וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: גאלה קוגן - ביד אחת תינוק ובשנייה מטאטא

8.6.2014 / 15:06

למרות הלוק המהודק, השחקנית והמגישה גאלה קוגן מעידה על פטיש חולני לניקיון המטבח, השירותים ולא שוכחת לנקות את שערות הכלבים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של גאלה קוגן שחקנית, מגישה ופרזנטורית של העין השלישית.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
מאז שהייתי ילדה ממש קטנה בערך בת שלוש אהבתי לנקות ולסדר. הייתי בעיקר בעניין המטבח והכלים. הייתי מטפסת על הכיסא ומנקה את כל השיש, מייבשת את הכלים עם מגבת לאחר השטיפה. הרצון המטורף הזה לנקות ולעזור וכמובן לרצות את ההורים זרם לי בדם. כרגע, לא משנה כמה אני עייפה ומתי זה תופס אותי אני פשוט חייבת לנקות את הבית. אני לא יכולה לאפשר לעצמי לנוח בידיעה שיש כלים בכיור למשל. אחת ממדיטציות הרציניות שלי זה לשים מוזיקה ופשוט לטאטא (רק המחשבה על זה עושה לי טוב) ברור לי שמדובר בשריטה אך זאת המציאות.

עד כה הייתי צריכה לנקות אחרי החתולה והכלבה שלי (ובעלי האהוב) ועכשיו יש לי גם תינוק מתוק שמאוד אוהב לסמן את הטריטוריה שלו כך שממש תמיד יש מה לנקות, לשאוב, לשטוף וכמובן לטאטא ולכבס.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה?
חד משמעית את המטבח ואת האמבטיה. אין מצב שאני אכנס לאמבטיה לפני שאנקה אותה עם אקונומיקה. (באופן כללי אני מעריצה את המוצר הזה ואת הריח שלו. ברגע שיש חיות אז ממש קריטי עניין השאיבה, כך שמצב טוב שאני אשאב כל יום.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לעבור עם מגב ללא סמרטוט לפני השטיפה כי זה אוסף הרבה יותר טוב את הפרווה והשיער של חיות המחמד.


עוד כוכבים חושפים סודות מלוכלכים בוואלה! בית ועיצוב:
רוסלנה רודינה עושה פנלים
לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את השיער
לדנה רון מסתובב הראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully