וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצלאל מציגים: תערוכות התואר השני ואפליקציה שימושית במיוחד

למרות שלא הסתיימה השנה ואין הגשות גמר, בצלאל חושפים את היציאות המוצלחות של בוגרי התואר השני בתערוכה חגיגית, לצד אפליקציה גאונית של ארבעה סטודנטים מהחוג לאדריכלות

מירי מזרחי, תואר שני בצלאל. בצלאל,
צלחות נייר Iris - עבודה של מירי מזרחי, תואר שני בצלאל/בצלאל

בתואר השני של עיצוב תעשייתי בבצלאל לא מחכים עד לסוף השנה כדי להרים תערוכות בוגרים. בסוף השבוע הקרוב צפויות להיפתח שתי תערוכות של המחלקה האמורה שיעניקו הצצה להלך הרוח הכללי השוכן כיום בקמפוס. תערוכה אחת תציג עבודות סטודנטים של התואר השני לעיצוב תעשייתי והשנייה, של בוגריה. רוב הפרויקטים של שתי אלו מבוסס על אלמנטים קונספטואליים וטשטוש הגבולות שבין עיצוב לאמנות המהווה גורם משמעותי. ניכר כי בשנים האחרונות בצלאל מכוונים את בוגריהם לכיוונים רעיוניים. זה בא לידי ביטוי בעיקר בתערוכות הגמר של הבוגרים בשנתיים האחרונות לתואר הראשון, בחוגים השונים מעיצוב תעשייתי ועד צורפות ועיצוב אופנה.

מעיין לויצקי, תואר שני בצלאל. בצלאל,
"מיקסמדיה" - עבודה של מעיין לויצקי, תואר שני בצלאל/בצלאל
יפעת הולנדר המר, תואר שני בצלאל. בצלאל,
נעליים משישה חלקים קבועים- עבודה של יפעת הולנדר המר, תואר שני בצלאל/בצלאל

התערוכה שנקראת "דהיום" Up (To) Date חושפת עבודות הסטודנטים. יש בה עבודות שפונות לעדכון המרחב הפנימי, עדכון שלמעשה מתחייב כתוצאה מהתפתחות טכנולוגית מואצת שהתרחשה בשנים האחרונות והשפעתה על החברה ככלל ופעולת המעצבים בתוכה בפרט. תערוכה זו מייצגת את הלך הרוח בתרבות שמשאביה משתנים בכל רגע נתון, וחושפת את פוטנציאל התגובה שלנו לעולם מרושת ולתפיסות וטכנולוגיות חדשות, כמו קוד פתוח והדפסה תלת ממדית. הסטודנטים המשתתפים בתערוכה מציגים חשיבה מחודשת בנושא תהליכי פיתוח, דפוסי צריכה, ייצור והפצה. העבודות המוצגות עומדות בבחינת מסקנות ביניים שהתקבלו בהשפעת המהפכה הדיגיטלית ובצל המשבר הכלכלי ששטף את העולם ב-2008.

דנה בן שלום, תואר שני בצלאל. בצלאל,
"משקל עודף" - עבודה של דנה בן שלום, תואר שני בצלאל/בצלאל
יונתן הופ, תואר שני בצלאל. בצלאל,
עבודה של יונתן הופ, בוגר התואר שני בצלאל/בצלאל

בתערוכת מסלול "אודות עיצוב" בתכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי, יוצגו תשעה פרויקטים נבחרים, המשקפים את סדר היום האישי של כל אחד מבוגרי המסלול. קשת הנושאים שנבחרו על ידי הבוגרים מגוונת ומפתיעה. יש שבחרו לפעול במרחב העירוני בין הציפורים ועד הבניינים. יש שהתרכזו בחומר הגלם שמלווה אותם ביום יום והצורות שמתלוות לו וכאלה שמכוונות לעבודות המושתתות על הזיכרון. בין העבודות ניתן לראות מצלמה שמופעלת על ידי ציפור כשדימויה מונצח בשעה שהיא ממשיכה במעופה, כלי קרמיקה בשילוב אלומיניום ובחינה של מטען גנטי של חפץ על ידי חפירה במקורות החומר שממנו עשוי.

שתי התערוכות יפתחו ב-13 בפברואר (יום חמישי) בשעה 19:30 ויוצגו עד ה-22 בפברואר, בית בנימיני, העמל 17, תל אביב.

רועי וספי- ינאי, תואר שני בצלאל. בצלאל,
עבודה של רועי וספי- ינאי, בוגר התואר שני בצלאל/בצלאל
רועי וספי-ינאי, תואר שני בצלאל. בצלאל,
עבודה של רועי וספי-ינאי, בוגר התואר שני בצלאל/בצלאל

בשורה נוספת מגיעה בימים אלו מבית היוצר של בצלאל. מדובר באפליקציה חדשה שפותחה על ידי ארבעה סטודנטים לאדריכלות, בקורס יזמות וטכנולוגיה. הלן וקסלר, ראם ראובן, ניר שווקה ועתליה גרינברג, פיתחו את Drops המיועדת להעברת הודעות המבוססות על מקום בלבד, ללא קשר לזמן. כלומר, כאשר מדובר בהודעה שתוכנה מתייחס למסעדה, סופר, שדה תעופה או כל מקום מדויק אחר היא תקפוץ מיד למקבל המסר כשהוא נמצא שם פיסית, גם אם היא נשלחה שבועיים קודם לכן. בדרך זו המידע שמגיע ליעדו יהיה אקטואלי ורלוונטי ולא ישכח או יבלע בשאר ההודעות שמגיעות אלינו דרך הווטס אפ, מייל או פייסבוק. בהודעה רגילה בוחרים למי מאנשי הקשר לשלוח את הודעה, כותבים את תוכן ההודעה ושולחים. ב-Drops בוחרים את המיקום. תכני ההודעות יכולים לכלול גם המלצות על מקומות מומלצים לבקר בהם בחו"ל (מאחר ומדובר באפליקציה תלוית מפה) או תזכורות שימושיות כמו למשל קניות בסופר. כל שיש לעשות הוא לנווט על המפה למצוא את המקום הרצוי ולהשאיר את ה-Drops. אפשר להשאיר לעצמכם, לחבר או לקבוצה.

להורדת האפליקציה (חינם)

צפו: כך עובדת אפליקציית Drops

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעות שימושיות והמלצות תלויות מקום באפליקציית Drops/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully