וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: סדנת סריגה אפריקאית באווירה אותנטית

4.12.2013 / 8:35

בתפריט ההמלצות החמות של השבוע סדנת סריגה אפריקאית באווירה אותנטית, רדיו במראה רטרו עשוי סיליקון, מודד פסטה ומתנה רומנטית במיוחד לפרטנר שלכם, ככה סתם בשביל המצב רוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רדיו נוסח 2014 עשוי גומי וסיליקות מבית "לקסון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני עידן האייטונס והסמארטפונים לרדיו היה כבוד, כזה ששמור ליחידי סגולה. מאז עברה הרבה טכנולוגיה בנהר, אבל עדיין משהו במכשיר הנוסטלגי הזה גורם לאנשים להתגעגע. הרדיו בעיצוב רטרו של חברת lexon הצרפתית שידועה בעיצובים מוצרי אלקטרוניקה, משלב בין האהבה הישנה לזו החדשה. המכשיר שעשוי מסיליקון וגומי צבעוניים קולט תדרי AM/FM ומכיל מגבר MP3. האנטנה שלא מקבלת בדרך כלל הרבה תשומת לב, לא קופחה ועוצבה כחלק בלתי נפרד מהמכשיר. המכשיר מכיל כבל לחיבור בין הרדיו לנגני MP3, סמארטפונים ואייפודים ומופעל בעזרת 4 סוללות, כך שהוא יכול לטייל בכל הבית. נוסטלגיה מעולם לא נראתה עדכנית כל כך. (מידות: 16/13.8/5ס"מ משקל: 320 גר') מחיר 279.9 שקלים. להשיג ברשת חנויות הסוהו.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משהו קטן ורומנטי לפרטנר שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפעמים גם אני אוהבת קיטש ומחוות רומנטיות קטנות. וכמו שכל הזוגות שלא חוגגים את יום האהבה אומרים שהם לא צריכים יום ספציפי בשנה כדי לחגוג את האהבה שלהם, אז גם אני ככה, אוהבת להפתיע את בן הזוג במתנה קטנה ללא אזהרה מוקדמת. לאחרונה נתקלתי בפאזל קטנטן בצורת לב עשוי מעץ. אחרי שמרכיבים את הפאזל, הופכים אותו על צדו השני, כותבים עליו משהו אישי לבן/ת הזוג, מפרקים ומכניסים לקופסה ונותנים מתנה קטנה בעלת משמעות גדולה. לאחר שהפרטנרים שלכם יתמודדו עם הרכבת הפאזל הם יזכו גם ללב מעץ וגם לכמה מילים רומנטיות כתזכורת לאהבה. בנוסף, יש לפאזל גם ערך סמלי, על ידי הרכבת החלקים בני הזוג משלימים אחד את השנייה. מחיר: 89 שקלים, להשיג באתר animi

(מאת: מאיה אשר)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודד פסטה לכל המשפחה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב איסלנדי למטבח האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

העם האיטלקי, חובב החיים היפים, אינו ידוע כדייקן בכל הנוגע לזמנים, אך בענייני תרבות קולינרית ומנת הפסטה שלו, הסועד האיטליאנו מייחס חשיבות רבה לדייקנות, קפדנות, אסתטיקה וכמות. טרנד הבריאות שהפך למגמה ברורה וקיימת, מתבטא יותר ויותר באימוץ הרגלי אכילה נכונים, בתזונה נבונה וכמתבקש, גם באביזרים נלווים. כאלה שיעזרו לנו לנהל במטבח אורח חיים בריא, שישמח את החך והנשמה, מבלי לוותר על הצורך בפחמימה. בהתאם לכך, מודד הפסטה - גאדג'ט מקומי ופופולרי בארץ המגף - הופך לאביזר מבוקש גם במטבח הגלובלי וזוכה לשלל פרשנויות עיצוביות ברוח התקופה. המעצב התעשייתי Stefán Pétur Sólveigarson מאייסלנד, מציע גרסה משלו ומתרגם את הניב האופייני 'I Could Eat A Horse' ל-'מד ספגטי' מגניב במיוחד; פטנט משובב, שימושי וגם דרך חיים, שיחסוך את ההערכה לפי הבטן המקרקרת והעין, ויניח על הצלחת כמות מדודה ומדויקת שתספיק לכל הסועדים. לא פחות מדי ולא יותר מדי. הפריט מוצע בשני חומרים של פלסטיק ירוק או לבן ופלדה. מידות החלוקה במראה פיקטוגרמות משובבות מתאימות למנות הגשה עבור :ילד/מבוגר/מבוגרת/ 4 מבוגרים' - או לאחד 'ממש רעב - שיכול לאכול סוס'. מחיר: 15 דולר, להשיג באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדנאות סריגה חוויתיות ב"כלים שלובים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיפוש אחר מלאכת הידיים ושובם של ה"ארטס אנד קראפטס" הביאו לזירה המרכזית סדנאות עשייה רבות. כפועל יוצא מכך גם התרבות האפריקאית נכנסת בצעדים קטנים לסביבת המגורים הישראלית, הודות לסדנאות עיצוב אתני בהנחייתן של נשים אפריקאיות. מדובר במיזם חברתי שאותו מקדם "כלים שלובים", ומטרתו לשלב נשים מאריתריאה, אתיופיה, דרום סודן וניגריה בתרבות המקומית, תוך היכרות עם התרבות שהן מביאות לעולם העיצוב הישראלי.

הפרויקט זכה לכינוי "קוצ'ינטה" (סריגה במסרגה אחת בשפה האריתראית). הוא ממזג תרבויות בין החברה הישראלית לאפריקאית, ומכניס את הנשים האפריקאיות למעגל העבודה ולחברה הישראלית. בנוסף, הפרויקט מנחיל את המורשת האפריקאית דרך העברת סדנאות לקהל הרחב, שבהן הנשים מלמדות לעצב ולסרוג מוצרים אפריקאיים-אתניים לבית העשויים בדים ממוחזרים, ובהם סלים ושטיחים.

עלות השתתפות: 120 שקלים (כולל החומרים) ל-3 שעות. הסדנאות יתקיימו ב-19 בדצמבר בחנות "כלים שלובים", דיזנגוף 229, תל אביב. להרשמה מוקדמת:
03-5353810

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייל אפריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסרוג באווירה אותנטית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully