וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעצבת האיטלקייה פאולה נבונה נוחתת בישראל ומביאה איתה שיק מילנזי

26.5.2014 / 10:01

מותג הרהיטים הפומפוזי BXTER נפתח בנמל תל אביב. מעצבת העל פאולה נבונה מגיעה במיוחד ממילאנו להשקה החגיגית ומסבירה מה כל כך מיוחד בספה, שעשויה מעור ומחירה כ-100 אלף שקלים

צלם: עידו שחם; בימוי: גיא גורן; עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

פאולה נבונה האיטלקייה, אחת המעצבות הנחשבות בעולם הגיעה לישראל להשקת חלל התצוגה החדש של מותג הריהוט האיטלקי והיוקרתי BAXTER החנות החדשה והמפונפנת צפויה לעניין בעיקר את העשירון העליון שלא מהסס לרכוש פריטים מייד אין איטלי, במחירים אסטרונומיים.

נבונה, הנחשבת למעצבת הראשית של המותג בעשור האחרון סיימה לימודי אדריכלות בטורינו בשנות ה-70 והשתייכה לקבוצת אמנים ומעצבים שנקראה סטודיו "אלכימיה" שנחשבה אז לפורצת דרך. הקבוצה האוונגרדית, שביקשה לערער את העיצוב ההמוני המוכר הייתה אחת התופעות המשפיעות על העיצוב העולמי בשנים אלה, וגם לאחריהן. ב-83' זכתה נבונה בפרס העיצוב הבינ"ל הראשון של אוסקה. בעולם שנשלט על ידי רוב גברי, נבונה נחשבת לא רק לפורצת דרך בתחום העיצוב אלא גם כאישה, ובסטודיו שלה השוכן במילאנו תמצאו מעצבות בתחילת דרכן ש"סוחפו" תחת חסותה. בין הלקוחות המוכרים של נבונה נמנים נטוצי, סוורובסקי, ארמני קאזה, גרבסוני ומונדו. בעיצוביה משולבים מלאכת יד מסורתית לצד עיצובים שנוצרו "בטעות" על ידי ניסוי ותהייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלל שעוצב על פי קריטריונים מחו"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארונית 4,820 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלל החדש של BAXTER משתרע על 200 מ"ר. הוא נבנה בעלות של כשלושה מיליון שקלים, שהושקעו בעיקר בהפיכתו לאולם תצוגה אמנותי, על פי הסטנדרטים הגבוהים של החברה בעולם. חברת BAXTER קיימת למעלה מ-20 שנה ופריטיה נמכרים בלמעלה מ-230 חנויות באיטליה וב-300 חנויות בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסא עור וברזל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסא לפינת אוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה החלקית שעלתה ארצה נבחרה על ידי האדריכלית אורלי שרם ועל ידי צוות מותג, כדי לשלב בין הרוח האיטלקית לטעם הישראלי, ואולי זו הסיבה שדווקא העיצובים פורצי הדרך והייחודיים יותר נשארו באיטליה. בין הפריטים שניתן לראות באולם התצוגה, ספת קפיטונז' מעור באורך ארבעה מטרים שנמכרת בעלות של בין 80 ל-100 אלף שקלים, כיסא "נפאל" עטוי פרווה ב-12 אלף שקלים, מיטה מאובזרת ומעוצבת ב-48 אלף שקלים ומנורת ענק בהשראת שנות החמישים בעלות של כ-27 אלף שקלים. המחירים היקרים מגלמים בתוכם גם את חומר הגלם ממנו עשויים מרבית הרהיטים והוא אף נחשב לאחת מהגאוות הגדולות של המותג. העור. קשה להתעלם מהמגמה העולמית שקוראת להפסיק את השימוש בעור ובפרוות והגל הטבעוני ששטף רבים לאחרונה, כמו גם קשה להבין את הקשר שבין הלבנט הישראלי לריפוד העור שנוטה להזיע. נבונה מספרת כי לא אהבה לעבוד עם עור בתחילת דרכה בגלל המראה הפלסטי והמעובד שלו אך הטכנולוגיות השונות ריככו אותו (ואותה).

BAXTER, התערוכה 3 מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה בעיצוב פאולה נבונה 48,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספת עור 47,990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים לטעם הישראלי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully