וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים! מהיום מותר לקשקש על הקירות

19.2.2014 / 8:36

4 המלצות שוות שיעשו לכם את השבוע: צבע מחיק לקירות לקשקושים והודעות, מובייל מטוסים מעוצב, כריות נוי מאוירות שיוסיפו חן לכל פינה ותיקי אחסון שמשמשים גם כעציצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסים דקורטיביים רב שימושיים בעיצוב רתם בן שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

תיקי אחסון רב שימושיים

המשבר הכלכלי, הסביבתי והעידן המקיים מייצרים הזדמנויות חדשות בתחום העיצוב. אלו הצמיחו דור חדש של עיצובים אשר מייצרים פתרונות מקוריים ורותמים את העיצוב לטובת פריטים גמישים, פרקטים, רב שימושיים ומשמחים - כאלה שעונים על הצרכים ניום יומיים של האנשים. את כל המרכיבים הללו תמצאו ב 'פלורה' - כיס טקסטילי, ורסטילי של המעצבת רתם בן שלום, מבית סטודיו Rot-M, שהשכילה לייצר פריט עכשווי תוצרת הארץ, המשלב בין פשטות לחדשנות מהסוג שבנות מעריכות ואוהבות, ולא רק. "פלורה" עשויה pvc, קלה להרכבה, שימוש ואחסון וגם מיוצרת בשיתוף אוכלוסייה מקומית. היא המיועדת לתלייה על הקיר על וו תלייה, על מעקה, כסא או מרפסת וגם על מיטת או עגלת התינוק. היא מתאימה לאחסון, כמארז מתנה ויכולה לשמש גם ככלי קיבול לצמחים בחלל אורבאני.

בימים אלו מושקת קולקציה חמה, חדשה ועשירה המורכבת מ-13 צבעים עם 6 הדפסים שונים, כמו דגם תחרה, פלורות שחורות עם גיר לכתיבה, דגמים מחזירי אור המגיעים עם טוש מחיק וגם 2 כיסים חדשים לנייד המותאמים לרכב ואופניים. מחיר: 39-69 שקלים. להשיג באתר ובחנויות מרמלדה מרקט, כלים שלובים, אסופה, צורהל'ה והשוזרות.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאימים גם לטיול עם עגלת תינוק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועוד שימוש לכיסים של רתם בן שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוביילים משמחים ולא רק לתינוקות

כשמדובר במובייל דקורטיבי, נראה שקשה מאוד לרענן ולחדש. סביר שמי שירצה לרכוש אחד ייתקל שוב במובייל קריסטלים או מוביל במבוק, כזה שמדמה צלילים של מים זורמים. אך מסתבר שעדיין אפשר למצוא מובייל מקורי אצל קארין איצקוביץ', מעצבת תעשייתית המחזיקה בסטודיו עצמאי, המצליחה להפתיע וליצור מובייל מטוסים צבעוני, כזה שקשה להוריד ממנו את המבט. מובייל המטוסים של איצקוביץ' מורכב ממטוס אחד או שלושה מטוסים תלת ממדיים מופשטים בקווי מתאר עדינים. המטוסים עשויים פרספקס ומגיעים בשלושה גוונים לבחירה: ורוד זרחני, צהוב זרחני ולבן. כשתולים את המובייל ליד החלון, המטוסים זזים על ידי משב רוח ומתגלות זוויות חדשות שמשאירות הרבה מקום לדמיון. כשקרני השמש חודרות מהפרספקס נוצר מראה מרהיב ביופיו. אורך 70 ס"מ, רוחב 30 ס"מ. מחיר: מטוס יחיד 60 שקלים, שלישייה 160 שקלים. לרכישה באתר, בדף הפייסבוק או בחנויות אסופה, באוהאוס וחנותא שברשפון.

(מאת: מאיה אשר)

מובייל מטוסים של KaRiniTi studio. KaRiniTi studio,
לא מה שהיו פעם - מוביילים מקוריים לא רק לחדרי ילדים/KaRiniTi studio

כריות נוי מאוירות וחביבות

אתר העיצוב הבריטי Ohh Deer התחיל את דרכו לפני כשנתיים כשמקימיו (אדריכל ומעצב) החליטו לקדם את הז'אנר שהם הכי אוהבים - איור. השניים יצרו קשר בשנתיים האחרונות עם 35 מאיירים מרחבי העולם והחלו לעבוד איתם בשיתוף פעולה ליצירת מוצרים לבית, למשרד וכן פריטי אופנה כשהמכנה המשותף לכולם הוא כמובן איור וקריצות של הומור. בין המוצרים באתר ניתן למצוא כריות, תחתיות לקפה, ברכות, חולצות ועוד. בימים אלה מתקיים באתר "סייל סודי" של פריטים רבים המוצעים בהנחות משמעותיות. בשורה נוספת לאוהבי פורים שמתקרב אלינו היא תמהיל של תחפושות שיביאו אתכם כמעט בוודאות למקום הראשון בתחרות התחפושות המשרדית. מחירים לדוגמה: כריות נוי 14.95 פאונד; תחפושות 40 פאונד; תחתיות לכוסות 2.5 פאונד (משלוח 15 פאונד), באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איורים מקוריים על מבחר פריטים לבית באתר הבריטי Ohh Deer/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבע מחיק לקירות

סביר להניח שכל הורה מצא עצמו בשלב זה או אחר ניצב מול אחד הקירות בבית שכולו נצבע על ידי הזאטוט הקטן. לא אחת נתקפים הילדים בדחף בלתי מוסבר להפוך את הקיר לקנבס הציור המקורי שלהם וההורים מצדם, נאלצים להתמודד עם הכתמים הקשים שנותרים לאחר השפשוף והקרצוף הלא נעים הזה. זו אחת הסיבות שחברת הצבעים "נירלט" משיקה בימים אלו מוצר חדש הנקרא SKETCH PAINT. מדובר בשכבת צבע שהופכת כל משטח ללוח מחיק בין אם מדובר בקיר, דלת או ארון. הצבע כאמור יכול להתאים לבתים עם ילדים, חדרי עבודה ומשרדים כשהוא משמש לקיר הודעות. הוא עשוי להחליף אף את פתק הקניות במטבח, מסרים משפחתיים רשימת מטלות ועוד. מחיר: 299 שקלים (ל500 מ"ל) בחנויות הצבע המובחרות וברשתות השיווק.

(מאת: אפרת בראשי)

SKETCH PAINT - צבע מחיק לקירות מבית נירלט. דן לב,
שכבת הצבע השקופה של נירלט שתהפוך כל קיר למחיק מבית נירלט/דן לב
SKETCH PAINT - צבע מחיק לקירות מבית נירלט. דן לב,
299 שקלים ל-500 מ"ל שיצילו כל קיר מוונדליזם הילדים/דן לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully