וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח טוב: כל השיטות לכביסת בגדי תינוקות

8.5.2014 / 8:40

הם עדינים, קטנים ומוכרחים להיות רכים ונעימים לעור התינוק שלכם. אז איך הכי טוב לכבס את הבגדים של הקטנטנים? איזה חומר הוא המומלץ ביותר לשימוש? וכיצד שומרים על איכות הבד?

כביסת תינוקות. ShutterStock
הם מתלכלכים מהם ומחייבים רמת תחזוק מיוחדת - בגדי תינוקות/ShutterStock

החל מהרגע בו הבאתם את התינוק המקסים שלכם לעולם, השתלטה לכם ערימת בגדים מלוכלכים על כל חלקה בבית. אתם נמצאים במרדף אחר הכביסה הבאה והמכונה הופכת לחברה הטובה ביותר שלכם, בתקווה כמובן שיוצאים ממנה בגדים נקים וריחניים. אז איך מומלץ לכבס את בגדי התינוק כדי שלא ישחקו ויריחו נפלא?

איך ליטל שוורץ מתמודדת עם כתמי תינוקות?

איזה ריח הכי מתאים לכביסת התינוק שלכם?

כביסת תינוקות. ShutterStock
מומלץ לכבס את הבגדים החדשים לפני שמלבישים אותם לקטנטנים/ShutterStock

לכבס הכל

קיבלתם במתנה בגדים לילד? בין אם מדובר בבגדים חדשים מהחנות או בגדים משומשים, יש לכבס אותם היטב. אין לדעת אילו ידיים נגעו בבגדים (בין אם עובדי מפעל או השכנה החביבה) ואילו חיידקים עשויים להידבק לאריג. לכן, כבסו את הבגד לפני שאתם מלבישים לעולל הקטן את הבגד לראשונה. בנוסף, כדאי גם לכבס מצעים, צעצועי פרווה ובד ואת ריפודי העגלה.

עטופים: מצעד שמיכות ומצעים רכים לקטנטנים

שלחו לנו טיפ לכביסה לתינוק ואנחנו נדאג לפנק לכם את הבייבי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כביסת תינוקות. ShutterStock
לתלות מהגומי של המכנסיים או מאזור של בית השחי כדי שלא לעוות את הבגד/ShutterStock

לכבס בנפרד

עד גיל חמישה חודשים, כשעור התינוק עדין במיוחד, מומלץ לכבס את בגדיו באבקה ומרכך מיוחדים המיועדים לתינוק. האבקה והמרכך הרגילים שלכם עלולים לגרום לעורו העדין לפתח גירוים ופריחות בעור, זאת בשל הדטרגנטים (סבונים סינתטיים) הקיימים בהם. לעומת אבקות הכביסה הרגילות, אבקות הכביסה לתינוקות נשטפות ומתמוססות היטב והן מכילות חומרים אנטיבקטריאליים. לכן, עדיף להשקיע ולרכוש אבקה ומרכך ייעודים לבייבי שלכם ולכבס את בגדי התינוק בנפרד מהבגדים שלכם.

איך מסירים כתמים של מחית פירות וטיפות חלב?

כביסת תינוקות. ShutterStock
כדי שהבד ימשיך להיות רך לעור התינוק מומלץ לכבס על 30 מעלות/ShutterStock

בגדים עדינים

רכשתם לתינוק בגד בד עדין כמו אריג דקיק? כדי לשמור עליו, מומלץ לכבס אותו ביד. אחרי שכביסתם אותו, יש לייבש את הבגד על החבל ולא במייבש כביסה שעלול לגרום לבד לנזק.


המלחמה בכתמים
כל כתם בבגד דורש טיפול שונה, כך שהסרת כתם צואה אינו דומה להסרת כתם שנגרם מרסק תפוחים. אך בכל מקרה, מומלץ להשרות את הבגד המוכתם במים קרים חצי שעה לפני הכביסה ורק לאחר מכן להכניס את הבגד למכונה. מים חמים גורמים לכתם להתקבע בבד לכן, יש להשרות במים קרים בלבד.

כביסת תינוקות. ShutterStock
אבקת כביסה לתינוקות מכילה חומרים אנטיבקטריאליים חיוניים/ShutterStock

בכמה מעלות?

כדי לשמור על צורתם המקורית של הבגדים ועל מנת שיהיו רכים ונעימים לתינוק, יש לכבס את בגדיו ב-30 מעלות. לרוב, מעלות אלו יספיקו כדי להסיר את הכתמים מהבגדים, אך אם מדובר בכתם קשה במיוחד, ניתן לכבס על 40 או 60 מעלות, ואף להוסיף תכשיר מיוחד להסרת כתמים קשים.

איך לייבש
אם בחרתם לייבש את הבגדים על החבל, כדאי לתלות את אטבי הכביסה בגומי של המכנסיים ובתי השחי של בגדי הגוף, כדי שלא יישארו סימני אטבים על הבד אשר עשויים לשחוק אותו. במידה שבחרתם לייבש את הבגד במייבש כביסה, יש להקפיד על ייבוש בחום הנמוך ביותר ולזמן הקצר ביותר. כמו כן, אל תשתמשו בדפי ייבוש ותרסיסים שאינם מיועדים לתינוקות, כיוון שאלו עלולים להזיק לעורו. כדאי לדעת שמייבש נוטה לכווץ את הבגדים, לכן לא מומלץ להשתמש במייבש בתדירות גבוהה מדיי. הנה עוד סיבה להעדיף תלייה על החבל: השמש מעלימה כתמים רבים שחשבתם שאין תקווה להסירם, כך שלא תצטרכו להשתמש בחומרים חזקים כדי להעלים את הכתמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully