וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבזבז למען הקהילה

2.9.2014 / 9:12

מיזם אינטרנטי-חברתי חדש, מציע לגולשיו לרכוש עבודות אמנות ופריטי עיצוב תעשייתי של מעצבים ואמנים ישראלים. 20% מסכום הרכישה מועברים כתרומה לעמותה חברתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלחיות ופלפליות של סטודי קאהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה הזדמנות להרגיש טוב עם עצמכם בזמן שאתם בדיוק רוכשים און-ליין אביזר עיצובי חדש: האתר HEARTIST SHOP מציע לגולשיו לרכוש עבודות אמנות ופריטי עיצוב תעשייתי של מעצבים ואמנים ישראלים, כאשר 20% מסכום הרכישה מועברים אוטומטית כתרומה לעמותה חברתית אותה הרוכש בוחר בעצמו מתוך שורה של עמותות חברתיות המוצעות באתר (כנפיים של קרמבו, ער"ן, נט"ל, ילדים בסיכוי וכו'). הפריטים הומצעים נעים בטווח מחירים רחב, החל מ-50 שקלים ועד כ-700 שקלים. הסכום היחסי המועבר לעמותה אינו נלקח על חשבון רווחי המעצבים והאמנים.

מלבד התחושה הטובה של לתרום לקהילה, חשוב לציין כי חלק מהאמנים אינם מיוצגים במקביל בבמה פורמלית נוספת בעולם העיצוב והאמנות, כך שהמיזם משמש עבורם כגלריה אלטרנטיבית. בין המעצבים ניתן למצוא שמות מוכרים בנוף עיצוב המוצר הישראלי כמו מיקה בר, סטודיו קאהן, עמית סטרולסי, אביב קינל, סטודיו ארמדילו, תמר ברניצקי ועוד.

האתר הוקם על ידי שלוש נשים, חברות ילדות תל אביביות שלאחר יותר משני עשורים שבהן כולן מילאו שורה של תפקידים בכירים במגזר העסקי והציבורי, הן החליטו ולחבור יחדיו ולפתוח פרק חדש עם המיזם החברתי המשותף. שאפו.

לאתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת יער של ענבר שחק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג פמוטים אוריגמי של סטודיו ארמדילו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כד סרוג של נועם דובר ומיכל צדרבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully