וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטירוף שלהם: לגור בתוך נעל

16.6.2014 / 6:54

נעל, כלב וחילזון - זה לא תחילתו של משחק חי, צומח, דומם אם כי צורות הבתים הכי מוטרפים בעולם. ואתם חולמים על בית עם גג רעפים

בית הנעל, פנסילבניה. www.marvelbuilding.com, אתר רשמי
בית הנעל, פנסילבניה/אתר רשמי, www.marvelbuilding.com

החלום על בית קרקע, גג רעפים אדום וגדר לבנה התחלפו מזמן בפנטזייה על דירה במגדל יוקרה שמשקיפה על איילון. אבל מסתבר שיש כמה אנשים שהפנטזיות שלהם לא מסתכמות שם והם, הרחיקו עם הדמיון ובנו לעצמם בתים שלא היו מביישים את התפאורה של עליסה בארץ הפלאות. הבית המרובע, זה עם החלונות המלבניים, הגג המשולש והדלת בכניסה פינה את מקומו לבתים בצורות שונות ומשונות (אסלה?!) ומחומרים לא רגילים (לגו), ששואבים השראה מחלומות הדיירים.

מים עמוקים: הבריכות המוטרפות בעולם

בעולם בו רובנו מכונסים בבית לאחר שעות העבודה, ישובים בסלון על ספת איקאה, מול מדורת השבט, צופים באותן תוכניות ומתכננים בראש את אותן חופשות, יש אנשים שלא מוכנים להכנע למוסכמות. "קודם אנו מעצבים את ביתנו; ובהמשך, הבית שלנו מעצב אותנו", אמר וינסטון צ'רצ'יל, זוכה פרס נובל. במקרה של הבתים האלה עושה רושם שהכל קורה במקביל.

בית הנעל בפנסילבניה
בבית הזה לא גרו מעולם והוא שימש כשטח פירסומי עבור קימעונאי נעליים משנת 1948. הבית שמכיל 3 חדרי שינה, 2 חדרי אמבטיה וסלון שימש בעבר גם כמקום לממכר גלידה וכיום הוא משמש כמוזיאון.

בית האסלה, קוריאה הדרומית. oneclickwonders.wordpress.com, אתר רשמי
בית האסלה, דרום קוריאה/אתר רשמי, oneclickwonders.wordpress.com

בית האסלה בדרום קוריאה

המבנה הזה עוצב על ידי ארגון השירותים העולמי (כן, יש דבר כזה) והוא ממוקם בסיאול. המבנה משמש כמוזיאון המציג בתוכו סוגים שונים ומשונים של בתי שימוש ואביזרי סניטריה. ואתם חשבתם שראיתם כבר הכל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בית הנאוטילוס, מקסיקו. www.trendir.com, אתר רשמי
בית הניאוטילוס, מקסיקו/אתר רשמי, www.trendir.com

בית הנאוטילוס במקסיקו

הבית שעוצב בצורת כונכייה וממוקם במקסיקו סיטי נקרא על שם חילזון ים - נאוטילוס. הוא עוטר במוזאיקה צבעונית ותוכנן על ידי האדריכל חביאר סוניסאין שהושפע מעבודותיו של גאודי. הבית נבנה עבור משפחה עם שני ילדים שמאסו בבית הרגיל שלהם, עשוי יסודות פלדה מצופות בטון ולדברי האדריכל חילזון האבן עמיד בפני רעידות אדמה.

פונדק נביחת הכלב, איידהו. dogbarkparkinn.com, אתר רשמי
פונדק נביחת הכלב, איידהו/אתר רשמי, dogbarkparkinn.com

פונדק נביחת הכלב באיידהו

הבית הזה שעוצב בצורת כלב בייגל נבנה ב-2003 ומשמש כלון דרכים בעיר קוטנווד באיידהו. השהות בבית בעל שני החדרים המשופעים בפריטים המעוצבים בצורת כלבים, כוללת גם ארוחת בוקר.

בית אוטו בזלצבורג, אוסטריה. insidepropert.Com, אתר רשמי
בית אוטו בזלצבורג, אוסטריה/אתר רשמי, insidepropert.Com

בית האוטו בזלצבורג

החיפושית של פולקסווגן שימשה השראה להרבה עיצובים במהלך עשרות השנים שהיא מככבת על הכביש. הארכיטקט הגרמני, מארק ווגלרייטר יצר בית בצורת האוטו הקטן שאומנם עלה מיליון אירו אבל לפחות הוא חסכוני באנרגיה ומכניס שכירות חודשית של כ-2,5000 אירו. ואנחנו חשבנו שמי שגר במכונית חוסך כסף.

בית מבקבוקי פלסטיק, אל סלבאדור. www.nydailynews.com, אתר רשמי
בית מבקבוקי פלסטיק, אל סלבדור/אתר רשמי, www.nydailynews.com

בית מבקבוקי פלסטיק באל סלבדור

מריה פונסה מהעיר סן מיגל שבאל סלבאדור בת ה-80 בנתה את ביתה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, פשוט מפני שלא היה לה כסף לבית רגיל. פונסה ובן זוגה שמרוויחים כעשרה דולרים בחודש בנו את הבית במשך שלושה חודשים.

בית הפלדה, טקסס. creynolds25.deviantart.com, אתר רשמי
בית הפלדה, טקסס/אתר רשמי, creynolds25.deviantart.com

בית הפלדה בטקסס

רוברט ברונו, ארכיטקט ואמן עיצב את בית הפלדה הזה ב-1974 בעיר לובוק בטקסס. לצורך בניית הבית היחודי הזה השתמשו ב-110 טון פלדה ולפי דברי האמן הוא עיצב את הבית בדמות אדם וחיה.

הבית הבודד, נהר,סרביה. business.financialpost.com, אתר רשמי
הבית הבודד, נהר סרביה/אתר רשמי, business.financialpost.com

הבית הבודד בנהר סרביה

הבית המיוחד הזה יושב על גבי סלע בנהר דרינה שבסרביה שמושך אליו הרבה שיטיי קייאקים. המבנה המקורי של הבית הוקם ב-1968 ושופץ במהלך השנים שוב ושוב, כל אימת שהנחל היה עולה על גדותיו.

בית הבואינג 727, קוסטה ריקה. www.weblog.monsterrent.nl, אתר רשמי
בית הבואינג 727, קוסטה ריקה/אתר רשמי, www.weblog.monsterrent.nl

בית הבואינג בקוסטה ריקה

ג'קוזי בקוקפיט. זה כמעט כל מה שאתם צריכים לדעת על המלון הייחודי הזה. מטוס הבואינג הווינטג' משנת 1965 שהוסב למלון העונה לשם קוסטה ורדה, עבר שיפוצים רבים בשנים האחרונות ואם תרצו להתארח בו הכינו ה-250 דולרים ליום.

בית החללית, טנסי. activerain.trulia, אתר רשמי
בית החללית, טנסי/אתר רשמי, activerain.trulia

בית החללית בטנסי

הצלחת המעופפת הזו שמשמשת כבית מ-1970 מצויידת בגרם מדרגות שמופעל על ידי כפתור וברגליים, דרכם עוברת מערכת הביוב והחשמל. הבית שממוקם באגם צ'טונגה שבטנסי כולל שלושה חדרי שינה, שני חדרי רחצה וסלון מרווח נמכר לפני כמה שנים ב-135 אלף דולר. כשיגיעו העב"מים הבעלים יהיו מסודרים.

בית המערה במיזורי, ארה"ב. nd.us, אתר רשמי
בית המערה, מיזורי, ארצות הברית/אתר רשמי, nd.us

בית המערה במיזורי

שילוב של בית מודרני ומערה עתיקה. בני זוג שהקימו את הבית הזה יצרו שילוב כמעט בלתי אפשרי של עיצוב עכשווי עם קירות חול גסים, שיוצרים דוגמה לארכיטקטורה שמשרתת שמירת אנרגיה. אין צורך במיזוג אוויר.

בית הלגו, אנגליה. www.betleywhitehorne, אתר רשמי
בית הלגו, אנגליה/אתר רשמי, www.betleywhitehorne

בית הלגו באנגליה

בניין בן שתי קומות בעיר דורקינג שבאנגליה שנבנה על ידי 1,200 איש והורכב מ-3 מיליון קוביות לגו. גם השירותים והריהוט עשויים לגו. מה קרה לבית עם הרעפים האדומים והגדר הלבנה?

ארמון הבועות, קאן. www.ecofriend.com, אתר רשמי
ארמון הבועות, קאן/אתר רשמי, www.ecofriend.com

ארמון הבועות בקאן

הבית המרהיב הזה נבנה על ידי האדריכל האיטלקי אנטי לובאג בשנת 1975 והפך עוד בחייו לאנדרטה רשמית של משרד התיירות הצרפתי. בבית העצום ששיטחו עומד על כ-1,200 מ"ר ישנן עשר סוויטות מעוצבות וגינה עצומה עם בריכה שמשקיפה לים וצמחייה טרופית.

הבית ההפוך, פולין. curious-places.blogspot.co.il, אתר רשמי
הבית ההפוך, פולין/אתר רשמי, curious-places.blogspot.co.il

הבית ההפוך בפולין

הבית הזה נבנה על אחד מהאיים הבלטים ב-2008 על ידי שני יזמים פולנים שדאגו גם לעצב את החלק הפנימי של הבית והריהוט הפוך.

.         בית האבן,  פורטוגל. decorationforlife.com, אתר רשמי
בית האבן, פורטוגל/אתר רשמי, decorationforlife.com

בית האבן בפורטוגל

ב-1974 בנה ויטורו רודריגז בית מפלט לחופשה של המשפחה בהרי פאפה שבפורטוגל. הבית שעשוי סלעים גדולים ומלט הפך פופלארי עד שבני המשפחה, שמגיעים אליו לעיתים רחוקות, נאלצו להגן עליו במנעולים וזכוכיות משוריינות כדי לחסום ונדליסטים. פעם הבאה אולי בקתה ביער תהיה יותר פרקטית.

  • עוד באותו נושא:
  • בתים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully