וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: מיכל זוארץ עושה סדר

24.8.2014 / 7:43

היא דורשת מכולם לחלוץ נעליים בכניסה לבית ומעדיפה לגור בסביבת מגורים שמזכירה מוזיאון. מיכל זוארץ אובססיבית לסדר וחסר לכם שתזיזו לה את המאפרה

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, מיכל זוארץ.

מה פטיש הניקיון שלך?
אני חייבת שהכל בבית יישאר באותו מקום ובאותה צורה. אסור להזיז לי דברים. אם למשל המאפרה האדומה ממוקמת ליד המאפרה השחורה אסור בשום פנים ואופן לשנות את הסדר. זה נובע מכך שאני מאוד ויזואלית ואוהבת שהכל נראה יפה וגם יש בזה יצר של שליטה.

מה את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
חשוב לי שכל הבית שלי נקי באותה מידה. אני מאוד חרדה לניקיון ואין מצב שאצא מהבית מבלי שהוא ייראה כמו מוזיאון.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לפני שנכנסים אלינו הביתה, בין אם ילדים או מבוגרים, אני מבקשת לחלוץ נעליים בחוץ כדי לא להכניס את הלכלוך, ככה שיש ממש תצוגת נעליים מחוץ לבית. זה שומר על הבית נקי ומצוחצח. החברים של הבן שלי כבר רגילים לזה והיתר אמנם מרימים גבה אבל מקבלים את זה.

חווית ניקיון שתזכרי לעד
היו לי בבית שטיחים עם פרנזים ולא יכולתי לראות שהפרנזים מבולגנים. תמיד אחרי שחברים שלי היו הולכים הייתי מיישרת הפרנזים בצורה אובססיבית. פעם אחת חבר שלי ראה שעשיתי את זה מולו והוא פשוט הציע לי לגזור אותם. אז גזרתי את הפרנזים ומאז אני רגועה לגבי זה.

עוד סודות מלוכלכים של כוכבים:
לא תאמינו מה אודטה מספרת
רוסלנה רודינה עושה פנלים
מרגול התפרעה לגמרי באמבטיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully