וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו אטנדינג: אירועי עיצוב ששווה לבקר בחג

17.4.2014 / 9:25

בין ארוחה לארוחה ובין נשנוש מצה לגפילטע יש גם כמה אירועי עיצוב חווייתיים שתוכלו לבקר בהם עד סוף החג. מתערוכה של גופי תאורה ועד תצוגה של עיצוב ירוק ואקולוגי

תערוכת גופי תאורה בקניון עזריאלי, חולון. מיטל קוממי,
עיצוב גופי תאורה בעיצובים של צעירים בקניון חולון/מיטל קוממי

"אור גיאומטרי"- תערוכת גופי תאורה

הילדים של היום אלופים במחשבים, אבל מסתבר שהם גם שולטים בתחום התאורה. תערוכה חדשה תציג 15 גופי תאורה אותם עיצבו ילדים בטכניקה ייחודית של אוריגמי. הילדים, תלמידי כיתה ה', יצרו את גופי התאורה במסגרת קורס "גאומטריה דרך אורגמי " כחלק מתכנית העשרה לילדים מחוננים, במרכז תה"ל בהוד השרון. מטרת הקורס הייתה לנסות לפתח יכולת יזמית, לחזק את הצד הלוגי והיצירתי וללמד את התלמידים צורת חשיבה שונה וייחודית. כל גופי התאורה, אשר מתוכם משתלשלת תמונה של הילדים אשר יצרו אותם, יוצעו למכירה וההכנסות כולן יתרמו לעמותה שאותה יבחרו הילדים.

מתי: בין התאריכים 16-19 באפריל
כמה: הכניסה לתערוכה בחינם. גופי התאורה יוצעו למכירה בטווח מחירים הנע בין 150-200 שקלים
איפה: קניון עזריאלי חולון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל תרבות, אמנות ועיצוב בגן העיר בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

גן ארט

גן העיר פותח בפסטיבל תרבותי שכולל אמנות, אופנה, מוסיקה ועיצוב. מידי שישי יתאספו סביב הגן מעצבים צעירים אשר יציגו את יצירותיהם וימכרו אותן. בין המעצבים שעיצוביהם יימכרו באירוע נמנים Ndoto -מותג טקסטיל, 'הפולנייה'- מיכל פישביין- עיצוב מוצר (אביזרים ופריטים לבית), סנדרה sandalwood – מעצבת רהיטים ואביזרים לבית בסגנון קאנטרי וצרפתי כפרי ו- Buba -חפצי נוי ועיצוב לבית עשויים מפריטי אספנות נוסטלגיים.

מתי: ימי שישי 18 באפריל; 25 באפריל שעות: 10:00-16:00
כמה: הכניסה לאירוע ללא תשלום
איפה: גן העיר, אבן גבירול 71, תל אביב

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת מכתמים, דליה ברקי, שבוע העיצוב חולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע העיצוב חולון

שבוע העיצוב בחולון, יתקיים זאת השנה הרביעית, ובמרכזו תעמוד התערוכה "משחקים במוזיאון העיצוב"- אשר תציג את מרחבי הדימיון של הילדים, עולם מגרשי המשחקים ושדה האיור העכשווי. תערוכות נוספות שיוצגו במסגרת שבוע העיצוב: "פקס ישראליאנה" – אוסף יצירות מודרניסטיות ישראליות מקום המדינה ועד 1977, "הומור בראש חוצות" – תערוכת כרזות של מסעות הסברה הומוריסטיים של רשויות השלטון, תעמולה פוליטית נשכנית ואירועי תרבות מחויכים ועוד ועוד.

מתי: עד ה-19 באפריל
כמה: הכניסה לתערוכות, כולל למוזיאון העיצוב חולון, ייפתחו ללא תשלום לקהל הרחב
איפה: "משחקים במוזיאון העיצוב" תתקיים במוזיאון העיצוב בחולון, התערוכות "פקס ישראלינה", "הומור בראש חוצות" ותערוכות נוספות יתקיימו בגלריות העירוניות בחולון וכמו כן יתקיימו תערוכות בקניון עזריאלי חולון. לפרטים נוספים באתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודנטים משנקר מקדמים תפיסה אקולוגית ביריד המזרח, נמל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חושבים ירוק, מעצבים ירוק

האג'נדה האקולוגית צברה תאוצה במהלך השנים האחרונות וכיום, כולנו מבינים את חשיבות השמירה על הסביבה. תערוכת "חושבים ירוק, מעצבים ירוק", תוקדש לסביבה ירוקה ולמוצרים אקולוגיים, אותם עיצבו ויצרו סטודנטים ממחלקות העיצוב וההנדסה בשנקר. בתערוכה, שמטרתה להציג כיצד עיצוב מקדם את התפיסה האקולוגית, יוצגו פסלים העשויים צמיגים ממוחזרים, פריטי לבוש מנייר, ודגמים עשויים בוץ. בנוסף, יתקיימו במקום סדנאות לפיסול בבוץ ועיצוב פריטי אופנה.

מתי: חול המועד ושבת 21:00-10:00, ימי שישי - 17:00-10:00 .
מחיר: הכניסה לתערוכה חופשית, מחיר ההשתתפות בסדנאות- 20 שקלים
איפה: יריד המזרח בנמל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully