וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה רהב: "חשבתי שיחסי ציבור זו עבודה קלה לעומת רוקחות"

הילה רהב

25.9.2013 / 9:53

היא עזבה את עולם הרוקחות לטובת יחסי ציבור כי חשבה שיהיו חיים קלים. מהר מאוד היא הבינה שטעתה אך מצאה נחמה בעולם הלייף סטייל וכיום, 19 שנים בתחום היא מייחלת שעולם העיצוב יקבל תנופה בארץ בדיוק כמו האופנה

גדלתי בגבעתיים וברמת אפעל. כל חיי חלמתי להיות רוקחת וכשהגעתי לגיל המתאים למדתי רוקחות וסיימתי בדרגת מגיסטר. לתעשיית יחסי הציבור התגלגלתי בעקבות נישואי לבן זוגי רני רהב. מהר מאוד עברתי מעולמות התוכן של הרוקחות והכימיה לעולמות המדיה והתקשורת. חשבתי שהעבודה ביחסי ציבור תהיה קלה יותר ממה שלמדתי, אך מהר מאוד נוכחתי לדעת שטעיתי.

במרוץ החיים של כולנו בו אנו מרגישים את הצורך להיות מעודכנים כל הזמן, להזין את עצמנו בכל מה שמתרחש סביב ולהתעדכן בחדש, יש דברים קטנים כגדולים שעושים לי באפן אישי טוב על הלב.

במרוץ הזה אני מחפשת את הדבר הממשי, את הדבר האמיתי שניתן לחוש אותו, לגעת בו, לראות אותו. זה העולם שלי, העוסק בלייף סטייל, האסתטיקה, פריטי עיצוב, מגזינים של אופנה ועיצוב, ספרי שירה, מוסיקה וגם קיטש' במינון קל – זו אני.

עוד מילדותי אהבתי אסתטיקה ודברים יפים. יש לי זיכרונות ילדות רבים של ימי שישי בהם אני מטיילת עם הוריי בסמטאות יפו העתיקה שהיו מלאים באוצרות אמיתיים. ביניהם גלריות ופינות קטנות מוארות של שכיות חמדה, חנויות אופנה אותנטיות, סטודיואים של מעצבות ותופרות צעירות ומוכשרות שפתחו חנויות קטנות בתל אביב (כגון דינג דונג בגדי ילדים, אנאבלי). חנות משכית האגדית השאירה בי חותם עז ולכן, אני שמחה במיוחד לקראת העדנה המחודשת שלה שתתרחש בקרוב בשוק הפשפשים של פעם.

כשאני רואה את הבמה היפה ופריצת הדרך שהחלו לקבל אירועי האופנה בארץ ובעולם – אני מתרגשת. אמי (שרה) הנחשבת לאישה האהובה עלי בעולם ומהווה עבורי מודל השראה הייתה לאחת מתלמידותיה של ריקי בן ארי ז"ל, מאיירת ומעצבת אופנה שהייתה לאושיית אופנה מקומית שהשפיעה רבות על עיצוב דעת הקהל. בזיכרוני נחרטו מחברות איור של אמי בהשראת איוריה בן ארי, שנערמו להן בסלון ביתנו.

כמו באופנה, גם מעמדו של עולם העיצוב בישראל צובר תאוצה משנה לשנה. הוא אמנם אינו זהה לעולם האופנה שזוכה לחשיפה גדולה יותר בגופי המדיה השונים, אך ישנה התעוררות משמחת. כולי תקווה שבחמש השנים הבאות עולם העיצוב בארץ יפרוץ ויגיע לשיאים חדשים ותהיה הכרה משמעותית יותר מצד התקשורת להבנה מלאה שעיצוב הינו דרך חיים ותרבות. העיצוב משפיע עלינו בכל רגע נתון ביממה. לפעמים, אנו רואים אותו כמובן מאליו עד כי לא שמים לב עד כמה הדבר חשוב ומשמעותי לנו, החל מעיצוב המוצר לעיצוב תעשייתי דרך ארכיטקטורה ואמנות. הוא מגיע עד לאגרטל שאנו שמים בבית ואפילו לטלפון הנייד שלנו.

משמח שהמוחות הישראלים מפתיעים כל יום מחדש ונכון הוא הדבר שעיצוב משתנה בקצב איטי יותר מאופנה, אך אין לי ספק שבמידה ותוקצה לכך במה רחבה יותר והכרה גדולה יותר התחום יפרח וישגשג. אם בעבר לא היינו מדינת אופנה – ניתן לאמר היום שעשינו קפיצת דרך כבירה עם רשתות אופנה ישראליות שיודעות לרגש ולייצר קולקציות עדכניות, עם מעצבי אופנה ישראלים מוכשרים שנותנים את הסטיטמנט שלהם בעולם האופנה הישראלי, וכניסתם של המותגים הבינלאומיים ארצה. התפיסה וההבנה בעולם האופנה השתנתה וכולי תקווה ששינוי זה יהיה בקרוב גם בעולם העיצוב בישראל – אמן.

  • עוד באותו נושא:
  • הילה רהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully