וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: דודו ארז מעדיף בית מלוכלך

3.7.2014 / 9:04

הוא לא נכנס לשירותים שלא עברו קרצוף ובניגוד לכך, מעדיף שהבית שלו יהיה מלוכלך. למה דודו ארז מבריח את המנקות בדירתו?

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, דודו ארז.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
הפטיש שלי הוא שהבית יהיה נקי, מצוחצח למשעי ומסודר, אבל שלא אני אצטרך לנקות אותו כי אני לא באמת טוב בזה. אני לא אני יודע איך לגרום ללכלוך להיעלם. זאת מיומנות שאין לי. לצערי עוזרות הבית שלי נטשו אותי. אני די בטוח שהן יצאו לטיול אחרי הצבא.

איזה אזור אתה מקפיד לנקות בתדירות גבוהה במיוחד ולמה?
חשוב שכל הבית יהיה נקי, אבל החדר שבו הניקיון הוא הכי חשוב הוא השירותים. בניגוד לשאר האזורים בבית, אם שם לא נקי אז האל ירחם! לא הייתי רוצה להיכנס לחדר שירותים שלא עבר קרצוף יסודי.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לעולם אל תקשיבו לטיפ ניקיון ממני כי אני פשוט לא מבין בזה. אבל בכל מקרה עדיף שיהיה נקי כי לפי מה שאומרים, זה טוב להיגיינה ומונע מחלות או משהו כזה.

חווית ניקיון שתזכור לעד
פעם אחת קרצפתי ועשיתי ספונג'ה בבית אחרי ששנים הוא היה מלוכלך. עשיתי שכיבות סמיכה על הרצפה ובגלל שהיא הייתה חלקלקה נפלתי וכמעט שברתי את כל הגוף. המסקנה- לכלוך לפעמים יכול להיות יותר בטוח.

עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
לדנה רון מסתובב הראש
דידי הררי עושה חלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully