וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: לצחצח את הבית תוך 60 דק' בלבד

11.8.2014 / 8:06

לנקות את הבית תוך שעה זו משימה אפשרית אם רק תדעו כמה זמן ועל מה משקיעים בכל חדר. הפשילו שרוולים, כוונו את הסטופר וצאו לדרך

אישה שואבת את הרצפה. ShutterStock
לא חייבים לנגב כל פינה פעמיים/ShutterStock

בין הקריירה, גידול הילדים, התחביבים והצפייה בחדשות, למי באמת יש זמן לנקות את הבית? ובכל זאת, רובנו מעדיפים לגור בדירה ללא טיפת לכלוך, או לפחות חוששים ממה שהחמות תגיד. אז אם אתם רוצים בית מצוחצח אבל קצרים בזמן, הנה המדריך שיסייע לכם לקבל בית נקי בתוך פחות משעה. לכל חדר יש זמן מוקצב לניקיון ומומלץ לעמוד בזמנים כדי לקבל תוצאות טובות, מהירות ומדויקות.

אילוסטרציה. ShutterStock
דמיינו שאתם חדרניות/ShutterStock

חדר השינה: 10 דקות לכל חדר שינה

בבואכם לנקות את חדר השינה דמיינו שאתם חדרניות- לא מקרצפים כל פינה אלא דואגים שהחדר ייראה מסודר יותר. השליכו פסולת מיותרת לפח האשפה ואת המצעים המלוכלכים זרקו לסל הכביסה. כדי להסיר אבק, השתמשו במטלית מיקרופייבר יבשה. נגבו כל רהיט עם המטלית בכיוון השעון מבלי לחזור על אותה פינה ואותו רהיט יותר מפעם אחת. אם יש לכם שטיח בחדר הזה שאבו אבק מהפינה האחורית של החדר ועד פתח הדלת בתנועות ארוכות. גם כאן, אל תחזרו על אותה פינה בשנית, ואל תדאגו אם תפספסו סנטימטר או שניים, החדר עדיין יהיה נקי ומסודר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בחורה באמבטיה. ShutterStock
לכל פינה פה תרסיס פלא מהיר/ShutterStock

מקלחת: 9 דקות

בעזרת תרסיס לחדר האמבטיה רססו את הכיור, המקלחון והאמבטיה והשרו אותו כמה דקות בטרם תנגבו אותו עם מטלית. בזמן שהתרסיס מושהה על האזורים המלוכלכים, טבלו מברשת אסלה במעט סודה לשתייה ונקו את האסלה. לאחר מכן, נגבו את שאריות הסודה במטלית. חזרו לכיור ושפשפו את חומר הניקוי בעזרת מברשת שיניים שמצליחה להסיר כתמים קשים. עבדו בתנועות אופקיות, מהדלפק ועד ידיות הברז. לאחר מכן נגבו את המקלחון והאמבטיה עם מטלית לחה. את הראי בחדר האמבטיה רססו בחומר לניקוי זכוכית ונגבו מהפינה העליונה לפינה התחתונה בתנועות סיבוביות. לסיום, נגבו את הרצפה עם מטלית מיקרופייבר לחה. התחילו בפינה הרחוקה וסיימו בפתח חדר המקלחת.

מטבח מעוצב. AnnaIA, ShutterStock
גם כשאין מדיח אפשר לצחצח את המטבח/ShutterStock, AnnaIA

מטבח: 12 דקות

למי מאיתנו שיש מדיח, פעולת ניקוי הכלים היא כמובן מהירה יותר. אך גם אם אין ברשותכם מדיח תוכלו לקצר את תהליך ניקוי הכלים באמצעות מעמד לייבוש כלים וכך, לחסוך את זמן ניגוב הכוסות, הסכו"ם והצלחות. הכניסו למגרות את כל הפריטים הנמצאים על השיש וכך תיצרו תחושה של מטבח מסודר יותר. אם יש לכם כתמים קשים על התנור, תוכלו לגרד אותם באמצעות כרטיס אשראי או כל כרטיס מגנטי אחר ולקרצף עם סקוטצ'. לאחר מכן קחו מטלית מיקרופייבר לחה ונגבו את התנור, המקרר, מדיח הכלים והמיקרוגל. יש לנגב מהחלק האחורי אל החזית בתנועות מהירות. לבסוף, מנקים את הרצפה- התחילו בלטאטא את הרצפה מהפינה הרחוקה ועד פתח המטבח ונגבו את הרצפה עם סמרטוט מיקרופייבר לח, מבלי לחזור יותר מפעם אחת על כל מקטע ברצפה.

סלונים וכורסאות מבד לחדר מגורים. ShutterStock
כל שלט ומגזין למקום/ShutterStock

סלון: 15 דקות

סרקו את הסלון כדי לבדוק מה לא נמצא במקומו. את השלטים הכניסו למגרות ואת המגזינים סדרו בערימה אחת על שולחן הקפה. קחו מטלית ונגבו את האבק מהחלון לתחתית ומהגב לחזית. את התריסים נגבו בעזרת מטלית ארוכה ואל תחששו אם הלכלוך נופל לרצפה. בשביל זה יש את שואב האבק שיעזור לכם להיפטר במהירות הלכלוך, מבלי שתצטרכו לעשות ספונג'ה. לסיום, נקו את החלונות עם תרסיס חלונות ונגבו עם מטלית מיקרופייבר בתנועות מעגליות רחבות, מהפינה האחורית לחזית.

  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully