וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריחות מחדר המיטות: הולנדיה בליין בושם חדש

אם התשוקה שלכם לא מתעוררת ממבט בפרטנר שבמיטה - הולנדיה מצאה עבורכם פתרון מושלם. ליין מבשים חדש שהחברה משיקה המבטיח לעודד תשוקות

"הולנדיה" משיקה ליין ריחות חדש. מוטי פישביין,
בקבוק הדיפיוזר המפואר מיוצר על ידי תעשיות ברנדי - 1,298 שקלים/מוטי פישביין

הינה זה קורה שוב. הולנדיה, רשת מיטות הפרימיום מנסה את מזלה עם מוצר נלווה שאיננו מיטות יוקרה, כריות טמפור או מזרני ויסקו. מנכ"ל החברה אבי ברססט ניסה כבר בעבר לשלב על מדפי החברה סדרת רהיטים מזהב, ליין מיטות אורתופדיות לכלבים ואפילו תחתוני גברים. הפעם מדובר בליין של ריחות לחדר המיטות. "אם נמשיך לעשות מה שאנחנו עושים כבר שנים, נגיע לאותו המקום", לדברי ברססט. הליין שפותח במהלך השנה האחרונה בשילוב של קבוצות מיקוד ומחקר, העלה כי הריחות החדשים שנוצרו, מכוונים לאווירת שינה. נכון יותר מנסים לכוון. בפועל מדובר בריח המשלב בין אמבר פרסי כהה ווניל מתקתק ממדגסקר, הידועים כריחות דומיננטיים, מעוררים ואולי אף רחוקים מלייצר רוגע. "מדובר בשני אלמנטים חשובים שמשולבים במבשמים החדשים" כלשונו של ברססט. "הריח למעשה מייצר הורדת הילוך של אנרגיה ומעורר תשוקות." אך עם כל הכבוד לתשוקות מתעוררות, אלו אמורות להגיע מהפרטנר שנכנס אתכם למיטה ולא בהכרח ממבשם מלאכותי. כריח אווירה בחלל וכבושם ביתי החדש של הולנדיה בהחלט יכול להשתלב, במיוחד אם הדיירים מעשנים בבית, מגדלים כלב או חתול או סתם מתעצלים לנקות באופן יסודי וקבוע את סביבת המגורים.

הסדרה זכתה לכינוי Sense by Hollandia. היא כוללת מגוון מוצרים ביניהם נרות, סבונים ריחניים לארון, מכשירי התזה, דפיוזרים בכמה גדלים ספריי לכריות ועוד. מוצר הדגל של המותג הינו בקבוק דפיוזר של 3,000 מ"ל, שיוצר בחברה המתמחה בייצור בקבוקי ברנדי. עיצובו הייחודי של זה עשוי להשתלב אסתטית בחללים שונים בבית, שלא כמו מבשמי חללים של חברות אחרות שעדיף להעלימם עמוק בתוך הארון.

השקת המותג החדש היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית החברה להרחיב את מדף המוצרים שלה בעולם השינה וליצור סיבת הגעה נוספת לאחד מסניפיה. מאחר ועד היום לא יוצרו עדיין ריחות שמיועדים אך ורק לחדר השינה הולנדיה החלה לשווק לאחרונה את המוצר עבור המותג "טמפור" בחנויות שבדרום אפריקה וגרמניה.

תעשיית ריחות החללים בישראל החלה להתעורר רק בשנים האחרונות. הישראלים עדיין מעדיפים להדליק נר ריחני במקום לרסס את הבית בבושם שלא לדבר על התמקדות בחדר השינה, אך סביר להניח שעם ההיצע בשוק יבוא גם התיאבון.

מחירים: נר ריחני 88 שקלים; שבבי סבונים ריחניים 48 שקלים; מבשמי אוויר בהתזה 78 שקלים; מפיצי ריח בכמה גדלים 200 מ''ל 128 שקלים , 500 מ''מ 248 שקלים; תרסיס לכריות 78 שקלים; בקבוק דפיוזר של 3,000 מ"ל 1,298 שקלים. להשיג: סניפי ברשת חנויות הולנדיה.

"הולנדיה" משיקה ליין ריחות חדש. מוטי פישביין,
מבטיח להעלות לכם את מפלס התשוקה/מוטי פישביין
"הולנדיה" משיקה ליין ריחות חדש. מוטי פישביין,
הסדרה החדשה כוללת נרות, תרסיסי כריות, סבונים לארון ומבשמי אוויר/מוטי פישביין
"הולנדיה" משיקה ליין ריחות חדש. מוטי פישביין,
שילוב של אמבר פרסי כהה ווניל מתקתק ממדגסקר/מוטי פישביין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully