וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 דרכים מופלאות לבית מסודר

4.11.2014 / 10:31

בית מסודר יעשה לכם גם סדר בראש. הוא לא חייב להיות מקורצף ונוצץ אבל כשכל דבר מונח במקום - תודו שזה עושה נחת. כך תשמרו על הסדר בכל חדר

אילוסטרציה. ShutterStock
אם אתם לא רוצים לחיות ככה תתחילו לסדר מסביב/ShutterStock

ספרים מפוזרים, בגדים על הרצפה ונעליים בכל פינה, יכולים להטריף חלק מהאנשים הרבה לפני שטיפת הכלים המטונפים. אז אם אתם סובלים מבעיית חוסר סדר בסביבת המגורים הנה לפניכם שיטות לארגון הבית ששווה לנסות. אולי בזכות אלו הבית שלכם יהיה מתוקתק ומסודר כמו במגזין עיצוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
אתם לא באמת צריכים את כל מה שיש לכם בבית, נכון?/ShutterStock

לפח וחסל

לפני שאתם רצים לקנות עוד ועוד מכלי אחסון שיסייעו בארגון, עצרו רגע. רוב הסיכויים שאתם מוקפים בחפצים רבים שאתם כלל לא צריכים. במקום למצוא דרך חדשה לשכן בה את הזבל שלכם, עברו על כל מה שיש לכם בבית ובדקו האם אתם באמת זקוקים להכל. רובנו מחזיקים בפריטים בלתי שימושיים, ישנים או פגומים, ומהם כדאי להיפטר- להשליך לאשפה - במידה והם חסרי תועלת או לתרום לנזקקים שיוכלו להשתמש בהם בצורה טובה יותר מכם. כך תחסכו גם כסף על ציוד אחסון וגם את כאב הראש שכרוך בלארגן כל פריט ופריט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קופסאות נעליים. ShutterStock
קופסאות מרובעות עדיפות על עגולות/ShutterStock

קטלוג החפצים

סיימתם לסדר את החדר והוא עדיין נראה כמו אחרי שואה גרעינית? עליכם לשנות את אופן הארגון שלכם. חלקו את החפצים לקטגוריות, כמו הלבשה תחתונה או מסמכים, והכניסו אותם למכלים פתוחים ושקופים כך שתוכלו בקלות לאתר אותם. העדיפו שימוש במכלים מרובעים על פני עגולים, שתופסים מקום רב מדי בחלל הבית.

סל עיתונים. ShutterStock
עיתונים מלפני שבוע כבר לא יחדשו לכם דבר/ShutterStock

מיכל מלא

אחרי שמיינתם והשארתם רק חפצים שימושיים, בדקו מדי פעם את המכלים בהם מאוחסנים החפצים. כאשר המכלים עולים על גדותיהם בחפצים, זה סימן לכך שעליכם להיפטר לפחות מחלקם. כך למשל, כשמעמד העיתונים קורס מרוב תכולה, זה אומר שעליכם להשליך לפח המחזור עיתונים ישנים שאתם כלל לא קוראים.

אילוסטרציה. ShutterStock
איך אפשר לישון ככה?!/ShutterStock

השתמשו במארגני מגירות

החזיות מתערבבות יחד עם התחתונים והגרביים? כדי להגיע לסדר מופתי, השתמשו במארגני מגירות, שיכולים להיות עשויים מפלסטיק שקוף, בד או רשת תיל. מארגני המגירות יפרידו לכם את החפצים לאזורים שונים וכך, המגירות יישארו מסודרות. ניתן להשתמש במארגני המגירות גם לחדר השינה, להלבשה תחתונה, בחדר האמבטיה, למיון חומרי הטיפוח שלכם וגם במטבח לסידור הסכו"ם.

מגירות. ShutterStock
גם בתוך המגירות מומלץ לשמור על סדר/ShutterStock

אם תחפשו טוב טוב תמצאו בארון שלכם בגדים רבים עם כתמים שאינם יורדים, קטנים או גדולים עליכם בכמה מידות או שכבר יצאו מהאופנה. לרוב, כשאנחנו נתקלים בבגד כזה אנחנו מחזירים אותו לארון ושוכחים ממנו, ובינתיים אין לנו מקום על המדף לבגדים חדשים. הפתרון הוא להניח שקית קניות גדולה בידית הארון ובתוכה להכניס את הבגדים שאתם לא מעוניינים בהם. כך, בכל פעם שתמדדו בגד ישן שאינו מוצא חן בעינכם יותר תכניסו אותו לשקית. כשהשקית תהיה מלאה תוכלו לתרום לנזקקים או לערוך מסיבת החלפת בגדים.

כלים במטבח. ShutterStock
את הכלים ההכרחיים מקמו מקדימה/ShutterStock

פריטים שימושיים צריכים להיות נגישים

הפריטים בהם אתם משתמשים באופן קבוע ויום-יומי צריכים להיות מאוחסנים מקדימה, בגובה העיניים, כך שתהיה לכם גישה קלה אליהם. לעומת זאת, חפצים בהם אתם משתמשים לעיתים נדירות, חייבים להיות מאוחסנים במדף העליון ביותר בארון או במחסן. למשל, מחבתות צריכות להיות במגירה הנגישה ביותר במטבח ואילו הסרוויס המכוער שקיבלתם במתנה מהשכנה, יכול להיות שמור במדף העליון והרחוק מהעין.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully