וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחלומות שלכם: המיטות המוטרפות בעולם

23.6.2014 / 0:24

במהלך השבוע אתם נאלצים לקפץ ממנה בזריזות ואילו בסופו אתם מחפשים סיבה להשאר בה. המיטה - השחקנית הראשית בחדר השינה - כל הדגמים המשוגעים

מיטת צדפה. theotherdani.blogspot.co.il,
לישון כמו צדף/theotherdani.blogspot.co.il

לא משנה במה אתם עוסקים, בין אם מחלקי עיתונים המשכימים לפנות בוקר לעבודה, אנשי עסקים שטרודים מסביב לשעון או שהרגע חזרתם מטיול במזרח ואתם מחפשים כיוון בחיים: שליש מהחיים שלכם, בממוצע, תעבירו בשינה. עם העבדה לא פשוטה זו אין זה מן הנמנע שאנשים ירצו שהמיטה שלהם תהיה מקום מפלט מיוחד ומפנק. בניגוד לסלון ולמטבח, חדר השינה נחשב לחדר הפרטי ביותר בבית וככזה הוא יכול לשמש כמקום מושלם להגשמת פנטזיות. גם כאלה שקשורות לעיצוב. אם בעבר מיטה הייתה מורכבת מדיקטים חומים בצורת מלבן ועליהם הונח מזרו, היום, עיצובי המיטה, לילדים ולמבוגרים מיישרים קו עם הריהוט היותר גלוי בבית ומגיעים בצורות שונות ומשונות. אם כבר אנחנו ישנים כל כך הרבה, לפחות שנרגיש תוך כדי שאנחנו חיים.

מיטת צדפה
מיטת הצדפה העגולה הזו נראית כאילו היא יצאה מסט סדרת הקאלט של שנות ה-80 "שושלת". הישנים בתוכה יכולים לחלום שהם צדפות או פנינים ולהינות מהכיפה שסוככת עליהם.

מיטת יום בהשראה יפנית. www.dezeen.com,
מימליזם חלומי/www.dezeen.com

מיטת יום בהשראה יפנית

המיטה שעוצבה על ידי סטודיו לעיצוב אוסטרי כוללת מסך בד מתכוונן שמאפשר למי ששוכב בה להתנתק ממה שקורה בחוץ. המיטה המינימליסטית שעוצבה בהשראה יפנית משתתפת בימים אלה בתחרות שנערכת על ידי בית האופנה הרמס והיא יכולה להיות המקום המושלם לחלומות בהקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מיטת ספינה. www.mymodernmet.com,
רב חובל החלומות/www.mymodernmet.com

מיטת ספינה

חלומו של ילד בן שש התמלא על ידי המעצב סטיב קול שעיצב עבורו חדר שינה עם ספינת פיראטים מרחפת. אל הספינה מוביל גשר חבלים ובירכתי הסיפון תוכלו למצוא גם מערכת הגאים מעץ. עם מיטה כזו, איזה ילד לא ירצה ללכת לישון?

מיטת קן הציפורים. www.geekalerts.com,
גוזלים מנמנמים/www.geekalerts.com

מיטת קן הציפורים

מירב איתן וגסטון זהר מסטודיו אוג'י הישראלי שאת עבודותיהם היה אפשר לראות גם בבית האח הגדול, יצרו מיטה ענקית שיכולה להתאים ל-16 איש. הקן הנעים והרך יכול לשמש גם כאיזור משחק עבור הילדים וכמצע מפנק לנמנום. הגידו כן לקן.

מיטת אניגנום. www.telegraph.co.uk,
עושה חשק לעצום עיניים/www.telegraph.co.uk

מיטת אניגנום

המיטה הזו היא חלק מסדרת רהיטים של המעצב ג'וזף וולש. המיטה עשויה מעץ שקרוי מילה, שנחתך לקורות ודפים דקים שמודבקים אל גוף המיטה. יש רק 5 כאלה בכל העולם ומחירה של מיטה מגיע ללמעלה מ-120 אלף פאונד (!).

מיטה סרוגה. www.demilked.com,
לילה סרוג/www.demilked.com

מיטה סרוגה

המיטה הזו אולי נראית כמו צעיף סרוג ענק אבל בפועל היא עשויה מקצף מוצק. החומר הייחודי שלה מאפשר לעצב ולקפל את המיטה כאוות נפשכם.

מיטת ספר. www.likecool.com,
חלומות ילדות/www.likecool.com

מיטת ספר

מכירים את זה כשאתם מתחילים לקרוא ספר במיטה ונרדמים? אז האומן היפני יוסוקה סוזוקי פתר לכם את הבעיה. מיטה בצורת ספר שהסדינים שלה הם הדפים והכריות משמשות כסימניות תכניס אתכם למצב שינה מהרגע הראשון.

מיטה מאונכת. www.toxel.com,
לישון בעמידה/www.toxel.com

מיטה מאונכת

המעצב ארנסטו נטו לקח את המושג "ישן בעמידה" ונתן לו פרשנות עיצובית. מיטה מאוזנת שנראית רכה ומזמינה שאפשר לישון עליה בעמידה. פיתרון מעולה לשנ"צ משרדי.

מיטת רכבת הרים. www.neatorama.com,
לילה ללא הפסקה/www.neatorama.com

מיטת רכבת הרים

החיים הם רכבת הרים וכך, גם השינה יכולה להיות. מיטה של קבוצת "לוס קרפינטרוס" מקובה יצרה את המיטה הפסיכית הזו, שספק שמישהו יוכל למצוא בה מנוחה, שלא לדבר על שינה.

מיטת כרכרה. www.ultimateshow.com,
תחושה של מלך/www.ultimateshow.com

מיטת כרכרה

היפיפייה הנרדמת הייתה מתעלפת אם היא הייתה רואה את המיטה הנסיכותית הזו. המיטה המעוגלת בצורת כרכרה עשויה עץ מגולף ופייברלגס וכוללת סט מדרגות שברגע שתטפסו עליהם תרגישו כמו בני מלוכה.

מיטת אור. www.ultimateshow.com,
מיטת אור/www.ultimateshow.com

מיטת אור

המיטה העתידנית הזו מבטיחה להגשים לכם את החלומות שאתם חולמים בלילה. עם פתיחה כזו, קשה שלא להתרשם. המיטה הזו מאובזרת בתאורה וצבעים מרגיעים, כמו גם במערכת שמע שמופעלת בנגיעה ואמורה להכניס אתכם למוד השינה בצורה אופטימלית.

מיטה מגנטית צפה. design2share.squarespace.com,
מגנטית צפה/design2share.squarespace.com

מיטה מגנטית צפה

המיטה המגנטית הזו, כן כן מדובר במגנט שמתעופף באוויר, יכולה להחזיק עד 900 קילוגרם והיא מאובטחת לחדר בעזרת ארבעה כבלים. אם יש לכם מיליון אירו פנויים, היא שלכם. רק שמעתה והלאה כל החפצים מסביב יצטרכו להיות עשויים מפלסטיק.

מיטת נדנדה. decor.net,
מתנדנדים מחלום לחלום/decor.net

מיטת נדנדה

המיטה הזו היא בעצם עריסה למבוגרים. מיטה מתנדנדת שעולה ויורדת בהתאם לתנועות הגוף והמשקל של מי ששוכב בה. איך לא המציאו את זה קודם?

מיטה אוטו. www.intellibed.com,
עומדים באדום/www.intellibed.com

מיטת נדנדה

הפגוש של המכונית הקלאסית הזו משמש כמסגרת למיטה. אם היינו צריכים להמר, בטוח שלאלביס הייתה אחת כזו בבית.

מיטת פייסבוק. ithinkemergingmedia.weebly.com,
מיטת הלייק/ithinkemergingmedia.weebly.com

מיטת פייסבוק

פייסבוק כבר השתלט על כל חלקה טובה ועכשין, הוא גם מגיע לחדר המיטות. המעצב הקרואטי, טומיסלב זבונריק עיצב מיטה שאפשר לאכול עליה, לישון ולעבוד. בקיצור, כל מה שאתם עושים כשאתם לא גולשים בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מיטות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully