וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אפליקציות שיסייעו לכם בניקיון הבית

21.10.2014 / 15:32

אפליקציה שתמדוד לכם זמנים, כזו שתעניק לכם טיפים ועוד אחת שתכנס לתת המודע שלכם. כך תנקו הכי טוב את הבית בלי להוציא שקל על מנקה

משחקים באפליקציות. ShutterStock
לגלול, להוריד, לנקות/ShutterStock

אם חשבתם שהאפליקציות בסמאטרפון שלכם מיועדות רק לבזבז את זמנכם, תחשבו שוב. מסתבר שחוץ מהיישומים של פייסבוק וואטצאפ שגורמים לכולנו לשרוף שעות מול הנייד, ישנן גם אפליקציות מאוד שימושיות שעוזרות אפילו בניקיון הבית! אז נכון שאותן תוכנות לא יקרצפו במקומכם את הרצפה או יעשו פאנלים, אבל הן בהחלט מקלות על מלאכת הניקיון המפרכת. לפניכם 10 אפליקציות הניקיון שאתם חייבים להוריד לאייפון או לאנדרואיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שמחלקת את הבית לחמישה אזורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Home Routines

לפעמים מרוב לכלוך לא מצליחים לראות הבית, ולא יודעים מאיפה להתחיל לקרצף. אפליקציית Home Routines עוזרת לארגן את המטלות בצורה מושלמת- היא מחלקת את הבית לחמישה אזורים, כשבכל שבוע עליכם לטפל באזור אחר. מדי יום מוקצב לכם רבע שעה לנקות את האזור השבועי, וכך יותר קל להיפטר ממשימות מעיקות (ניקוי אבק, מישהו?).

מחיר: 5 דולר

להורדה באייפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שמחלקת את המטלות לימים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Motivated Moms

אפליקציית נוספת שמחלקת לכם את המטלות הרבות העומדות בפניכם היא אפליקציית Motivated Moms. מדובר בתוכנה פשוטה שמחלקת את המשימות לפי ימים. כך, במקום להעמיס על עצמכם מטלות רבות ביממה אחת, תוכלו לבצע את המשימות לפי לוח השנה שיורה לכם מתי עליכם לשטוף כלים ומתי לגהץ את הבגדים.

מחיר באנדרואיד: 4 דולר
להורדה

מחיר באייפון: 2 דולר
להורדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה הירוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Green Shine

נמאס לכם מחומרי ניקוי כימיים ואגרסיביים? תכירו את אפליקציית Green Shine שמרכזת 100 טיפים לניקוי הבית עם חומרים ידידותיים לסביבה, עדינים ונטולי כימיקלים. זה הזמן ללמוד איך לצחצח את האסלה עם חומץ, וכיצד לימון יכול להסיר כתמי חלודה.

מחיר: 3 דולר

להורדה באייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתמצא את הדברים האבודים בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

My Things

כמה פעמים קרה לכם שלא הצלחתם למצוא את המוצץ האהוב על התינוק שלכם, או את השמלה היפה שהזמנתם מאיביי? אפליקציית My Things עושה לכם סדר ומסייעת לכם לאתר כל פריט ופריט. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח קטגוריות באפליקציה כגון "ארון חדר השינה" או "ציוד משרדי" ולצלם את הפריטים בביתכם השייכים לכל קטגוריה. כך, כשחמותכם תקפוץ לביקור ותרצו לשלוף את הספל המחריד שהיא הביאה לכם לחג, תוכלו להציץ בתמונות המופיעות באפליקציה ולמצוא אותו מבלי להפוך את כל הבית.

מחיר: חינם

להורדה באייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית מוסיקה שתגרום לכם לפזז ולקרצף/מערכת וואלה!, צילום מסך

Songza – Cleaning

אחת ההמצאות הגדולות של האנושות היא המוסיקה, שמסייעת להתמודד עם כל משבר. בטח גם לכם יצא לנקות לצלילי שירים, אבל אם אתם מחפשים מנגינות שבאמת ידרבנו אתכם לנקות, כדאי שתורידו את אפליקציית Songza – Cleaning. מדובר ביישום שמאפשר לכם להשמיע פלייליסט בהתאם למטלת הניקיון שאתם מבצעים, כי אין כמו להאזין ללהיטי שנות השמונים כשאתם עושים ספונג'ה.

מחיר באייפון: חינם
להורדה באייפון

מחיר באנדרואיד: חינם
להורדה באנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתציב לכם זמנם ותיגער בכם כשאתם לא מנקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

Unfilth Your Habitat - Maintaining Cleanliness

בואו נודה, לפעמים אין לנו שום מוטיבציה לנקות, ובמקום זאת אנחנו מעדיפים לשחק קנדי קראש.האפליקציה Unfilth Your Habitat - Maintaining Cleanliness תתעצבן עליכם בכל פעם שתתעצלו (תשלח לכם מסרים כמו "קדימה, טינופת! לנקות!"), תקציב לכם זמנים לניקוי כל הבית, אבל גם תפנק אתכם בהפסקות בין משימה למשימה. מצוין לסטודנטים שבינינו, לעובדים במשרה מלאה ובכלל לכל מי שצריך שיגערו בו כדי שיואיל בטובו לנקות.

מחיר באייפון: דולר
להורדה באייפון

מחיר באנדרואיד: דולר
להורדה באנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציה שתעבוד על תת המודע שלכם לטאטא בחדווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Custom Hypnosis: House Cleaning Edition

לפעמים כל כך אין לנו חשק לנקות, שרק כוח על טבעי יכול לגרום לנו לקום מהמיטה ולהתחיל לטאטא. אז הנה האפליקציה שמתיימרת לגרום לנו לאהוב ניקיון באמצעים מוזרים: Custom Hypnosis: House Cleaning Edition אמורה להפנט אתכם על ידי מנגינות שחודרות לתת מודע כך שתתאהבו באקונומיקה וניקיון יהיה משוש חייכם. נשמע לנו קריפי, אבל שווה לנסות.

מחיר באייפון: 2 דולר
להורדה באייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית עצות מועילות/מערכת וואלה!, צילום מסך

Useful Cleaning Tips

גם אם אתם מקצוענים בניקוי הבית, תמיד נחמד להיעזר בטיפים שמסייעים לנקות באופן מהיר ויעיל יותר. באפליקציית Useful Cleaning Tips תמצאו מגוון עצות כמו איך להבריק את חדר האמבטיה, כיצד לשמור על מטבח נקי ומה השיטה הטובה ביותר להסרת כתמים משטיחים.

מחיר באייפון: דולר
להורדה באייפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקצייה שתעריך כמה זמן יש לנקות כל חדר בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

House Cleaning Shortcuts 51

צריכים לנקות וקצרים בזמן? אין שום בעיה, בשביל זה המציאו את אפליקציית House Cleaning Shortcuts 51. כל שעליכם לעשות הוא לבחור אזור בבית שברצונכם לנקות והאפליקציה תיתן לכם טיפים איך לבצע את מטלת הניקיון בשישים שניות, כמו למשל ניקוי אבק ממסך הטלוויזיה. התוצאה, יש לקוות, נשמרת יותר מדקה אחת.

מחיר באנדרואיד: 10 דולר
להורדה באנדרואיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה שתזכור במקומכם מתי ניקיתם ותעשה פולואו על הפעולות בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

Take out the trash

זוכרים מתי בפעם האחרונה הסרתם אבנית מהקומקום? אם אתם נוטים לשכוח מתי בצעתם משימה מסוימת, כדאי שתורידו את אפליקציית Take out the trash. האפליקציה תעזור לכם לעקוב כמה זמן עבר מאז מילאתם כל מטלה, כך שתוכלו לזכור מתי לבצע אותה שוב. סוף סוף בן הזוג לא ינדנד לכם עם השאלה "מתי שטפתם כלים בפעם האחרונה?".

מחיר באנדרואיד: חינם
להורדה באנדרואיד

Instagram

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully