וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: האמונות הטפלות של בטי רוקוואי

29.6.2014 / 9:02

עוברים במשרדה הרבה דוגמנים ודוגמניות והיא מצידה מנקה את החדר עם קטורת כדי שלא יכנסו אנרגיות שליליות. בטי רוקוואי לא עוזבת את מברשת האסלה ומקפידה לעבור אחרי המנקה

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, בעלת סוכנות לדוגמנות בטי רוקוואי.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
אני מאוד אוהבת לשטוף את האסלה, גם בימים שבהם העוזרת מגיעה. פעמיים ביום אני לוקחת מברשת ומנקה את השירותים עד שיהיו מצוחצחים.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
המשרד הוא האזור שהכי חשוב לי שיהיה נקי כי תמיד נכנסים אליו אנשים. אני שואבת אבק כל יום ומעמידה פרחים טריים כל שלושה ימים. בנוסף, אני מטהרת את החדר מכל מיני אנרגיות שליליות שהאורחים עשויים להביא איתם. אני עושה את זה על ידי הדלקת נרות וקטורת כדי שהמשרד יהיה מטוהר תמיד.

מה הטיפ שלך לניקיון?
הטיפ שהכי עובד לי הוא לנקות את ברזי הנירוסטה, הקומקום והטוסטר עם שמן תינוקות. התוצאה מבריקה.

חוויית ניקיון שתזכרי לעד
אני גרה בארסוף ובמקום ג'וקים נכנסים אלינו הביתה הרבה פעמים נחשים. פעם רציתי לנקות את הכניסה לבית וניגשתי למיכל המים המינרלים. פתאום הבחנתי שנחש צפע התלפף סביב המיכל. מיד הזמנתי לוכד נחשים ובנס הכל הסתדר בשלום.

עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
דידי הררי עושה חלונות
לדנה רון מסתובב הראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully