וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: ממה חני נחמיאס כל כך מבועתת?

9.11.2014 / 9:19

חני נחמיאס שומרת על לוק מוקפד גם כשהיא מקרצפת את הבית אבל לא מטעמים אופנתיים. היא גם מקפידה שלא להשאיר אחריה פירורים כדי למנוע מפגש מבעית יצורים מפחידים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, חני נחמיאס.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
אחת הפוביות הגדולות ביותר שלי הם ג'וקים. אני כל כך מפחדת מהם שאני משתדלת לא להשאיר אף פירור אוכל בחוץ כדי שלא יגיעו, במיוחד בגלל שיש לי גינה מה שמאפשר להם להיכנס בקלות רבה יותר לבית. אני גם משתמשת בנוזל לניקוי רצפה שמיועד לתיקנים ומבצעת ריסוס פעם בשנה.

איזה חדר את מקפיד לנקות בתדירות גבוהה?
מאוד חשוב לי שחדר השירותים והמקלחת יהיו מצוחצחים.

תני טיפ לניקיון הבית
מומלץ מאוד להשתמש במטהרי אוויר עם ריח פירותי, הם משרים אווירה נעימה בבית.

חווית ניקיון שתזכרי לעד
פעם אחת שטפתי את הרצפה עם כפכפי גומי והחלקתי כל כך חזק שמתחתי את הרצועה ברגל. צלעתי במשך שבוע ונחבלתי בברך. מהחוויה הזאת למדתי שתמיד כדאי לשטוף את הרצפה עם נעליים סגורות שמחזיקות את כף הרגל, אפילו בקיץ.

אלי יצפאן מתמוטט
לא תאמינו עם מה מרגול חופפת
אודטה פותחת את הפה

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully