וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירוקים שלכם: טיפים גולשים מומלצים

11.9.2013 / 11:55

10 הטיפים המנצחים ששלחתם לנו יעזרו לכולנו לנקות את הבית בצורה ידידותית ונעימה יותר לכל הסביבה

כדי לקבל שמשות מבריקות, ששום גרגר אבק לא נצמד אליהן, יפה קובי, מצפת מציעה למהול חומר ניקוי נוזל עם חומץ בקערה משפשים קלות עם סמרטוט ושופכים מים. אחרי הפעולה לא נשארים סימנים, השמשה מבריקה ומבהיקה ודוחה את האבק.

כדי לפתוח סתימות ולהפיג ריחות רעים מכיורים, משה פיסו מנשר ממליץ לשפוך מעט סודה לשתיה (2-3 כפיות) לתוך פתח הביוב בכיור ומייד לאחר מכן לשפוך חומץ. יש להמתין מעט עד למשמע קול תסיסה, ולאחריו לשפוך קומקום מלא במים רותחים. מעט סודה לשתיה בשילוב מים רותחים טובים גם לנטרול ריחות לא נעימים מפתחי הניקוז.

בשביל לנקות סירי נירוסטה בקלי קלות וללא חומרים כימיים, דנה חסן מפרדסיה מציעה לשים 1/4 כוס מלח לימון עם כפית אבקת סודה לשתייה ומעט מים חמים ולקרצף עם כרית ניקוי. בסוף הניקוי התוצאה תהיה כאילו קניתם סירים חדשים.

אם יש לכם מקלחון/אמבטיון עם מסילה, אתם בוודאי מכירים את הבעיה. אחרי זמן מה אבנית ואבק מצטברים במסילה ומקשים על תנועת הגלגלים. מה עושים? תמר זעפרן ממושב רם און מציעה למרוח אחרי הניקיון טיפת שמן באמצעות סמרטוט בתוך המסילה. השמן ידחה את המים וכך לא תצטבר אבנית, לא תשמשו בחומרים כימיים וגלגלי המסילה יחליקו ללא בעיה.

למיץ הלימון כושר חיטוי והלבנה מצוין. אחרי שסחטנו את המיץ לצורך בישול או סתם לימונדה מרעננת שני בוכובזה משוהם ממליצה להשתמש בחצאי הלימון שנותרו לחיטוי והלבנת הכיור, האסלה, ואפילו להוסיף אותם למים לטובת שטיפת הרצפה. הריח הרענן הוא צ'ופר נוסף.

לניקוי תכשיטים זהב וכסף, טל יתח מבאר שבע מציעה לעטוף קערה עמוקה בנייר כסף, לשים מים כמעט עד הסוף (רצוי חמים), להוסיף מלח, סודה לשתייה וחומץ ולהכניס את התכשיטים פנימה. אחרי כמה דקות התכשיטים יוצאים נקיים מלכלוך ובוהקים.

בשביל לנקות את המיקרוגל מכל הלכלוך והשומנים שמצטברים אחרי תקופת שימוש ממושכת, פזית נשיא מאורנית מצאה רעיון מנצח. מכניסים לקערה כוס וחצי מים עם 4 כפות מיץ לימון טרי ו-3 כפות סודה לשתיה. מפעילים את המיקרו ל 4 דקות ומנגבים בקלות.

כדי שהכביסה תהיה לבנה וצחורה בתיה צחי מרעננה משתמשת בכף מלח לימון בתוך תא המרכך (במקום מרכך) וכך בשטיפה האחרונה מתמוססים כל משקעי האבנית שהצטברו על הבד, והכביסה יוצאת לבנה ורכה יותר.

להסרת אבנית מאזורים המועדים לפורענות, דפנה הוכמן ממושב מצפה מציעה לערבב כמה כפות שמן זית, אבקת סודה וקצת מים. יש להמיס טוב את האבקה. בעזרת מטלית לחה לנגב את האזור הרצוי. כך, גם מסירים אבנית וגם שומרים על משטחים וכלים סניטריים.


דרור פרץ מנירית מציע לנקות את הבית עם שני מיכלי ספריי, אחד לניקיון קשה ואחד לניקיון קל יותר. יש למלא מיכל אחד רק בחומץ טבעי איתו אפשר לנקות מקררים ,כלי נירוסטה, אריחים, אמבטיות ואף לנטרל עובש. במיכל הנוסף, לניקוי העדין יותר, יש למלא חצי מהכמות בחומץ וחצי במים, ועם התערובת הזו ניתן להשתמש לניקוי יומיומי של חלונות, משטחים וארונות. גם מבריק וגם מפיג ריחות לא נעימים.

מערכת וואלה! בית ועיצוב מודה לכל מאות הגולשים ששלחו לנו טיפים יצירתיים וירוקים. עשרת הזוכים שהתפרסמו יזכו בחבילת מוצרים מסדרת סנו טבע בשווי 150 שקלים. שנה טובה וירוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully