וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה שכורה בעיצוב מתוק

רווקה תל-אביבית שהיא אספנית פריטים החליטה לשפץ דירה שכורה שבה היא מתגוררת. בעלות של 15,000 שקלים ועם טעם ייחודי התקבלה דירה מעוצבת ופונקציונאלית

דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
חדר השינה עוצב בחמימות ומאפשר מעבר חופשי בחלל. צילומים: אלכס סורל/בנין ודיור, אלכס סורל

לרשות הדיירת בדירה התל אביבית שאנו מבקרים בה הפעם, עמד תקציב של 15,000 שקלים לצורך עיצוב הדירה השכורה שהיא מתגוררת בה. הדיירת, רווקה בת 30 עם טעם משובח והמון סטייל, אספה לאורך השנים פריטים יפים ומעוצבים אך לא מצאה את הזמן לסדר ולעצב את ביתה כפי שרצתה. כשפנתה למעצבות מיטל אירני וסיון גולדפלד הדגישה בפניהן כי חשוב לה שחלל הדירה אחרי העיצוב יהיה מאוורר, חמים, ושיעוצב באופן אישי ומיוחד.

בדירה פריטים רבים כמו שולחן אוכל, גופי תאורה, מראות, מדפים וכו', כחלק מהעיצוב החדש הותאמו לדירה פריטים מיוחדים שמתאימים לסגנון של הדיירת. חדר השינה עוצב בצורה שתאפשר מעבר חופשי בחלל, הוספו בו מדפים ודקורציה, מראת גוף ששולבה עם שרפרף מיוחד שהדיירת קיבלה מסבתא שלה, גוף תאורה מאוריגאמי, מנורת לילה עם נורת פחם לקריאה ואוירה וגלויות וגזרי מגאזינים מכל העולם.

הדיירת מצאה תריסים ישנים ברחוב ורצתה לעשות איתם משהו. התריסים הישנים שויפו ונצבעו בגוון נועז, הורכבו חמורי עץ וזכוכיות לחלק העליון ויחד הפכו לרהיט ייחודי שמכניס הרבה צבע לחלל.

דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
שרפרף שהדיירת קיבלה מסבתה במתנה שולב בחדר השינה/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
כוננית שמורכבת מתריסים ישנים שהדיירת מצאה ברחוב/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
אווירה חמימה בסלון/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
פריטים מהאוסף האישי של הדיירת/בנין ודיור, אלכס סורל

את שולחן האוכל ששופץ גם הוא, רכשו המעצבות עם הדיירת בשוק הפשפשים, המעצבות שייפו וצבעו את הפלטה העליונה ואת הרגליים בצבע מעניין שמקנה לשולחן מראה חדש יותר ומרענן, לשולחן הותאמו כסאות ופינת האוכל כולה מוקמה בחלק המרכזי של הדירה, מעליה נתלו לוחות עץ עם קליפס שמאפשר להחליף את התמונות עליהם וכך לשנות אוירה מתי שרק רוצים.

הדיירת מאד אוהבת לבשל אך מכיוון שהמטבח בדירה מאוד קטן, היה צורך לפנות מקום מצד אחד ולדאוג לאחסון מספק מצד שני. דלתות המטבח נצבעו בצבע אפור, והתווסף מדף סגול במרכז הארון העליון לאחסון נוסף, למטבח הוכנסה גם "עגלת שירות" שניתנת להזזה ומשמשת לאחסון כלי מטבח ומכשירי חשמל.

חלל המרפסת הפך לפונקציונאלי ונוח לאירוח, על מנת שהדיירת תוכל לארח שם חברים ולשבת לכוס קפה, לספסל עץ ישן שהיה לה במרפסת הוסף מזרון נוח וכריות נוי, עציצים ופריטי דקורציה שונים, תאורת כריסמס ונרות, מקנים למרפסת אווירה נעימה ורומנטית בשעות הערב.

עיצוב הדירה מדגים כיצד בתקציב לא גדול, הפכה הדירה הקטנה והישנה למעוצבת, פונקציונאלית, נעימה ומיוחדת, כזו שמתאימה ומשקפת את הסטייל והאופי המיוחד של מי שגרה בה.

לאינדקס סלונים; לאינדקס חדרי שינה
לפורטל העיצוב מבית מגזין בניין ודיור

דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
שולחן האוכל שנקנה בשוק הפשפשים ושופץ/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
מטבח קטן ופונקציונאלי/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
עגלת שירות במטבח המשמשת לאיחסון/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
חדר האמבטיה נצבע בצהוב/בנין ודיור, אלכס סורל
דירת רווקה. אלכס סורל, בנין ודיור
אווירה רומנטית בחלל המרפסת/בנין ודיור, אלכס סורל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully