וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לראפר המופרע קניה ווסט ולאדריכלות?

הראפר שמתועד שעות נוספות במדורי הרכילות בחר לקדם את הופעותיו בפקולטה לעיצוב ואדריכלות באוניברסיטת הרווארד. הסטודנטים זכו במניפסט אותנטי ו-300 כרטיסים להופעה חינם

קנייה ווסט. GettyImages
בוחר לקדם הופעות בדרך לא שיגרתית - קניה ווסט/GettyImages

מספיק מבט אחד חטוף במדורי הרכילות הבינלאומיים כדי להבין שהראפר והמפיק המוסיקלי, קניה ווסט הוא אישיות שמעניינת בצורה יוצאת דופן את הציבור. מלבד הפן המקצועי והעבודה בין היתר עם אמנים מובילים כמו אלישיה קיז וג'נט ג'קסון, ווסט מתועד כמעט בכל צהובון, גם בשל הזוגיות שהוא מנהל עם כוכבת הריאליטי ואם ביתו קים קרדשיאן, הממגנטת אף היא את כל צלמי הפאפאצי. לווסט יש מקום של כבוד בתעשיית המוסיקה, ב-2010 הוא נבחר לאיש השנה על ידי MTV, כמו גם לאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם ב"טיים". אלבומיו נחטפים מהמדפים וכרטיסים להופעותיו אוזלים בצורה מיידית.

בתחילת השבוע בחר ווסט לקדם את סיבוב הופעותיו באופן די מפתיע במחלקת העיצוב ואדריכלות באוניברסיטת הרווארד. הראפר הגיע לאקדמיה בלבוש קז'ואלי (נטול ערימות השרשראות האופייניות לצווארו), נעמד על אחד השולחנות בפקולטה והביע בפני הסטודנטים את תשוקתו לאדריכלות במניפסט אותנטי, מרשים ובהחלט מעורר התפעלות. "אני מאמין שהעולם יכול להינצל בזכות עיצוב וכל דבר צריך להיות אדריכלי", כלשונו של ווסט. "ליצירה יש השפעה וזו הסיבה שאני מרבה להתראיין".

בין עיסוקיו הרבים להיותו אבא טרי, ווסט עומד בראש חברת עיצוב גרפי ואקססוריז, פרטי אופנה והנעלה הנקראת DONDA. בנאום הקצר שנאם מול הסטודנטים, ציין הראפר בהקשר זה כי המועסקים הראשונים בחברתו היו חמישה אדריכלים בתחילת דרכם שעיצבו חולצות טי-שרט משובחות מטריקו במקום מבנים. במסגרת הביקור המפתיע באקדמיה הכוכב חילק על הדרך 300 כרטיסים לסיבוב ההופעות הנוכחי שלו Yeezus, וקיווה שהבמה שלו מספיק ארכיטקטונית.

בימים אלו ווסט משגר לאוויר קליפ חדש לשיר "Bound 2", בו הוא מככב עם זוגתו קרדשיאן שמופיעה בעירום חלקי. בין היופי הטבעי והפראי של ההרים המושלגים בקליפ, השטחים הירוקים והעצומים לצד סוסים דוהרים, הזוג הלוהט בחר להתמזמז על האופנוע.

צפו במניספט של קניה ווסט על אדריכלות:

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
לצד זוגתו ואם ביתו קים קרדשיאן - מגנטים של צלמי הפפראצי/GettyImages

הקליפ החדש של ווסט עם קרדשיאן לשיר Bound 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully