וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים למשחק במילאנו? ככה תפנקו את האישה

אם חשבתם שנשלח אתכם לבירת העיצוב בלי לבקש שתחזרו בידיים מלאות - אז טעיתם. רשימת חנויות מומלצות במילאנו שתעזור לכם להביא הביתה משהו קטן ומעוצב מייד אין איטלי

אחרי שחגגתם, התארגנתם על החברים ורכשתם חבילה למילאנו לקראת משחקי הפיינל-פור, הגיע השלב הרציני - מה קונים לאישה שהשארתם מאחור? מילאנו נחשבת לבירת העיצוב העולמית. מלבד מותגי האופנה והנעליים המפונפנות שאפשר למצוא בכל פינה בעיר, גולת הכותרת כאן היא עיצוב. מיטב הרהיטים, אביזרי דקורציה, מצעים, כלי מטבח ועוד דברים שעושים טוב על הנשמה ונראים במגזינים המובילים, מקורם במילאנו. אז בין משחק למשחק ובין האספרסו לריזוטו, כדאי שתשקיעו מחשבה קטנה בנוגע למתנה איתה חוזרים הביתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומקום של אלסי בעיצוב מייקל גרייבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלסי - Alessi

כלים שימושיים, בעיקר למטבח מעוצבים עם קריצה הומוריסטית ומשלבים בין פלסטיק למתכת. אלסי היא חברה איטלקית מוערכת שמשתפת פעולה עם מעצבים ואדריכלים מובילים בעולם כגון זהה חדיד, פיליפ סטארק, האחרים קמפנה ורון ארד. חלק מהמוצרים שלה נמכרים במוזיאונים נחשבים בעולם ומכאן הם מתאימים גם כפריט דקורטיבי בבית.
Alessi - Via Mansoni 14-16
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון פומפוזי וריח של יוקרה - ארמני קאזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארמני קאזה - Armani Casa

לא בטוח שהסגנון הפומפוזי והמחיר האסטרונומי יתאים לכיסכם. כך או אחרת ביקור בחנות ארמאני קאזה, מבית היוצא של ענק האופנה האיטלקי בהחלט תעורר השראה. מרהיטי עור מפונפנים ועד כלי קריסטל מנצנצים.
Armani - Via Sant'adrea 9
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאורת רצפה בעיצוב צינורות צבעוניים בארטמידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארטמידה - Artemide

אחת מחברות התאורה המובילות בעולם המייצרת גופים בתמהיל מגוון, החל מגופים פיסוליים ומתוחכמים שיפיחו חיים בכל פינה אנמית בבית ועד תאורה פונקציונאלית ואדריכלית. בין הפריטים הבולטים נמנים גופי תאורה צבעוניים של המעצב קארים ראשיד ויצירות אמנות של אינגו מאורר.
Corso Monforte 19
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האבנים המתגלגלות והמנצנצות של ביזאצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביזאצה - Bisazza

היא הפכה שם נרדף ליוקרה ואיכות בכל הקשור לאבני פסיפס ואריחים. ביזאצה היא החברה האהובה על הכוכבים הגדולים ברחבי העולם. קשת האפשרויות של האבנים הקטנטנות והצבעוניות שהופכות כל קיר או רצפה ליצירת אמנות גדלה משנה לשנה בשעה שאנשי החברה נחשבים למרכיבים המוסמכים.
Via Senato 2
לאתר החברה

מטבח BOFFI מינימליסטי. בנין ודיור
מטבחי יוקרה מעוררי השראה/בנין ודיור

בופי - Boffi

מערכות של אמבט ומטבחים בחדרי תצוגה מרשימים ומפוארים. שווה להיכנס ולהתרשם מהסטיילינג ומהעמדת הפריטים גם אם לא מתכננים להוציא אלפי אירו. העיצוב סופר עכשווי ומתקדם, עם שילוב של טכנולוגיות מתקדמות וחומרים חדישים.
Via Solferino 11
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טובים בעיקר בריהוט משרדי - דה פדובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דה פדובה - De Padova

בחנות דה פדובה שנהנית מוויטרינה עצום צופה לרחוב אפשר למצוא רהיטים בעיצוב מוקפד. המחלקה הטובה ביותר של החברה היא הריהוט המשרדי, לרבות מדפים וארונות עבודה שמאופיינים במראה נקי.
Corso Venezia 14
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למיליונרים בלבד - פנדי קאזה מבית היוצר של בית האופנה פנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנדי קאזה - Fendi Casa

אם להודות על האמת, רק בודדים יכולים להרשות לעצמם לרכוש פריטים מבית העיצוב של ארמני קאזה. מדובר במותג יקר במיוחד שבין היתר מותאם לסגנון שוחרי השופוני ורודפי המותגים. אך מאחר ומדובר בהיכל שזכה להערכה האטנדינג במקום הכרחי.
Via Durini 25
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופי תאורה יצירתיים ופיסוליים בפלוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלוס - Flos

גופי התאורה שניתן לראות באולם התצוגה של פלוס מחממים לא רק את הסביבה אם כי גם את הלב והנשמה. החברה שכמו חברות רבות הנמנות ברשימה האמורה, משתפת פעולה עם בכירים בעולם העיצוב. שילוב החומרים והמשחק המעניין והמרתק שקיים בעולם התאורה משלב טכנולוגיות מתקדמות כמו זכוכית מוארת ושינויים בצבע האור.
Corso Monforte 9
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי הגשה צבעוניים בבית העיצוב של פרונסטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוסות מבית העיצוב פורנסטי עם הפנים שהפכו לסמל הזיהוי של המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורנסטי - Fornasetti

העבודות של המותג פורנסטי עשירות באלמנטים ויזואליים, אך הדימוי עמו הוא מזוהה יותר מכולם הם פנים וחלקי פנים, שמתנוססים על פריטים רבים החלק מצלחות, כריות ורהיטים. אלו נוצרו בעקבות אישה שראה במגזין צרפתי, שפניה הזכירו לפרונסטי המעצב תווים קלאסיים, ארכיטיפיים ואניגמטיים, כמו של הפסלים היווניים. היו אלה פניה של זמרת האופרה האיטלקייה לינה קאבליירי (Lina Cavalieri) שפורנסטי התאהב בהן מיד, ותוך תקופה קצרה הפכו לסימן ההיכר של יצירותיו. עוד בחנות אפשר להשיג כלי מטבח והגשה צבעוניים עם קריצה הומוריסטית.
Corso G. Matteotti 1/4
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצעים ומגבות בצפיפות גבוהה ומפנקת - פרטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרטה - Frette

כל אחד יודע שלישון במצעים נעימים ולהתנגב אחרי מקלחת במגבת מפנקת זה אושר עילאי. סוד הקסם הוא למעשה צפיפות הבד והאריגה שאותם אפשר למצוא בחברות כמו פרטה. בית העיצוב לכלי מיטה ומגבות האיטלקי שקיים כ-150 שנה התחיל כפופולארי במשפחות אצולה אירופאיות והמשיך במלונות ריץ בפריס, פלאזה אתנ'ס בניו יורק ועוד. המצעים עשויים כותנה מצרית. צפיפות החוטים כוללת כ-500 חוטים לאינץ' מרובע.
Via Della Spiga 31
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסאות בריאות מעוצבים - הרמן מילר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמן מילר - Herman Miller

היא אמנם חברה אמריקאית, אך הצליחה לכבוש את השוק האירופאי בזכות מערכות ארגונומיות מתקדמות. הרמן מילר נוסדה ב-1923 ומאז, היא רהיטים לסביבות עבודה משרדיות לרבות מערכות אחסון עם פטנטים בריאותיים. הרמן מילר אחראית בין היתר למהפכה העיצובית העלום הריהוט המשרדי. העובדה שרוב השעות אנחנו מבלים בעבודה והסביבה מוכרחה להיות ידידותית עבורנו העניקה להרמן מילר נקודות זכות בגין החשיבה היצירתית של המושכים בחוטים.
Corso Garibaldi 70
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי שולחן מעוטרים - הרמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמס - Hermes

הרמס כידוע, הינה חברת אופנה צרפתית ויוקרתית במיוחד. היא החלה את דרכה בתחילת המאה ה-17 ייצרה אוכפים ותיקי נסיעות שנועדו למעמד האריסטוקרטי הגבוה בצרפת, כמו גם לצאר הרוסי. עם השנים עוצבו גם תיקי עור ופולארים (צעיפי משי), שהפכו לחלק מתרבות הלוק הצרפתי. בשנים האחרונות חברת האופנה החלה בעיצוב כלי שולחן והגשה, טפטים ובדים צבעוניים עם עיטורים גרפיים.
Via Gastone Pisoni 2
לאתר החברה

תאורת שולחן בעיצוב עשויה פוליקרבונט, קרטל, רשת הביטאט. kartell, ספק 500
שיר הלל למוצרי פלסטיק - קרטל/ספק 500, kartell

קרטל - Kartell

היא נחשבת לחברה שהצליחה לגרום להמונים להעריץ רהיטים מפלסטיק ולהתמכר לחומר הפשוט הזה. "קרטל" (Kartell), נחשבת לאחד המותגים המובילים בעולם העיצוב ועדיין, ללא שימוש בחומרים מתוחכמים, יוקרתיים או מעובדים. מדובר בפוליקרבונט, חומר פלסטיקי שבגינו החברה האיטלקית הזו מגלגלת מיליוני אירו בשנה. יש לו מראה קליל, צעיר ומרענן, אך בזכות העיצוב והצורה שהוא לובש הצליח לכבוש את זירת הרהיטים.
Via Calo Porta
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעוצבים גם לילדים - מאגיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאגיס - Magis

מאגיס נחשבת לאחת החברות הראשונות שהחלה עם עיצוב רהיטי מעצבים לילדים. הסגנון עליז, ספורטיבי ומשעשע. צבעוני ולא מכופתר ואפשר למצוא בחנויות החברה גם פריטים משלימים שעשויים לשדרג את החדר, ולו בקטנה.
Corso Garibaldi 77
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מורוסו - Moroso

מורוסו היא חברה משפחתית שנחשבת לאחת מחברות העיצוב האיטלקיות המובילות בעולם. מתחילת דרכה השכילה החברה לשתף פעולה עם מעצבים בינלאומיים והשמות הגדולים וכך השיגה לעצמה מקום טוב ויציב למעלה. כל פרטי העיצוב הנושאים את שם המותג האיטלקי לרבות רהיטים ופרטי דקורציה, בעלי תקני איכות בינלאומיים הנעשים בטכנולוגיות מתקדמות, כשהסגנון העיצובי המנצח על המראה הינו עכשווי, ספורטיבי ושובר שגרה.
Via Pontaccio 8/10
לאתר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים יום יומיים צבעוניים ופרקטיים - זארה הום/מערכת וואלה!, צילום מסך

זארה הום - Zara Home

עצם העובדה שזארה הום עדיין לא נחתה בארץ הופכת אותה למבוקשת יותר. מלבד כלי בית, כלי הגשה ופריטים חביבים לילדים אפשר להשיג בחנות גם כותנות רומנטיות לנשים, פיג'מות ונעלי בית.
Piazza San Babila 5
לאתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully