וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגרו אולם: ג'ורג' קלוני ואהובתו הלבנונית יתחתנו באחוזת הייקליר שבאנגליה

28.5.2014 / 8:02

בקרוב ייצא ג'ורג' קלוני הלוהט משוק הרווקים המבוקשים ויתחתן עם אהובתו הלבנונית. הלוקיישן הנבחר להכרזת ה"איי דו" הוא אחוזת Highclere העתיקה שמאופיינת במראה גותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באחוזה מתכוננים לאירוע הגדול של השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי האירועים הפומפוזיים שערכו קים קרדישיאן וקנייה ווסט, גם ג'ורג' קלוני חולם על חתונה בסגנון אצולה אירופי. מי שציין בראיונות רבים כי אין בכוונתו להתחתן בפעם הנוספת או להביא ילדים לעולם יינשא בספטמבר הקרוב לארוסתו, המשפטנית אמל אלמודין בטירה מפוארת Highclere השוכנת מאה קילומטרים מערבה ללונדון.

עוד הוליווד בוואלה! בית ועיצוב:
ליאונרדו דיקפריו פותח את הבית
פמלה אנדרסון מפתיעה בטעם עיצובי מרשים
הצצה לחצר האחורית של הכוכבת הלוהטת סופיה ורגרה

קלוני, שמתגלה לאחרונה כרומנטיקן חסר תקנה לקח את ארוסתו לראות את הטירה, שמשמשת כאתר הצילומים של סדרת הטלוויזיה האהובה עליה "דאון טאון אבי". כשקלוני ראה את תגובתה הנרגשת הוא החל בגישושים ויצר קשר עם בעלי הטירה וביקש לבדוק האם יוכל לערוך את חתונתו באתר.

הטירה הוויקטוריאנית שנבנתה על חורבותיה של כנסייה ומתוארכת מ-1679 משתרעת על שטח כולל של 20 קילומטרים רבועים והיא משמשת ב-300 השנים האחרונות כביתם של משפחת האצולה קרנרבון. ההיסטוריה של האחוזה ארוכה ומפורטת ממש כמו ההיסטוריה של משפחות האצולה הבריטיות. עיצובה עבר גלגולים שונים עם השנים, סגנונה הנוכחי משלב בין המראה האליזבתני והיעקובי, שני סגנונות שהושפעו מהרנסנס האנגלי, אך עיצובה הוגדר גם כאנגלו -איטלקי בגלל הצריחים המחודדים עם השפעות גוטיות שנראות במבנה הקשת של הגג.

עלות התחזוקה של הטירה ההיסטורית עומדת על כמיליון דולר בשנה, כך שבעליה משכירים אותה לא רק לסדרת הטלוויזיה אלא גם לחתונות פומפוזיות במחיר של כ-23 אלף דולר ללילה. זוגות שיכולים לשלם את המחיר נישאים באולם הסלון, שאליו יורדת הכלה דרך גרם מדרגות עשוי עץ אלון. החדר יכול להכיל אמנם רק 120 אורחים, אך חדר האוכל הצמוד אליו גדול יותר ואליו נכנסים עוד 400 אורחים. אם מזג האוויר יאפשר יוכלו קלוני ואלמודין להתחתן בגינה תחת אוהל מפואר שיובא לשם במיוחד וישמש גם לריקודים. הטירה מעמידה לטובת הזוגות שף עטור פרסים שמבשל את המנות האהובות והמסורתיות של המשפחה וכמובן מנות לפי בחירה שמלוות בתפריט יין עשיר.

"קלוני מאוד אוהב את הרעיון לקיים את החתונה בטירה בשל הפאר וגם בגלל שאפשר לאבטח אותה בקלות", מספר אחד ממקורביו של השחקן הלוהט לדיילי מייל. "כפי שקניה ווסט וקים קרדישיאן העניקו לאורחיהם סיור מודרך בגני ורסאי, כך גם יערך סיור מקיף עבור האורחים של קלוני ואלמודין שיוכלו ליהנות מאוסף העתיקות והתכשיטים המצרי שנמצא בטירה". אוסף העתיקות המצרי הוא אחד מפניני הבית והוא כולל פסלים, תכשיטים ואפילו סרקופג של אשת אצולה מצרית בן 3,500 שנים. האורחים שעתידים להגיע מכל קצוות העולם ומשפחתה של אמל שמוצאה בלבנון, יוכלו ליהנות גם מלינה באחד מעשרות החדרים המפוארים בטירה ומשירות צמוד ומוקפד.

ג'ורג' קלוני. splash
סולידיים - ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין/splash
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האחוזה העצומה שנבנתה על חורבות כנסייה מהמאה ה-17/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון עיצוב אירופאי קלאסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקרה מוזהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדרגות העץ שבהן הכלה של קלוני תרד אל זרועותיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
23 אלף דולר ללילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully