובת הזוג דאשה זוקובה. AP
מתכוננים לשיפוצים בינתיים נהנים במשחקים של צ'לסי - רומן וזוקובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully