וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצחנו את הנוסחה: לנקות פחות ועדיין להישאר נקיים

2.9.2014 / 7:56

כדי לחיות בסביבה נקייה לא מוכרחים להצמד לאקונומיקה ולמגב. מספיק שתיישמו את הדברים הבאים ועל הדרך תחנכו את האורחים

אישה מנקה כיריים. ShutterStock
לא חייבים לעמוד ולשפשף כל היום/ShutterStock

כולנו רוצים בית נקי ומצוחצח אבל לרובנו אין זמן, חשק או כוח לתחזק את זה בעצמנו. בעוד שיש כאלה שיכולים להרשות לעצמם עוזרת צמודה שתדאג לנקות ולהבריק את הבית, אחרים נאלצים לשים כפפות, להצמד למטלית ולהשתעבד לנוזל לניקוי כלים. אם גם אתם מתאמצים יומם וליל כדי להיפטר מהלכלוך, שננו את הטיפים הבאים שיעזרו לכם לשמור על בית מצוחצח בלי טיפת מאמץ.

שיטות יעילות לייבוש כביסה. ShutterStock
אווררו את המגבות בשמש אחרי כל שימוש/ShutterStock

יבשו את מגבות הרחצה בשמש

אתם נוהגים להשליך לסל הכביסה את מגבת האמבטיה אחרי שימוש אחד בלבד? כיבוס מגבות לעיתים קרובות מדיי מבזבז לכם חומר ניקוי, מים וחשמל, וכמו כן עלול לשחוק את המגבות. העדיפו לתלות את המגבות המשומשות בחדר האמבטיה, או שתתנו להן להתייבש בשמש והשתמשו בהן לפחות עוד פעמיים- שלוש לפני שתכניסו אותן למכונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אילוסטרציה. ShutterStock
מותר לכם לדהור על הג'ינס יותר מפעמיים ללא כביסה/ShutterStock

ג'ינס משומש יפה יותר

מנכ"ל חברת הג'ינסים ליוויס, צ'יפ ברג, המליץ ממש לאחרונה לקהל לקוחות החברה שלא לכבס את הג'ינסים שלהם. אף פעם. לטענתו כביסה רבה מדיי הורסת את הג'ינס, ואפשר בהחלט להסתפק בלנקות כתמים עם ספוג טבול בנוזל לניקוי כתמים מבלי להכניסו למכונה. ברג צודק. כביסות רבות לג'ינסים לא רק מבזבזות חשמל, מים וזמן יקר על תלייה בחבל, אלא גם גורמות לצבע הג'ינסים לדהות. הרשו לעצמכם ללבוש שוב ושוב את הג'ינס שלכם מבלי לכבס אותו, למעט מקרים של כתמים בולטים ומטונפים.

חדר רחצה. ShutterStock
תפתחו חלון ואווררו את הלחות/ShutterStock

תפתחו חלון בחדר האמבטיה

הנה טיפ שישמח אתכם: אין שום צורך שתנקו את קירות חדר הרחצה בכל שבוע. אם תפתחו את חלון האמבטיה או תדליקו מאוורר במקלחת במידה וקיים, הקירות יתאווררו, לא יפתחו עובש ולא תצטרכו לשפשף אותם. יחד עם זאת, פעולה לא תפטור אתכן מהצורך לנקות את הכיור, האמבטיה והאסלה בכל שבוע. כדי שכל חדר הרחצה ינצנץ לכם תאלצו למצוא פתרון אחר.

ניקיון תנור המטבח. ShutterStock
קרצפו אותו רק בחגים ואירעים מיוחדים/ShutterStock

ניקיון רק בחגים ואירועים מיוחדים

למעט מקרים שבהם אם נוצרו כתמים רציניים מהבישולים, אין באמת צורך שתנקו את התנור בכל שבוע. זה אולי ישמע כמו עצה לעצלנים אבל עדיף לנקות את התנור בתקופות בהן משתמשים בו בתדירות גבוהה (לרוב בתקופות החגים). אז לפני ראש השנה ופסח קרצפו את התנור ביסודיות ואל תשכחו לנקות גם את דלת הזכוכית.

מסדרון עם פרקט ודלתות הזזה בבית. ShutterStock
יש לכם פרקט? בקשו מהאורחים שיכנסו יחפים/ShutterStock

יחפים על הפרקט

כידוע, אסור בתכלית האיסור לשטוף את הפרקט במים. אלו יהרסו מיד את הרצפה שעשויה מעץ ויותירו בה שפשופים ונזקים שיהיה לכם קשה מאוד להיפטר מהם. העדיפו במקום זאת לטאטא או לשאוב אבק פעם בשבוע, ומהאורחים הנכנסים לבית בקשו להוריד נעליים בפתח הבית. כך תשמרו על רצפה נקייה ללא אף גרגיר של לכלוך.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully