וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ארד בראיון מיוחד: "אני מרגיש כמו אאוטסיידר"

השקת תכנה לאדריכלים מביאה את המעצב רון ארד לביקור מולדת. בראיון מיוחד הוא מספר על תערוכת המכוניות שלו הנודדת למפעל פיאט המקורי בטורינו ועל זיקתו לעולם האופנה

מערכת וואלה!

הוא חי למעלה משלושה עשורים בלונדון, אך מקפיד להגיע לארץ בתדירות גבוהה. רון ארד, המעצב והאדריכל שוב בישראל והפעם לכבוד השקה של תכנת מחשב מתקדמת המיועדת לאדריכלים ומעצבים מבית "אומניטק", נציגת אוטודסק בישראל. בראיון מיוחד שניתן לוואלה! בית ועיצוב, ארד מספר שהרבה לפני התכנות המתקדמות רבים חשבו (בטעות) כי הפוואיה במשכן לאמנויות הבמה שעיצב בתל אביב הייתה הברקה ממוחשבת.

צפו: רון ארד ב-720 מעלות

למרות השנים הארוכות שהוא מעביר בלונדון, עדיין חשובה לארד ההכרה הישראלית והערכה המקומית. הוא אמנם לא ניזון מביקורות אך בהחלט נותן להם יחס. ואם בביקורות מדובר, מוזיאון העיצוב בתכנן בחולון אמנם זכה לשתבחות אך גם לאמירות בנוסח: המבנה היפה שעולה בגדולתו על המוצג בו. ארד שהציג לא מזמן את תערוכות המכוניות המחוצות שנקראת "ברוורס", חווה בפעם הראשונה את התחושה של תצוגה פנים המוזיאון.

שיר הלל לפיאט 500: התערוכה של ארד במוזיאון העיצוב חולון

תערוכות ברוורס שנערכה בארץ ביוני האחרון, נודדת בימים אלו למפעל המקורי של מכוניות פיאט בטורינו וכך סוגרת מעגל לדבריו של ארד. גג המבנה המרשים של המפעל עוצב כמסלול מכוניות שצופה על כל העיר מלמעלה. התערוכה של ארד תפתח במבנה האמור ב-19 בדצמבר.

רון ארד חוגג יומולדת 60 לחברת הרהיטים "מורוסו"

אחרי מבנים, תערוכות ומייצגים רון ארד פונה גם לעיצוב אקססוריז ואופנה. "אני אאוט סיידר בתחום" לדבריו. הוא לא מתעדכן באופנות או מגמות טרנדיות ומעדיף לעצב דברים שאפשר לשבת עליהם. בדומה לכיסאות, עכשיו בקרוב יראו אור גם משקפיים בעיצובו שלא ניתנות לשבירה וגם אם התיישבתם עליהם אין מה לחשוש. הקולקציה החדשה בעלת מוטות מגנט שמפרקים את המוצר ל- 4 חלקים.


עורכת תוכן: אפרת בראשי
עורך וידאו: רן צימט
בימוי: דובי קליין
מפיקה: חגית ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully