וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכת הקרח: הצצה לאחוזה של גדול שחקני ההוקי קרח

5 חדרי שינה, 6 חדרי רחצה, חדר כושר הצופה לבריכה וגנים שמזכירים ארמונות אירופאיים. ווין גרצקי - אגדת ההוקי קרח, מוכר את האחוזה המטריפה שלו ב-10.5 מיליון דולר

ביתו של ווים גרצקי. splash
בריכה עצומה ובהרכזה ג'קוזי קטן מאבן - האחוזה של ווין גרצקי/splash

הוא מחזיק ב-61 שיאים רשמיים, עשרה גביעי ארט רוס (מטעם ליגת ההוקי העולמית) ואף זכה לכינוי The Great One. אם תרצו מדובר במייקל ג'ורדן של עולם הקרח. ווין גרצקי (53), גדול שחקני ההוקי של כל הזמנים אמנם עזב פיסית את הרחבה הקרה, תלה את המחבט והקסדה אך המשיך להיות נוכח בזירה משנת 2000, כמאמן וכבעלי קבוצת הפיניקס קויוטיס מליגת ה-NHL. גרצקי נחשב לעילוי בתחומו, אולי יותר כשחקן ופחות כמאמן. הוא סומן ככוכב עולה מגיל 17 ועד לפרישתו ממשחק הצליח להוביל את הענף בצורה משמעותית. מכאן, אפשר רק להמר על כמות המיליונים ששלשל לכיסו. בימים אלו גרצקי בונה על עוד כמה מזומנים בשעה שהוא מציע למכירה את אחוזתו המרשימה, השוכנת בשרווד קנטרי קלאב (סנטה מוניקה). מחיר התחלתי אם תהיתם עומד על 10.5 מיליון דולר. למעוניינים הרציניים בנכס, יש גם בונוס של שכנות עם הכוכבת בריטני ספירס.

לא תאמינו מה כולל הבית הפומפוזי של מייקל ג'ורדן

אז מה כוללת האחוזה של האלוף? ראשית, מדובר במבנה עשיר באלמנטים אדריכליים ומפותחים כגון, גמלונים ועיטורי אבן קטנים שמעניקים לכל הקומפלקס מראה מעודן, על אף גודלו העצום שקרוב לדונם (מבנה בלבד). יש בו חמישה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה, ואיך לא - חדר כושר מאובזר, מטבח חיצוני, בריכת שחייה שבמרכזה אי של ג'קוזי מאבן והוא מוקף בגנים מטופחים, כאילו מדובר בארמון אירופאי. הצבע השולט בסביבת המגורים הזו באופן לא מפתיע הוא לבן ומיותר לציין שלבעל הבית נעים ונוח יותר עם הגוון הכי מזוהה עם שגרת חייו. את החדר שבו כל הפסלונים והמדליות שבהם זכה הכוכב, בחר שלא לפרסם, למרות שכמה מהם אפשר לראות מפוזרים ברחבי הבית.

אחוזת החלומות של סקוטי פיפן - אגדת העבר של ה-NBA

כמעט בכל החדרים ישנו מפתח עצום עם חלון פנורמי הנפתח לכיס ייעודי בתוך הקיר, שבאמצעותו אפשר להיות בפנים, להרגיש לגמרי בחוץ וליהנות מהאוויר והנוף שהאזור מציע. כפועל יוצא מזה הקירות הצחורים והרהיטים השחורים מתמזגים בצורה מושלמת עם הבריכה הכחולה והצמחייה הירוקה שמקיפה את האחוזה. גרצקי, שבעיקר נהנה היום מפירות עמלו, חי מספר שנים בבית האמור שהעניק לו ולבני ביתו תחושה של חופש תמידי. טרם פורסמה כתובתו החדשה למשלוח מכתבים.

הבת של ווין גרצקי עושה פדיחות

ווין גרצקי. AP
אגדת העבר של ההוקי קרח - ווין גרצקי על הרחבה/AP
ביתו של ווים גרצקי. splash
חזית הבית מקודמת על ידי מזרקת אבן ותמחייה סמטרית/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
המבואה של האחוזה בשרווד קנטרי קלאב/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
חדרים עוקבים המובילים החוצה לחצר הבריכה/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
החדר היחדי עם קירות כהים/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
מטבח פתוח ופינת אוכל עשויה כיסאות נצרים/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
חדר כושר מושקע כיאה לאייקון ספורט/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
לשבת בפנים ולהרגיש בחוץ/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
חדרים עם פתחים גדולים שנפתחים החוצה לבריכה/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
תחושה של חופש תמידי/splash
ביתו של ווים גרצקי. splash
הבית מוקף בגנים מטופחים כמו היה ארמון אירופאי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully