וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: היציאה העיצובית של אוניברסיטת הרווארד

27.4.2014 / 14:43

מחלקת העיצוב של אוניברסיטת הרווארד פיתחו מוצר ירוק לדירות קטנות, חברת לגו משגרת את משפחת סימפסון ב-4 דולר לבובה, נמצא פתרון לילדים מסרבי אמבטיה וראשי איילים חדשים מגיעים למדפים. מדור המלצות לוהט השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיניאטורי, ירוק ואקולוגי - העציץ מבית אוניברסיטת הרווארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

נקודה ירוקה על הקיר

החיים בדירות שכורות וקטנות, לרוב לא מאפשרים גידול של צמחיה רבה גם כשיש מרפסות. אך גם אם אין מקום, לפעמים כל מה שאנחנו צריכים כדי שיזכיר לנו את הטבע זו נקודה ירוקה קטנה בבית. במחלקת העיצוב של אוניברסיטת הרווארד עבדו על פיתוח מוצר שיענה על הצרכים לנקודה ירוקה ונעימה בבית. CELLA הוא כדור פלסטיק קטן וקל משקל שנולד מתוך חברת ecoid והוא מדמה עציץ עם צמחים ומאפשר יצירת אקלים קטן ופנימי שמסתגל בקלות לכל מקום בין אם חוץ או פנים. הוא יכול להיצמד לקירות, לנוח על רצפה או לגדול לכם על הגג. כרגע הוא נמכר דרך הדסטרט במחיר 10 דולר לכדור מיניאטורי, 15 לכדור רגיל + מיניאטורי. עלות משלוח 5 דולר; להשיג באתר.

(מאת: רוני קדר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה שיניב הרבה מאוד כסף לחברת לגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 דולר לבובה שתהפוך בעתיד לפריט אספנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפחה הצהובה עכשיו גם בלגו

אחד מהמותגים הוותיקים והחזקים בעולם, קוביות הלגו, חברו לאחת המשפחות הכי מוכרות ומצחיקות בעולם. תנחשו מה יצא מזה? הרבה מאוד כסף. חברת לגו, שהשנה חוזרת ובגדול, עם "סרט לגו" ששבר קופות בארצות הברית ובעולם יצרה לכבוד פרק מס' 550 של משפחת סימפסון שעוצב כולו על פי רוח הקוביות הצבעוניות, 16 דמויות מהסדרה המצליחה. בין הדמויות תוכלו למצוא את הומר, ברט וליסה, אפו, קרסטי הליצן ועוד שכנים וחברים. הדמויות יוצעו למכירה החל מה-4 למאי, יום שידור הפרק המדובר בארצות הברית. מחיר מעולה, בטח כשמדובר בפריטים שיהפכו בוודאי לאלמותיים ויהיו שווים מתישהו הרבה מאוד כסף. ספק אם הדמויות החדשות יספיקו להגיע לארץ. כרגע ניתן למצוא באתר של לגו את הגרסה הראשונית והמלאה הכוללת את הבית של הסימפסונס, 6 דמויות, מכונית, גריל ונד פלנדרז אחד. מחיר: 4 דולר לבובה; להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראות כוכבים גם ביום - מקרני לילה, שינזי קאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאים במיוחד לחדרי ילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רואים כוכבים גם ביום

מקרני לילה של חברת Dreams המכונים Projector Dome הם מהצעצועים המעוצבים שלא ישאירו אדישים, גדולים כקטנים.
מדובר בגופים מבוססי תאורת לד, המתפקדים כמקרנים מיניאטוריים- שיהפכו כל חלל מקורה לפלנטריום מופלא. איך זה עובד? המכשיר מופעל באופן אוטומטי במגע עם מים, באמצעות חיישן הממוקם בתחתית הכיפה. מנגנון פשוט אך מתוחכם שהופך את המוצר למופע הדמיה אטרקטיבי עם ערך מוסף ומייצר אווירה. אידיאלי לחדר השינה והרחצה, ידידותי לילדים שאוהבים להתקלח ומתאים במיוחד לסרבני האמבטיה וגם לרומנטיקנים אמתיים.

הקולקציה מוצעת ב-6 דגמים לבחירה: ורוד / שבתאי, כחול / כדור הארץ, צהוב / פול-מון, ירוק/ שביל החלב, כחול כהה / הגלקסיה הספירלית ו-סגול לגלקסיית אנדרומדה. כל שנותר הוא להציבו בתוך אמבט או קערה עם נוזל ולצאת למסע בין פלנטות, גלקסיות וכוכבים. מחיר: 59 שקלים, להשיג ב: שינזי קאטו, אשתורי הפרחי 24, מתחם בזל תל-אביב.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אייל דקורטיבי לקיר עשוי צמר צבעוני, ביתילי. שמעון מנטאל,
אייל צבעוני ומשמח, 259 שקלים, ביתילי/שמעון מנטאל

ראש בקיר - איילים דקורטיביים

הטרנד החמוד והמוצלח הזה כבר לא חדש. לפני מספר שנים החלו ראשי האיילים לכבוש את הקירות, כשהם עשויים מחומרים שונים ומאז הם לא זזו לשום מקום. כשמדובר בטרנד, טבעו שיבוא, ישטוף את כולנו ויתפוגג. הפעם, מדובר במגמה חביבה ודקורטיבית שנשארה ואף התפתחה. בימים אלו משיקה רשת ביתילי קולקציית הום סטיילינג המציעה מגוון רחב של פריטים בצורת חיות, אחד מהם הוא ראש צבי דקורטיבי וצבעוני שעשוי להפוך כל פינה אנמית בבית שלכם לשמחה ומשמחת. האייל עשוי פולימר מוקצף עטוף בבד בשילוב עץ, והוא מגיע בגודל של כ-15 ס"מ רוחב וכ-30 ס"מ אורך, מחיר: 259 שקלים, להשיג: ברשת חנויות ביתילי.

(מאת: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully