וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה לעיצוב

11.9.2013 / 13:59

הקולקציה החדשה של ”ארמאני-קאזה“, מותג עיצוב הבית והמטבח מבית מעצב העל ג'ורג'יו ארמאני, נולדה מתוך השראה ייחודית וראיית עולם בלתי שגרתית על עולם הטבע

עולם הטבע תמיד מפתיע, תמיד מיוחד. זהו המרחב שבו חלומות הופכים למציאות והמציאות משתנה תדיר. ניכר כי עבור מעצב העל ג‘יורג‘יו ארמאני, הטבע הוא מקור השראה בלתי נדלה – עוצמתי, מגוון, נצחי. והחיבור הזה יוצר מפגש מפעים בין חיי היומיום לבין פנטזיות עיצוביות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה החדשה של חברת ”ארמאני-קאזה“ (Armani Casa) לשנת 2013-2014 נולדה מתוך השראה זו, מתוך זווית ראיה בלתי שגרתית על עולם הטבע. ככזו, היא ידידותית לעולם הטבע - קולקציה בניחוח אקולוגי, אם תרצו.

הקולקציה מתהדרת בחומרי גלם מפתיעים – מעץ טאמו (Ash wood) יפני ועד עצי בננה שזכו לטיפול מיוחד. והכל – בקווים נקיים וטהורים. קחו למשל את Gabriel – ארון מעץ טאמו עם תאורה פנימית מוקפדת העוטה על עצמו עור חום רך ואיכותי, או את שולחנות Glam המתהדרים במראה נשי ומתוחכם לעילא ובגימור מוזהב.

דוגמה נוספת מספק Giove – שולחן בעל משטח מאבן שוהם מקסיקנית בגווני כתום חמים הלוכדים את העין ואינם מרפים. וישנם גם שולחנות מעץ אלון חום במראה עתיק, שולחנות מעצי בננה מעובדים, שולחנות העוטים על עצמם קליפות קוקוס בעיבוד מרהיב הבורא משחקי אור וצל ייחודיים, ועוד.

לצד אלו, מציגה לראווה הקולקציה החדשה פריטים שכמו נלקחו מעולמות פנטסטיים ומחבלי ארץ נידחים, בעלי מורשת עשירה. כך למשל, שטיחים נפאליים שנארגו בשיטות מסורתיות ועוטים על עצמם דוגמאות אבסטרקטיות מרהיבות.

דגש ניכר ניתן בקולקציה החדשה לעולם הזכוכית מבית היוצר ”מורנו“ (Murano), המספק שפע של צבעים חיים והשראה אמנותית, כמיטב המסורת האיטלקית. ובכלל, ניכר כי מלאכות ומיומנויות נושנות, שנראה כי כבר עברו מן העולם, זוכות כאן לתחייה מחודשת – מאגרטלים ועד פמוטים המעטרים את החלל. לצד אלו, מוצגים פרטי טקסטיל לבית, פריטים אקסקלוסיביים מבית היוצר של RUBELLI. והתמונה הכוללת המתקבל היא שילוב נדיר בין פשטות לתחכום, בין מיומנויות עתיקות לאיכויות גימור מושלמות, בין הטבע הפראי לעיצוב פנים שובה לב.

ארמאני-קאזה בישראל

ארמאני קאזה, מותג ריהוט היוקרה מיסודו של מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI, נוסד במילאנו בשנת 2000, ומאז הפך למותג בינלאומי משגשג המתהדר בפריטי ריהוט ייחודיים ואלגנטיים. מאחורי המותג ניצבת פילוסופיית ה-Total Look, שעיקרה התאמה מושלמת של כל פרטי ריהוט הבית במטרה לייצר אווירה אופטימלית בחלל.

בחנות הדגל של ארמאני קאזה בנמל תל אביב תוכלו למצוא ריהוט אקסקלוסיבי לכל חללי הבית, כולל מטבחים, חדרי שינה, סלון, פינות אוכל, אביזרים וחפצי נוי, כלי

הגשה וטקסטיל (וילונות, מצעים, מגבות וכו‘). לאחרונה החלו לשווק בחנות ארמאני קאזה גם את מטבחי ארמאני, המתהדרים בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב ללא פשרות, בשילוב חומרים שלא נראו עד כה בעולם המטבחים.

באתר ניתן למצוא פרטים נוספים.

כתובת: התערוכה 3, נמל תל אביב. טלפון 03-5443306

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully