וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מכונת פופקורן אישית לבית

14.1.2014 / 7:55

מדור ההמלצות השבועי מציע הפעם מתנות מקוריות לכבוד חג האילנות. מעציץ יוטה, דרך מכונת פופקורן אישית, כוסות אספרסו ואפילו תוספות דקור לווילון שבסלון

עציץ עשוי מבד יוטה של כלים שלובים, 29 שקלים. דן חיימוביץ,
עציצי יוטה מקוריים לחג/דן חיימוביץ

ט"ו בשבט הגיע ואתו ההזדמנות לפרגן בערב החג לבני משפחה וחברים קרובים עם עציץ חדש. תמיד יש אפשרות לקפוץ למשתלה הקרובה לבית ולרכוש כלי קיבול מרשים, אך אם רוצים להפתיע בכל זאת, כדאי ללכת על משהו מקורי יותר. מארז השתילה של "כלים שלובים" עומד בדיוק בסטנדרט הזה. כלי הקיבול עשוי שק יוטה מתכלה, כך שעיקרון שמירה על איכות הסביבה גם פועל על הדרך. בנוסף, המארז מגיע עם שתילים כמו זרעי תבלינים או פרחים. מקבל המתנה צריך לשתול אותם בעצמו ולראות איך השתיל צומח לו אט אט לכדי פרח. מי שמודאג שהמים ייזלו דרך שק היוטה יכול להיות רגוע היות ויש שק פלסטיק בתוך שק היוטה ששומר על הלחות והיציבה מבפנים. לסיום, המחיר אפילו שווה לכל כיס, 29 שקלים, להשיג בחנות כלים שלובים, דיזינגוף 229, תל אביב.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת פופקורת אישית באה טוב עם החורף/מערכת וואלה!, צילום מסך

החורף גורם לכולנו לחשוק רק בבילוי אחד: לשבת בסלון מול הטלוויזיה ולצפות בסרט טוב. אי אפשר באמת ליהנות מסרט בלי פופקורן בצד. נכון שניתן לקנות שקיות פופקורן בסופר מרקט, אבל לרוב מדובר בעסק מלכלך שמשאיר אחריו הרבה בלגן במיקרוגל. אז כדי לא להיכנס לסרטים מיותרים, אתם מוזמנים לרכוש מכונת פופקורן אישית. בתוך דקות ספורות תקבלו פופקורן טעים ממש כמו בקולנוע וכל זאת בעזרת מכונה שניתן לנקות בקלות. עיצוב הרטרו שלה גם הגניב אותנו- גימור אדום, לבן וכרום קלאסי היוצר תחושה כאילו חזרנו אחורה בזמן אל שנות ה-50. עכשיו רק נשאר לכם לבחור סרט ולהתחיל לזלול. מחיר 34.99 יורו באתר קולסט.

(מאת: מאיה בניטה)

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ללגום את האספרסו אפשר בשיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים מתארכים ומתקצרים, מתקררים ומתחממים, אבל בגזרת הקפה של הבוקר לא נותר שינוי, ועדיין, רובנו צריכים שתי כוסות כדי להתעורר ואם אפשר לעשות את זה בסטייל מה טוב. ספל הזכוכית עם ידית בעיצובו של Kosei Shirotani לחברת Kinto היפנית שמתמחה בכלי מטבח מזכוכית ומחימר מגיע בשני גדלים, אחד לאספרסו (90 מ"ל) ואחד להפוך (220 מ"ל). הפונקציונליות של הכוס והעיצוב המודרני והנקי משדרגים גם את החוויה השגרתית והקטנה של שתיית קפה בבוקר ועושים אפילו חשק לכוס שלישית. ספל זכוכית אספרסו 36 שקלים. ספל זכוכית קפה לאטה 49 שקלים, באתר מופו.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון סרטים דקורטיביים לווילונות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פונפונים קטנים שיעשו שמח בסלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי מאיתנו לא מתחשק לשדרג את הבית רק בקטנה. בלי לשבור רצפות ובלי להוציא הון על כורסאות. הפתרון לדחף של קוסמטיקה קלה לסביבת המגורים יכול לבוא לידי ביטוי בהרבה מהמקרים באמצעות מוצרי טקסטיל כתוספות לווילונות. קולקציה חדשה ומיוחדת אפשר למצוא בבית נוסבאום המציע גדילים, חרוזים, פונפונים וסרטים שעשויים ממגוון בדים ואפילו עורות, של מותגי טקסטיל כגון "קרבט", "אלן" ו"רוברט". מחירים לפי מטר רץ: 80-236 שקלים, נוסבאום, לבונטין 3 תל אביב.

(מאת: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully