וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השיטות המנצחות בניקיון האבק

2.12.2014 / 9:24

הוא חי איתכם כמעט בכל חדר בבית ובחורף, הוא צובר תאוצה. האבק שלכם חזר? כך תלחמו בו בתבונה

מברשת נוצות לניקיון אבק. ShutterStock
מביאה יותר אבק - מברשת הנוצות/ShutterStock

ניקוי האבק נדמה תמיד כקרב אבוד מראש. כמה ימים לאחר שאתם מסיימים לאבק את הבית, אתם נחרדים לגלות ש"בוקר טוב! האבק שלכם חזר!". אמנם אי אפשר למנוע הצטברות של אבק על הרהיטים שלכם, אך ישנם מספר דברים שאתם אולי עושים שרק מחבלים במאמצים שלכם במלחמה המתישה הזאת. הנה לפניכם כל הטעויות הנפוצות בניקוי אבק.



מברשת נוצות
זה אולי נראה טוב בסרטים, נעים קליל ופשוט, אבל ניקוי אבק עם מברשת נוצות רק מעביר אבק ממשטח אחד לשני. במקום זאת, בחרו לנקות באמצעות מטלית מיקרופייבר או מטלית אבק אלקטרוסטטי. חשוב מאוד- כדי להבטיח שהמטליות ימשיכו לאסוף אבק יש לשטוף ולהחליף אותן כשהן מתלכלכות.

אילוסטרציה. ShutterStock
נקו בפעם לפעם את פתחי האוורור והמזגנים/ShutterStock

מפתחי חימום ומיזוג אוויר

סורגי פתחי החימום ומיזוג האוויר החבויים בין הקירות והתקרות הם מגנטים רציניים לאבק. נכון שקשה להגיע אליהם, אבל אם תשכחו לנקות אותם. האוויר שנושב דרכם ימלא את החדר באבק במהירות רבה. לכן, כשאתם שואבים אבק משטיחים, קחו רגע כדי לעבור גם על אותם פתחי חימום ומיזוג אוויר ושאבו כל פירור אבק שהצטבר עליהם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניקיון רהיטים עשויים מעץ. ShutterStock
המנעו ממצב שהאבק שלכם מתייבש ונהיה עקשן במיוחד/ShutterStock

אבק יבש

כשהאבק מתייבש על משטחים הוא הופך לעקשני וקשה עוד יותר לאסוף ולהסיר אותו. במקרים כאלו, יש להשתמש בספריי נגד אבק או פוליש, לרסס על המטלית ולנקות את המשטח היטב. כך תקבלו תוצאות טובות יותר ותשיגו ניקיון מושלם.

ניקיון רהיטים עשויים מעץ. ShutterStock
ריססתם ישירות על הרהיט קחו בחשבון שהאבק יתמגנט חזרה/ShutterStock

ריסוס ישירות על רהיטים

אם אתם נוהגים לרסס ספריי ישירות על הרהיטים אתם מסתכנים ביצירת שכבת חומר על העץ, שקשה להסיר ושבסופו של דבר מושכת יותר אבק. במקום זאת, רססו את המטלית והעבירו אותה על פני השטח של הרהיטים. אם אתם מתעקשים בכל זאת לרסס את הרהיטים ישירות, עשו זאת בעדינות רבה ולאחר שהאבק הוסר העבירו מטלית נקייה כדי להיפטר מכל שאריות החומר.

שואב אבק. ShutterStock
ברגע שהשואב סתום הוא פולט את הלכלוך החוצה/ShutterStock

מסנני שואב האבק

מסנני שואב האבק נועדו ללכוד חלקיקים קטנים של אבק. כשהמסננים בשואב האבק סתומים ומלאים עד אפס מקום, הם לא מסוגלים לאגור את האבק ובמקום לאסוף אותו פולטים את האבק חזרה לאוויר. זאת הסיבה שחשוב להחליף או לשטוף את כל המסננים לעיתים קרובות, לפי הוראות היצרן של שואב האבק.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully