וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מגש מיוחד לטיפוסים שזועפים בבוקר

28.10.2013 / 9:39

לאלו שצריכים עזרי תקשורת בבוקר, זקוקים לקופסת תכשיטים פרקטית, לא סובלים את ריח השום שנשאר על הידיים ומעדיפים פמוטים מנימליסטיים במיוחד. המלצות עיצוב ספיישל עבורכם

הכוהנת הגדולה של עקרות הבית האמריקאיות,מרתה סטיוארט ממשיכה לעשות את זה והפעם עם פטנט די מטופש אבל מפתיע ביעילותו. בניגוד לאחיו הבצל, שמותיר את רובינו בוכיים בעת הקילוף שלו, השום ערמומי יותר והוא משאיר עקבות של ריח על הידיים שלא ניתן להתעלם מהם גם אחרי כמה שעות. אז מה הטריק אתם שואלים? לשקשק! קחו קערה, הכניסו אליה את ראש השום, הניחו עליה קערה הפוכה באותו גודל, שקשקו כחצי דקה, והופ- יש לכם שיני שום קלופות.

(מאת: ליהי שורש)

צפו: מרתה סטויארט מדגימה איך להפטר בקלות מריחו של השום

בשעות הבוקר ישנם שני שני טיפוסים: המשכימים לקום, מלאי חיוניות, אנרגיה וסמיילי -ואלו שלא המעדיפים לקחת להם כמה שעות של דממה וחוסר תקשורת עם הסביבה. המעצבת Julie Gaillard מתכתבת עם הסוג השני של טיפוסי הבוקר ומציעה סדרת מגשים שולחנית המשדרת לסביבה את הלך הרוח של המתעורר הזעפני. מדובר במערכת סימול גרפית העושה שימוש ברוח הלואו טק בשתי פיקטוגרמות-'Let's talk' או- 'later'. מעין סימבוליזציה פשוטה אך מקסימה אשר מגשרת על הצורך בתקשורת מילולית ומתפקדת כאמצעי אפקטיבי להעביר את המסר באופן ברור ובמאמץ מינימלי, כך שכולם יוכלו להבין מתי אנחנו מוכנים לחזור ולתפקד כיצורים חברתיים ובעיקר ורבליים.
ברוח האקולוגית של החנות הירוקה, הפריטים מיוצרים בעבודת יד ביורה שבצרפת, בתהליך ידידותי לסביבה שגם ניתן למחזר. הם משלבים בין סימולים לבנים על עץ דיקט ליבנה, שמקורו בעצי יער פינלנדים הנמצאים תחת סטנדרטים ופיקוח בר -קיימא. 39 יורו באתר החברה.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגשים אקולוגיים בעיצוב Julie Gaillard/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדבר בעד עצמו רק להזיז ולתקשר - מגשי העץ של Julie Gaillard/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהייתי ילדה היתה לי תיבת תכשיטים מנגנת עם בלרינה מסתובבת ומאז מבחינתי יש בתיבת תכשיטים משהו קסום. עם השנים צברתי תכשיטים, אותם שמתי בקופסאות מפוזרות והנחתי על השידה בחדר השינה, עד שמצאתי את קופסת התכשיטים האולטימטיבית. הקופסא, העטופה עור, נראית כמו תיק נסיעות קשיח, ובה חלוקה לטבעות, עגילים ושרשראות. בנוסף מגירה נשלפת עם מקום אחסון נוסף ולהשלמת המראה הקסום גם מראה קטנה. מעבר לעובדה שתיבת התכשיטים פונקציונלית, היות ויש בה מקום ללא מעט תכשיטים, היא כל כך יפה ודקורטיבית, אפשר להניח על המדף ואפילו לקחת כתיק נשיאה. 229 שקלים ברשת חנויות "גולף אנד קו".

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קופסת התכשיטית המוצלחת של גולף אנד קו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פמוטים. רבים וטובים כבר ניסו לעצב אותם ולהעניק להם טוויסט שונה וייחודי. עכשיו, עושה זאת המעצב ניר צ'חנובסקי שיצר פמוט, או אם תרצו מחזיק לנר, בהשראת פמוט קלאסי לצד מראה עכשווי וחדשני כשהרעיון הכללי הוא למעשה אשליה של תלת מימד. הפמוט שטוח לחלוטין ונראה כאילו הוא ניצב על השולחן. הוא עשוי פליז בעובי 0.4 מ"מ בלבד ולמרות זאת נראה כמו מוצר גדול ודומיננטי. החל מה-19.5 דולר באתר StudioStudio Cheha.

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק נראה גבוה - פמוט בעיצוב ניר צ'חנובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשוי 4 מ"מ בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואפילו חוסך במקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully