וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוצה בתחומה: רג'ין גנזי מספרת על השינוי במותג RUGINE

33 חדרי הקונספט בבניין מרהיב ברחוב מונטפיורי בתל אביב נכנסו לתוך מסך מחשב. "מדובר בתהליך שכל התעשייה עוברת" מציינת רג'ין גנזי, מעצבת ואושיית סטייל מוערכת במיוחד על העורכת אורחת הילה רהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
33 חדרי קונספט שעברו למסך המחשב - RUGINE/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשת העסקים רז'ין גנזי החליטה ב-2008 בצעד חסר תקדים לפתוח בתל אביב את אחת מחנויות העיצוב היפות שנפתחו בארץ. מדובר היה בבוטיק יוקרתי הנקרא RUGINE ששכן ברחוב מונטיפיורי בתל אביב במבנה לשימור ובו, 4 קומות של 33 חדרי קונספט שהציעו פרטי ריהוט, מוצרי טקסטיל ואביזרים מיוחדים לבית. חלקם נעשו בעיצוב אישי לפי הזמנה וחלקם, בייבוא בלעדי לארץ של מותגים בינלאומיים כגון, "מיסוני הום". מהר מאוד הפך המקום של גנזי לאתר עלייה לרגל בקרב האלפיון העליון ובכלל חובבי טעם טוב וסגנון ייחודי.

באופן מפתיע, במאי 2012 הודיעה גנזי שהיא סוגרת את RUGINE. בידיעה ראשונה שנתנה לוואלה! בית ועיצוב ציינה אז גנזי "עלויות המבנה ותחזוקו החלו להתבטא בתמחור המוצרים והרהיטים ומרגע שנפלה בידי הזדמנות לצאת מהחוזה בעסקה טובה, החלטתי ללכת על זה". הבשורה הייתה מפתיעה ומעציבה בתחילה אך גנזי הבטיחה שהעסק המשגשג שהפך לאהוד בקרב מועדון לקוחות אמיד ונאמן, ימשיך המתכונת אחרת וטכנולוגית. ואכן, כיום ניתן להשיג את מוצרי RUGINE בהרצלייה. אמנם אין חדר תצוגה ולא ניתן לשוטט בין הרהיטים היפים וליהנות ממוסיקת רקע וניחוח נרות כמו שהיה בעסק הקודם, אך יש בו אולי התאמה לעידן העכשווי. "המעבר ממרכז תל אביב להרצלייה אינו שונה במהות שכן המיקום עדיין מרכזי מאד, נוח מבחינת הגישה וההבדל היחיד הוא בעובדה שאת חדרי התצוגה החלפתי לתצוגה באמצעות מחשב" כלשונה של גנזי. "הרכישה מתנהלת במפגש ראשון איתי - המעצבת הראשית, בשעה שאני לומדת מהלקוחות מה הן הדרישות, הסגנון והצרכים בשטח. השלב הבא כולל הצעה להלבשת החלל המבוקש תוך פרזנטציה של הריהוט באמצעות חומרים ממוחשבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעלת חוש אסתטי מהמשובחים שנראו בארץ - רג'ין גנזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו יתרונות יש למותג ללא חדר תצוגה?
"אני נוהגת לומר על העסק שלי שהוא מתנהל כמו צבא קטן וחכם. את 33 חדרי התצוגה במבנה העצום שהיה ברשותי בתל אביב החלפתי בתצוגה מול מחשב. המרווחים העיקריים הם הלקוחות. צריך לזכור שבעבר הלקוחות שילמו מחירים גבוהים יותר עבור הרהיטים שכן, בעלות המוצר נכלל כל מה שמסביב ואני מדברת על הבדל תהומי. הבנתי שבמסגרת הזמן והעובדה שכולנו מצמצמים עלויות, אני חייבת לעשות את השינוי, לבדל את עצמי מאחרים, להביא להוזלת המחירים ועדיין לפעול כעסק מצליח. אני חייבת לציין שלא רק הלקוחות נהנים מהמחירים המצוינים, גם לי כבעלת עסק, נוח לעבוד בצורה מהודקת, עם שליטה בשטח בכל רגע נתון."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותגים מיובאים כמו מיסוני שאפשר היה להשיג בחדרי התצוגה אפשר עדיין להשיג בקונספט החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא קשה למכור הלבשה לבית מתוך מסך מחשב?
אני מתייחסת לשינוי הזה בצורה רחבה, לחינוך מחדש של הסתכלות על המוצר דרך מחשב ולא במישוש בידיים. זה תהליך שכל התעשייה עוברת ואני מניחה שאני חלוצה בתחום ובעתיד, נראה יותר ויותר מותגים שמעדיפים פרזנטציה באמצעות מחשב, על פני בזבוז מיותר של משאבים."

מי הם הלקוחות העיקריים של העסק במתכונתו הנוכחית?
"הפרויקטים מגוונים מאוד. החל מהלבשת בתים, סטיילינג למשרדים, דירות, בתי מלון (ביניהם מלון ריץ בהרצלייה) ולאחרונה גם עיצוב והלבשה של יאכטות."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרהט את הבית באמצעות פרזנטציה ממוחשבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה את הכי מתגעגעת בעסק שהיה במבנה הגדול שבתל אביב?
"בעיקר לאמנות הישראלית שליוותה את הרהיטים. כשפתחתי את rugine הבטחתי לעצמי לקדם חינם אין כסף אמנות ישראלית. בכל חדר תצוגה על הקיר היו תלויות יצירות של אמנים ישראלים, חלקם בתחילת הדרך שחשבתי שיש מקום לקדם אותם והם משתלבים נפלא עם הסגנון של בית העיצוב. פסלים ויצירות מלאו את החללים ואחת לכמה חודשים הייתי נותנת במה לאמנים לערוך גם תערוכות מתחלפות. זה חסר לי מאד שכן תחושת הסיפוק שאמן בתחילת הדרך מקבל הכרה ומוכר דרכי יצירה שעליה עמל זמן רב, היה גורם לי לאושר."

אי אפשר להתעלם מהעובדה שנצמדה למותג שלך תווית של מחירים יקרים במיוחד. איך מתמודדים עם זה עכשיו לאור צמצום העלויות?
נדבקה לי אולי תווית של יוקרה בשל התצוגה המרשימה שהייתה בחנות שמונטיפיורי. גם אם הפריטים היו זולים, הם נראו יוקרתיים בגלל ההעמדה שלהם. היום, כאמור אין את עלויות המקום וחוץ מזה, מי שבדק אותי והשווה את האיכות עם מותגים אחרים - התבדה."

RUGIN משכית 1, הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully