וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש אש: מברשת לתפוחי אדמה וכלי להכנת פופקורן במדורה

15.5.2014 / 13:04

תתעלמו לרגע מהריח והעשן. ל"ג בעומר יכול להיות חביב אם מוסיפים לו פריטים משלימים כמו מברשת מסוגננת לקרצוף התפודים ומתכן מושלם להכנת פופקורן מעל האש. המלצות לוהטות לכבוד החג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת לקרצוף קליפת התפוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהכנת תפוחי אדמה, בין אם בתנור, במיקרוגל או בתור בטטה במדורת ל"ג בעומר, יש מי שיעדיף להסיר את הקליפה ויש כאלה שדווקא ישאירו את הקליפה על גבי התפוח. ברוב המקרים הקליפה משדרגת את הטעם ותורמת למרקם התפוח האפוי. יחד עם זאת, היות ובכל זאת מדובר בקליפה, חשוב שתהיה נקיה מאדמה ולכן, שטיפה תחת מים זורמים הכרחית. לעיתים שטיפה תחת זרם מים לא מספיקה ובכל זאת נשארות שאריות אדמה עקשניות שלא יורדות מהקליפה. בעזרת המברשת של בראס אפשר להתגבר על התופעה. מברשת הקרצוף, מעוצבת בצורת תפוח אדמה, היא נוחה לאחיזה והכי חשוב- השערות הקשות שלה מסירות בקלות את האדמה שצמודה לקליפת התפוח ובכך מבטיחים קליפה נקיה. מחיר: 39.90 שקלים. להשיג בבראס, האצ"ל 53 ראשל"צ, בסניף במתחם הנמל החדש יריד המזרח תל אביב, במשרדי החברה בכניסה לקיבוץ חורשים.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיכה לכל הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחושה מרעננת של מים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לישון בתוך חלום

עיצוב כמנוע להשפעה חברתית הוא ללא ספק אחד מהטרנדים המוצלחים. בז'אנר הזה שווה להכיר את Snurk Beddengoed, מותג הולנדי המתמחה בייצור טקסטיל לבית ועל הדרך מהווה תרומה לקהילה.

Snurk ( 'לנחור' מהולנדית) מגיש לקהל חובבי העיצוב והשלאפשטונדה נישת מצעים ייחודית, שהופכת את עולמם המשעמם למדי לתוצר חוויתי עם ערך מוסף, שהכנסותיו (בחלקן) מועברות לקרן ההומלסים המקומית.

עולמם של דיירי הרחוב סיפק את הבסיס הרעיוני לעיצוב הדגם הראשון בקולקציה: Le-Clochard - כיסוי מיטה במראה קופסת קרטון מדומה שהפך ללהיט ואיקונה. מאז, הם משגרים למדף יצירות אופנתיות, מתעתעות ומדומות במיוחד, המשלבות הדפסי צילום פנטסטיים על טקסטיל ברוח ה'טרומפ-לוי'. המצעים מציעים מבחר רחב של דגמים פוטו-ריאליסטים ומנעד רחב של טכניקות, טקסטורות, חומרים והדפסים מדומים- ביניהם סרוגים, חבלים, חיפויי עץ, מדרכות רחוב, טרמפולינות וגם כיסויים במראה בריכת שחיה. הפריטים עשויים מ- 100 כותנה ומרבית ההכנסות מועברות קרן ההולנדית לצעירים חסרי בית (SZN). מחיר: 59.95 אירו. להשיג באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחובבי החתולים אבל מעדיפים בלי שערות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלומות בחלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ל"ג בעומר בסטייל

אם אתם משקיעים באביזרי ל"ג בעומר, חובבי טבע וקמפינגים, מדורות וצ'יזבטים אבל אוהבים אותם בסטייל, המוצר הזה יתאים לכם בול. חברת ג'ייקוב ברומוול, החברה הוותיקה ביותר בארצות הברית למוצרי מטבח השיקה מכשיר פופקורן ממתכת שמתאים לשימוש במדורה או על אח. נכון, נשמע קצת ארכאי, קופסה ממתכת עם מכסה מחורר וידית ארוכה שמכינה פופקורן כמו פעם, אבל בטבע, בטבע תרגישו כמו חלוצי המודרנה ותזכו בוודאות לשבחים רבים. רק מוסיפים כמה כפיות שמן ומלח, מכניסים את גרעיני התירס ומניחים מעל הלהבה לכמה דקות. מדובר במוצר לא זול, אבל שוב, לכאלה שאוהבים את הטבע שלהם מפונק.
מחיר: 98 דולר, להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פופקורן במדורה - פיצוי הולם לריח ולעשן בעיניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגלים את האור

גופי התאורה הירוקים הקלאסיים שהיו בעבר הריהוט היפה ביותר של כל ספריה אמריקאית, והיום הוא חלומו של כל וינטג'אי, הופך בהינף מחשבה ישראלית לזמין יותר וחדשני. עמית סטורלזי מסטודיו סטורלזי לעיצוב הקיים משנת 2009, הוא השם מאחורי גוף התאורה. הפריט האולטרה מודרני, אותו עיצב הוא חלק מקולקציית iLLuminite הרחבה שבה מכניס סטורלזי את גופי התאורה כגון נורה חשופה או מנורת שולחן לכדי מסך שטוח המאיר באמצעות LED דרך מסך אקרילי שמעביר את האור לאורך כל החריטה. מצוין למי שמחפש מנורת שולחן או אווירה ולא רוצה לכתת רגליו בחיפוש אחר הדבר האמיתי או שדווקא מחפש את הקריצה המודרנית שמגיעה מהעבר. מחיר: 250 שקלי, להשיג באתר.

(מאת: רוני קדר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם תמונה גם תאורה - בעיצוב עמית סטורלזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully