וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבשל בסטייל בלי לטנף את הסביבה

20.5.2014 / 13:55

מעכשיו תוכלו לבשל בסטייל בלי לטנף את המטבח וכל מה שמסביב, גם הכיור יישאר נקי עם פטנט עיצוב ישראלי, שבוע האיור נפתח עוד מעט בתל אביב וספר טיפים שיפנפן לכם את הבית. המלצות השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבשל בלי לטנף את הסביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור איך לא חשבו על זה קודם. זוג מעצבות איטלקיות יצרו מתכונים שאפשר להדביק, ממש כמו קעקוע זמני על היד וכך להימנע בעת הבישול מלכלוך, התזה וטפטוף על ספר המתכונים או חס וחלילה על האייפד. המתכונים כתובים באנגלית ואיטלקית ומחולקים לקטגוריות, כשבכל חבילה 4 מתכונים נדבקים מאוירים שכוללים גם את רשימת המרכיבים וגם את אופן ההכנה. כרגע, המעצבות מציעות את המוצר באתר מימון המוני שנקרא Eppela , שם הן מבקשות לאסוף 6,000 יורו כדי להתחיל לייצר את המוצר שלהן שנקרא “I Tradizionali” (המסורתית). עד אז הן לוקחות הזמנות לחבילות המתכונים שמתומחרות ב-10 יורו לחבילה. גם תורמים למעצבות צעירות, וגם מקבלים מוצר מדליק שיכול לשמש כמתנה קטנה לאורחים בארוחות ערב ומסיבות.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קעקוע זמני של מתכון לחיסכון במקום והמנעות מלכלוך הסביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובבי הנוסטלגיה והאילוסטרציה סמנו ביומן: שבוע האיור שיתקיים לראשונה בישראל יתכנס בתל אביב בין ה- 22-31 במאי, תחת הכותרת 'עושים אמנות. אוהבים איור'. מדובר במיזם מרגש של תרבות חזותית אשר מצדיע לעולם האיור ב-10 ימים ושני סופי שבוע המוקדשים לתערוכות, סדנאות, איורי חוצות, ירידים ומפגשים בהשתתפות שלל כישרונות מקומיים ובינלאומיים מהתחום. ברוח הקסם, מוצרי הנייר ובניחוח ילדות מצטרף לחגיגה בוטיק 'יולטה' עם קו מוצרים משלימים מבית המותג הבריטי Belle & Boo .

הקולקציה המבוססת על איוריה של מנדי סוקליף מציעה אוסף תמונות- ארט, פוסטרים ומדבקות קיר "בסגנון וינטג' נאיבי, רך ומוקפד" לעיצוב חדר הילדים בטעם של פעם. מדבקות הקיר מסדרת Wall Sticker מציגות עולם קסום של מדבקות בד פוליאסטר עמיד ובמרקם ייחודי, שיכולות להידבק כמעט לכל משטח בבית. הדפסי אמנות מסדרת Art Collections ישדרגו את הקירות עם מגוון הדפסי ארט מאוירים, בטכניקת צבעי דיו על נייר כותנה. ואגף הפוסטרים המתקמבקים מציע מבחר דוגמאות בגודל A2 פלוס קיט DIY -של 2 מקלות עץ, שפורפרת דבק וחוט אופים (twine) -ליצירת תמונה לחדר.

לפרטים נוספים באתר

(מאת: מילי טל שוורץ)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע האיור בתל אביב מה-22-31 במאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוב האנשים רגילים לראות תמונות מצולמות בתוך אלבום תמונות, או כאלה שממוסגרות ותלויות באחד מחדרי הבית ועל כן בוודאי יופתעו לשמוע שכעת התמונות יכולות גם להיות מודפסות ישירות על גבי אריחים. למי שמשפץ את חדר הרחצה או המטבח זאת הזדמנות טובה לוותר הפעם על האריחים הבנאליים והמשעממים, ליישם את הטרנד החדש ולבחור באריחים עם הדפסי תמונות אמתיות שיוסיפו מגע אנושי לעיצוב הבית. מי שיכול לסייע בכך הוא מותג הקרמיקה NEWKER (ניוקר) המשיק מהדורת אריחים ודקורים הכוללת מגוון רחב של הדפסי תמונות מעולמות תוכן שונים בניהם נופים מרחבי הגלובוס, מטעמים כמו עוגות וגלידות ובעלי חיים אהובים. בצורה זו ניתן להכניס אמירה אישית לעיצוב החלל ולא להתפשר על אריחים מוכרים ופשוטים. בין הפריטים הבולטים במהדורה: פס אריחים המתאים לקירות המטבח וכולל תמונות של מאקרונים צבעוניים ועוגות, תמונות של דולפינים או תמונות נוף המכניסות את הטבע לחדר הרחצה ועוד.
מחיר: 249-379 שקלים למ"ר בהזמנה על פי תמונה נבחרת ברשת קרמיק דיפו.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריחים מצולמים שיוסיפו טוויסט מעניין לחדר הרחצה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם צילומי נוף באריחים של קרמיק דיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצבים ניצן שחף ואביב רוזנפלד שסיימו לאחרונה את לימודי עיצוב תעשייתי בשנקר, לקחו את הדבר השנוא ביותר בניקיון הכלים והפכו אותו לנסבל. לא מדובר כאן על הסדר בכלים או הערימות שבהם אלא דווקא על מה שנשאר בסוף השטיפה: ערימת הלכלוך המהולה ומסמורטטת ממים. נראה שאין אדם שאוהב לעשות את הפעולה הדוחה הזו של הרמת הלכלוך בסוך השטיפה ובדיוק לשם כך הם המציאו את TWEAK: מעיין מסננת מסיליקון עם ידית אחיזה שבהינף צביטה קטנה מתקפלת אל עצמה ומשאירה את הידיים שלכם נקיות. היא מגיעה בשני גדלים ובמגוון צבעים לוהט ובמחיר מצחיק של 8$. את הפריצה שלהם עשו השניים דרך קיקסטרטר, המאפשרת ליוצרים צעירים להזניק את המיזם שלהם. במקרה הזה הם הצליחו. להשיג באתר.

(מאת: רוני קדר)

ככה הפנטנ החיוני הזה עובד:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקק לכיור שניתן לשלוף איתו את הלכלוך בעיצוב ניצן שחף ואביב רוזנפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהרמה פשוטה גם הלכלוך נאסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם כבר הרבה זמן מרגישים צורך לעשות שינוי בבית, לעצב אותו מחדש ולהעניק לו מראה שונה לחלוטין. אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל וחסרה לכם ההשראה. בדיוק בשביל זה נכתב הספר "Decorate" המפגיש בין מומחי עיצוב ודקורציה, ביניהם קלי וורסטלר, אמי באטלר וג'ונתן אדלר. בספר, שאם תתעקשו אפשר לכנות אותו "התנ"ך של עולם העיצוב", תמצאו לא פחות מ-1,000 רעיונות לעיצוב הבית, אותם מעניקים המומחים. על פני 500 תצלומי צבע מדהימים, ישנם מגוון פתרונות, טיפים והצעות עיצוב לכל חדר ולכל תקציב, כולל איורים ושרטוטים שיעזרו לכם לתכנן היטב את העיצוב החדש בראש שקט גם כשאין מעצב פנים בסביבה שישלח אליכם חשבונית מנופחת הביתה. מחיר: 199 שקלים בצומת ספרים או 20 דולר באמזון.

(מאת: מאיה בניטה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריכת הספר שיסייע לכם לעצב את הבית בקטנה - DECORATE/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully