וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס עם מיליונר צרפתי

14.8.2014 / 18:17

הוויברטורים המעוצבים שהטריפו את השוודיות נוחתים בימים אלו בישראל. כך תגשימו פנטזיה מינית עם מליונר, כבאי, מאמן טניס וצרפתי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבאי, מליונר מאמן טניס וצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שנה וחצי פרסמנו כאן לראשונה על הוויברטורים הכי ידידותיים ומעוצבים בעולם שזכו לכינוי Smile Makers. צמד המעצבים מטיאס הולטינג ופדר וויקסטורם ממותג Ramblin הם שאחראים למוצר הממותג, בשיתוף פעולה עם איאן סוונסון, מעצב המארזים של דולצ'ה וגבאנה וגוצ'י. אלו נוצרו כתוצאה ממחקר מקיף בנושא. במסגרתו, בחנו השניים פנטזיות של נשים רבות ברחבי העולם. כמו כן, בררו המעצבים איזה טיפוסים הנשים מדמיינות לידן במיטה. התוצאות המפתיעות גילו כי הדמויות הפופולאריות ביותר הן מיליונר, מאמן טניס, צרפתי וכבאי. מכאן התגלגל הרעיון ליצירת ויברטורים המבוססים על דמויות אלה.

10 רהיטים להתפרע עליהם בבית

הכבאי עוצב כמו להבה; המיליונר זכה למראה של סיגר; מאמן הטניס בעל צורת כדור והצרפתי בצורה שמזכירה לשון וכנראה שמתייחסת לביצועים הלשוניים של מעוז הסטייל והבגט. כל הוויברטורים שעשויים מסיליקון, מופעלים באמצעות סוללות, עמידים בפני מים ובעלי 3 דרגות מהירות, כמו גם קביעת קצב הפעימות.

המחקר שנערך בטרם החל תהליך העיצוב והמיתוג לא כלל נשים ישראליות ובכל זאת, מהימים הקרובים תוכלו לראות על המדפים ברשת סופר פארם בארץ את הוויברטורים הצבעוניים. מדובר במהלך מהלך ראשון מסוגו ברשת שעד כה נמנעה מלהביא למדפיה מוצרים מסוג זה.

"חשבנו על משהו שיעבוד בין תרבויות ולא יתרכז רק באירופה, אלא שגם היפניות והאמריקאיות ירצו לעשות שימוש במוצר." לשון המעצבים. "בנוסף, נמנענו מארבע דמויות דומות היושבות על משבצת אחת, כלומר רבעיה שכוללת ארבעה מצו'איסטים או כזו בעלת זהות לאומית או אתנית אחת".

מחיר: 249 שקלים, בסופר-פארם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעוניים, בצורות שונות עשויים סיליקון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוויברטור הצרפתי מזכיר צורה של לשון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויברטור הכבאי עוצב כמו להבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully