וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהוטים 2014: מה חדש בתערוכת העיצוב הגדולה בישראל?

22.9.2013 / 14:08

ספה שזוכרת את צורת הטוסיק שלכם, מטבח טכנולוגי חכם, מיטות מתכווננות עם אפליקציה חינמית וכיסאות תפורים בחבלים - כל החידושים שיכנסו אליכם הביתה במהלך השנה הקרובה

צילום: דייב שחר; עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

שוב זה קורה. בפעם ה-36. תערוכת הרהיטים הגדולה בישראל יוצאת לדרך. כמו בכל חול המועד סוכות, עם ישראל שם פעמיו לבחון מה חדש בעולם הרהיטים? מה אפשר לחדש בבית? ואיזה מיטה מגניבה מציע השוק לחדר הבוגר של הילד? השנה, התערוכה מקבלת זריקת בוטוקס מרעננת, הודות לאוצר התערוכה, אלון רזגור שביום יום עוסק כמעצב תעשייתי. רזגור בחר לשים דגש על חדשנות, הן בהיבט המוצרים הנמכרים לקהל הרחב והן בהיבט הוויזואלי של נראות הביתנים.

מלבד 100 המציגים המסחריים בתערוכה שיחשפו את מרכולתם החדשה, "ריהוטים" תארח השנה שני מעצבים בינלאומיים מובילים: Lisa Roberts מארה"ב ו- Mac Stopa מפולין, שישפטו בתחרות חדשנות והתאמה ואף יעניקו הרצאות בפאנלים שונים בתערוכה. בנוסף, השנה ניתן ביטוי ראוי למעצבים שונים העובדים בסדרות קטנות במטרה לחשוף אותם בצורה מרבית לקהל הרחב כמו כן, השנה באופן יוצא דופן ניתן לראות בתערוכה ביתנים של מעצבים מובילים בארץ שמעולם לא הציגו בתערוכה זו, ביניהם: קסטיאל, פנטהאוס רהיטים שיציעו פריטים במחירים מוזלים.

ריהוטים 2014, מרכז הירידים, תל אביב, עד ה-26 בספטמבר
א-ג 10:00-23:00; ד 9:00-16:00; ה מצאת החג עד 24:00
הכניסה ללא תשלום

פרטים נוספים באתר

(טקסט וקריינות: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully