וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגגתם את פתיחת השנה בבית? עכשיו תנקו!

1.1.2015 / 16:13

אם חגגתם אמש את פתיחת השנה בבית, סביר להניח שעכשיו הוא מטונף משאריות קונפטי, בלונים קרועים וטיפות יין על הרצפה. עכשיו הגיע הזמן לקרצף הכל

בחורה שוטפת רצפה. ShutterStock
הגיע זמן השפשוף/ShutterStock

שנת 2014 חולפת לה, ואנחנו מברכים לשלום ל-2015. אם החלטתם לחגוג את ערב הסילבסטר אצלכם בבית ולהזמין אורחים, אתם בטח יודעים שבסוף הערב יישארו לכם פחות בקבוקי יין ויותר בלגן. נכון שזה מפתה ללכת לישון, אבל הבעיה היא שהתוהו ובוהו ישאר גם בבוקר למחרת. הרבה יותר כיף להירדם בידיעה שהניקיון מאחוריכם ושאתם יכולים לפתוח את השנה החדשה עם בית מסודר.

קונפטי על הרצפה אחרי מסיבה. ShutterStock
אל תתביישו לבקש עזרה מהאורחים שהתפננו אצלכם ואחראים לבלגן/ShutterStock

קחו עזרה

אל תדחו הצעה לעזרה בניקיונות מהאורחים שלכם. לא רק שעבודת הניקיון תהיה קלה יותר אלא שהזמן שלכם יעוף מהר אם תתבדחו ותדברו עם אחד האורחים בזמן שאתם מטאטאים את הרצפה ושוטפים כלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בר ביתי. ShutterStock
ברבורי אלכוהול פתוחים מדיפים ריח רע - היפטרו מהם בהקדם/ShutterStock

השליכו בקבוקי אלכוהול ריקים

היפטרו מכל בקבוקי האלכוהול הריקים, משום שבבוקר הם ידיפו ריח רע. הניחו את בקבוקי הליקר, היין והבירה בתוך מיכלי מחזור, ובמידה ונשארו כמה טיפות בתחתית הבקבוקים שתו אותם. לחיים!

שטיפת כלים. ShutterStock
הסתערו על הכיור שלא יהפך להר לא ידידותי/ShutterStock

סדרו את הכלים

אספו את כל הצלחות, הכוסות והסכו"ם המלוכלכים והכניסו אותם למדיח הכלים. במידה והמדיח כבר מלא או שאין לכם מדיח כלל, הניחו את הכלים בערימה מסודרת בכיור. אם אתם עייפים מדי, רק שטפו אותם במהירות במים, ללא סבון. כך הלכלוך לא יידבק לצלחות ויהיה לכם קל להיפטר משאריות המזון בבוקר.

שאריות. ShutterStock
שאריות ראויות של נשנושים הכניסו לקופסאות/ShutterStock

טיפול בשאריות

החליטו אם ברצונכם לשמור את שאריות האוכל שנשארו, והכניסו למקרר בתוך קופסאות אחסון כל אוכל שחייב להיות בקירור. את החטיפים והפיצוחים החזירו לשקיות המקוריות, או לתוך קופסאות אחסון. אפשר גם להציע לאורחים את השאריות לפני שהם עוזבים, וכך תתפסו כמארחים למופת.

מים בתוף מכונת כביסה מקצועית. ShutterStock
מפות ומפיות יושלכו מיד לכביסה/ShutterStock

מפות ומפיות לכביסה

השליכו מפיות ומפיות רב פעמיות לסל הכביסה, והפעילו למחרת בבוקר את המכונה בהתאם להוראות היצרן. מפות מבדים טבעיים ניתן לכבס בטמפרטורה גבוהה של עד 90 מעלות ואילו מפות מבדיפ מעורבים וסינטטים יש לכבס במים קרים בלבד ולהפעיל את המכונה על לא יותר מ-30 מעלות.

סלונים וכורסאות מבד לחדר מגורים. ShutterStock
רוצים שהסלון יראה כך? הפשילו שרוולים בהקדם/ShutterStock

סדרו את הסלון

פנו כל כוסות וצלחות שנשארו על השולחן, התפיחו את הכריות ויישרו את השטיחים, המנורות והשולחנות, שבוודאי התעקמו אם המסיבה הייתה מהנה. עברו היטב על הרהיטים ועל השטיחים ונסו לאתר כתמים דחופים. ככל שתנקו מוקדם יותר מהכתמים כך תצליחו להיפטר מהם.

רצפה מלוכלכת. ShutterStock
השחקן הראשי בחגיגה: הרצפה/ShutterStock

נגבו את הרצפה

אל דאגה, אתם לא צריכים לעשות ספונג'ה באמצע הלילה. פשוט טאטאו את הרצפה ונגבו אותה עם מטלית מיקרופייבר לחה. אם אתם גמורים מעייפות, לפחות נגבו משקאות שנשפכו על הרצפה והשאירו את גריפת הלכלוך לבוקר.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully